Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Tror det er viktig å reflektere over hvorfor man faktisk er glad i partneren sin, sånn som du gjorde der.

For i en hverdag hvor dagen blir ja mye hverdag.. med med jobb og praktiske gjøremål. Så er det fort gjort og innimellom glemme litt å sette pris på hverandre, glemme hvorfor man faktisk valgte å leve sammen :)

Og det er viktig å ikke glemme :)

Håper du får en fin dag i Grenlands-våren - jeg er optimist, så jeg satser på at våren har kommet nå nemlig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann til Malle og Catwoman!

:goodbye:

Er ganske enig i det Catwoman skriver, hverdagen har en tendens til å overmanne oss, det går i ett og før man vet ordet av det sovner man forran Tven, bare for å gjenta hele mønsteret neste dag og dagen etter der osv...

Det er så fort gjort å ikke se hverandre, og noen ganger trenger man en påminnelse om hvorfor en er glad i hverandre.

Derfor lot jeg ham lese innlegget jeg skrev.

Gode mannen min ble så glad og rørt at det trillet et par tårer.

Da måtte jeg klemme ham lenge, da. :love:

Skjønner ikke de som ser på menn som kan gråte som "mindre menn" for meg er han da mer mann enn noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart du er!

Jeg er et usedvanlig klokt menneske!

:hoho:

Lille Thea har sovna nå.

La henne kl.9 og da var hun utrolig trøtt, men hva er morro i senga for slike små?

Jo:

*Snu seg fra rygg til mage

*Slå smokken i sprinklene på senga (spennende lyd!)

* Få tak i pysjen og spise på den

++++

Men nå: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sett fram til barselgruppe idag, men så ble det ikke noe av.

Jeg har nesten ikke vært ute av huset på en uke siden Thea har vært syk og jeg er desperat etter selskap.

Går ut en tur til byen alene, Thea og jeg da....

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en fin bytur, Malle!

Fikk meg en god latte med hasselnøtt jeg koste meg med mens jeg trilla opp Storgata, fikk handlet det jeg skulle på Barn&Utstyr (poser til bleiebøtta), fikk søknadsskjema til kontantstøtte, endelig vært på Asia Mat, vært innom Ark bare for å konstantere at jeg ikke skal kjøpe noe før Mamuttsalget (gleder meg!!).

Andre skal jobbe litt overtid så idag blir det alene-middag på meg.

Spanske chilipølser og ovnstekte potetbåter.

Potetene skal jeg strø litt ost over 5 min før de er ferdige.

Innbiller meg at det blir godt.

Enjoy the day and your men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag blir det alene-middag på meg.

Spanske chilipølser og ovnstekte potetbåter.

Potetene skal jeg strø litt ost over 5 min før de er ferdige.

Innbiller meg at det blir godt.

Det var veldig godt!

Anbefales!

Denne natten har ikke vært av de beste.

Fikk sovet 2.5 time da jentungen våkna og sutra.

Da var klokka 2.

Klokka ble 2.30, ikke noe antydning til å sove igjen.

Klokka ble 3, da tenkte jeg at jeg får ty til det hemmelige trikset: Skifte bleie.

Lurte litt på hvorfor ungen var fuktig på hofta, men tenkte ikke på det da jeg skiftet på henne. Så kjente jeg at hun var våt på pysjen, senga var våt også.

Stakkars lita hadde -på en eller annen måte- tissa ut av bleia (ikke skjønner jeg hvordan!) og i senga.

Ikke rart hun ikke ville sove da.

Så måtte jeg legge henne i senga vår mens jeg byttet sengetøy hos henne.

Er veldig glad jeg har kjøpt såkalt "Tisselaken" som jeg har under vanlig laken så det ikke går i madrassen.

Halv 4 var jeg i senga igjen, og halvtimen etter sov hun, 5 min etter det sov jeg og.

Veldig artig og opp kvart på 7 igjen idag...

:søvn:

Ellers har jeg fått et dilemma.

For noen år siden valgte jeg å avslutte et vennskap (står om tidlig i dagboka her) med ei. Hun hadde ikke gjort noe galt, men av og til må man ta opp status og se hvem som bidrar til noe positivt i livet ditt, og hvem som ikke gjør det.

Hun falt kjapt i siste kategori.

Nå vil hun gjerna ta opp igjen vennskapet!

Ble litt paff over de jeg.

Om noen hadde sagt til meg at jeg tror vi har best av og ikke være venner mer, så hadde jeg skamma meg! Hadde ihvertfall ikke kommet etter 4 år og spurt om vi kan være venner nå?

Hun vil at vi skal treffes for en kaffe og.

Vet ikke hva jeg vil.

Føler jeg har det veldig bra uten henne, og treffer jeg henne for denne kaffen blir det bare for å være snill og på falske premisser.

Hvordan avviser man folk på en fin måte?

Ikke no barseltreff idag heller.

Crap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!

Radioen (P3, det er tross alt Radio Resepsjonen nå) spiller Raga Rockers med Noen og Hate!

"det er like godt som sex, og banke gørra ut av en stakkars faen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for pokker!!!

Thea Martine har sovet 40 minutter idag, er trøtt som bare f men å sove litt etter middagen sin?

Nei takk!

Mer moro å hive Lykkedyret i enden av senga, vifte med smokken, snu seg fra rygg til mage (som hun er blitt flink til, prøve å få tak på uroen over senga osv..

Alt mens hun gjesper og gnir seg i øynene.

Det ble stille der inne nå.

:sove: <- det er lov å håpe.

Neida, nå må jeg inn hører jeg.

Hm, hun hadde mista smokken, men så fort hun fikk den begynte hun å gni Lykkedyret mot panna slik hun alltid gjør når hun er skikkelig trøtt.

Trøtt jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my God!

Fant noe lekkert sexy undertøy på en eller annen side, og lurte på om jeg skulle bestille. Vel, de hadde ikke noe som var stort nok.

Str. 40 tilsvarte nemlig XL!

Hva f gir du meg?

Det er jo sjukt!

For å si det sånn, de hadde ikke noe som var stort nok for meg, men klarte faen meg å få meg til å føle meg som den valrossen.

Str 40=XL meg i rævva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...

Jeg har måtte parkere linsene mine for en stund siden jeg tydelig har fått en infeksjon på øyet. Det er rødt, men er ikke lengere så vondt eller renner siden min kjære søster rådet meg til å vaske øyet jevnlig i steriltsaltvann.

Men pokker.

Føler meg stygg med de 15 år gamle brllene mine, alt er skakt, skevt, jeg blir så svimmel og føler at øynene går i kryss.

Må få en legetime på mandag og håper jeg blir kjapt bra.

det rare er at alt ser mye mindre ut enn det i virkeligheten er.

Dårlig ide av Andre å kle av seg for å si det sånn. :ler:

Har forresten kjøpt noe veldig godt idag:

Tørkede jordbær!

Nam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære har vært forkjølt i 2.5 uker nå, og Thea Martine i en uke.

Nå bare nyser jeg idag og er redd det er min tur.

Vil ikke bli forkjølt.

Passer så dårlig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...

Jeg har måtte parkere linsene mine for en stund siden jeg tydelig har fått en infeksjon på øyet. Det er rødt, men er ikke lengere så vondt eller renner siden min kjære søster rådet meg til å vaske øyet jevnlig i steriltsaltvann.

Men pokker.

Føler meg stygg med de 15 år gamle brllene mine, alt er skakt, skevt, jeg blir så svimmel og føler at øynene går i kryss.

Må få en legetime på mandag og håper jeg blir kjapt bra.

det rare er at alt ser mye mindre ut enn det i virkeligheten er.

Dårlig ide av Andre å kle av seg for å si det sånn. :ler: Har forresten kjøpt noe veldig godt idag:

Tørkede jordbær!

Nam....

:skratte: Ha en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...