Edie Skrevet 15. februar 2008 #1501 Del Skrevet 15. februar 2008 Bruk noen timer på å komme deg, uten å gjøre noe fornuftig. Det er jo bare kjente som kommer i kveld, så de skjønner nok veldig godt om ikke huset er shina og maten ferdig når de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. februar 2008 #1502 Del Skrevet 15. februar 2008 Gleder meg til ukene fremover jeg da. Til søndag reiser jeg på tur med jobben, 6 jenter, tror du det blir fnisete eller? Og om drøye to uker, resier mannen og jeg en uke til New York. Gleder meg vilt! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #1503 Del Skrevet 15. februar 2008 ha ha ha ha ha!!! Dere er artige!! Min bror hadde ikke brydd seg om at ikke alt hadde vært klart. Min far er...vel...ikke av de tolerange her i verden! Han ville himlet med øynene om han ble satt i gang med pizzabaking eller lignende og spurt på en skikkelig sarkastisk måte om det var vanlig standar og sette gjestene i sving når en er buden bort. Hadde jeg bedt svigers ville min svigermor sagt "Ikke slit deg ut du, vi tar det heller sammen" Jeg har et mer nært forhold til mine svigers enn foreldre. Det er litt rart. Drukner mine sorger i grønn iste nå. En annen ting som irriterer meg no jævlig er dette: Når Thea Martine ligger i vogna og sover skal det alltid noen bort og klype henne i kinnet, ta smokken for å se om hun kanskje er litt våken allikevel osv... Hvorfor faen kan de ikke la henne være i fred??? Å for et fantastisk humør jeg er i... Min kjære skal ta med TM på Lidl i dag så jeg kan legge meg rett ut og hvile da. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #1504 Del Skrevet 15. februar 2008 JEG ER HJEMME ALENE!!! Min kjære har tatt med barnet og bæresela og forlatt huset. Planen var at jeg skulle legge meg nedpå, men det er ikke no spes med tid til det. Derimot har jeg gjort noe annet jeg har hatt et sterkt ønske om: Vrengt opp stereoen! Akkurat nå spiller jeg The Roots. Gud å deilig å være hjemme alene, selvom det bare er for en times tid. Happy hælja folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1505 Del Skrevet 16. februar 2008 Da var en delvis våkenatt unnagjort. Det har vist seg å ha en god forklaring; Jeg har nemlig fått et utrolig forkjølt barn! Stakkars lille jenta mi er skikkelig snørrete og tett om hverandre. Hun er i fin form ellers, god matlyst o.l. men litt xtra sutrete naturlig nok. Det aner meg at jeg har flere våkenetter forran meg.... Ellers fikk jeg meg en kjempe stor overraskelse igår. Året 95/96 gikk jeg på folkehøgskolen "Torshus" og var der venn ned ei jente fra Hammerfest. Etter skolen mista vi kontakten, slik det ofte skjer. Nå er vi facebookvenner, og jeg så tilmin store overraskelse at hun har flytta hit til Porsgrunn! Det er jo morro, da... Får besøk av ei venninne idag, det gleder jeg meg til. Andrè skal jobbe hele helga, så et venninne besøk er bare hyggelig. Mye annet har jeg ikke å skriv om, spiser pizzarester forran PCen, noe som er så utrolig imot reglene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1506 Del Skrevet 16. februar 2008 Å ha barn som ikke er i form er tydelig ingen spøk! Har endelig fått i henne mat og fått henne til å sove litt. Stakkars lille jenta mi er trøtt og sliten og bare sutrer. Eneste som har hjulpet er og gå tur med henne, så venninna mi og jeg har gått i to timer med Thea Martine. Kjenner jeg gruer meg litt for natta allerede. Bare for å gjøre det virkelig kjipt fikk jeg en sms fra min kjære istad om at han hadde litt vondt i hodet og ville legge seg litt nedpå når han kom fra jobb. Sjøl har jeg sovet minimalt på to døgn, men det er tydelig ikke så viktig. *Går og rydder litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1507 Del Skrevet 17. februar 2008 lille jenta mi er syk. Har ikke hatt sykt barn før så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, men det går vist greit later det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1508 Del Skrevet 17. februar 2008 Nå har Thea Martine fått ny bleie, en febernedsettende stikkpille og blitt lagt i senga. Hun er trøtt, grinete og har det absolutt ikke bra idag. Heldigvis har hun -og dermed jeg- sovet i natt og det kjenner jeg har hjulpet veldig for mitt vedkommende. Svigermor ringte to ganger igår for å si at jeg måtte bare ringe om det var noe. Andrè er på jobb, så det kan godt hende jeg ringer og ber henne ta en tur så jeg kan gå ut litt og få lufta meg litt. Føler meg usikker på hva jeg skal gjøre. Har ikke hatt syke barn tidligere, men jeg gjør så godt jeg kan. Tørker snørr, prøver å få henne til å sove, gir henne masse drikke, tar det med ro, gir henne masse tid på fanget, sjekker tempraturen jevnlig.... Kan man gjøre annet? Det er ikke morro når de små er syke. Skulle heller vært syk sjøl, istedet for at hun er det. Kan ikke få det til å gå over, og jeg føler meg litt hjelpesløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1509 Del Skrevet 17. februar 2008 Har fått legevakttime 17.45 med Thea Martine. Gruer meg litt ti sykehus og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1510 Del Skrevet 18. februar 2008 Lille jenta mi er feberfri, og har det tydelig bedre. Da vi reiste på legevakta igår hadde hun 39.7 i feber, så lettelsen er stor idag. Hun har bare en vanlig kraftig forkjølelse som må gå over av seg selv. Det ser og ut til at den er på returen for hun er ikke så snørrete idag som hun var igår, heldigvis. Hun har t.om sovet i hele natt, og det har nok hjulpet godt på. Må en tur til butikken idag, og bestille blomster til mormor. Hun fyller 82 i morra så jeg må få sendt noe pent fra oss oppover. Mormor bor i Trondheim, jeg er født der og bodde der til jeg var 8 år, og skoleåret 95/96. forhåpentlig skal årets ferie legges nordover til trønderhovedstaden. Kjenner jeg gleder meg allerede. Trives så godt i byen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1511 Del Skrevet 18. februar 2008 Å gud... jeg er så godtsjuk om dagen at -her kommer et skikkelig grenlandsuttrykk- at jeg dævvær! <-- ja, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1512 Del Skrevet 18. februar 2008 Ellers fikk jeg meg en kjempe stor overraskelse igår. Året 95/96 gikk jeg på folkehøgskolen "Torshus" og var der venn ned ei jente fra Hammerfest. Etter skolen mista vi kontakten, slik det ofte skjer. Nå er vi facebookvenner, og jeg så tilmin store overraskelse at hun har flytta hit til Porsgrunn! Det er jo morro, da... Vi skal treffes i neste uke! Gleder eg veldig til å treffe henne igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1513 Del Skrevet 18. februar 2008 Kjeder meg litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1514 Del Skrevet 18. februar 2008 Føler meg så kjip. har vært sliten idag pga sykt barn og når Andre kommer hjem fra jobb er jeg bare sur og grinete. Da blir han sur også blir det bare dårlig stemning her hjemme. Onde, onde sirkelen! Tror jeg skal legge meg. Thea Martine hoster kraftig og har tydelig veldig vondt i halsen. Usikker på hvor mye søvn det blir på meg i natt. Trøtt... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1515 Del Skrevet 19. februar 2008 Burde gjort så mye annet enn å dumpe ned her, men her er jeg nå... Skulle helst: og lignende.... Hadde et lite oppgjør med megselv i natt mens jeg var våken pga Thea Martine. Jeg setter ikke nok pris på min kjære. Når han kommer hjem fra jobb er jeg sliten etter å vært hjemme med ungen, og bare tenker på det istedet for å ta hensyn til at han er sliten etter jobb. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har skrevet dette før og. Ble liggende og skrive litt i en notatbok om hva jeg setter pris på ved ham. Dette ble noe: Kroppen hans Han er tynn, markerte muskler, og den mest sexy mannen jeg noen gang har sett. Jeg elsker ryggen hans, muskuløs og sexy. Jeg elsker å ta på rumpa hans Jeg elsker det myke håret hans De hårete bena De store hendene Smilet hans... Sex Han var min første, og er den eneste jeg har hatt sex med. Han er eldre enn meg og har hatt flere, men vi har sammen utforsket nye ting og prøvd oss fram. Sammen har vi funnet vår "greie". Jeg elsker hvordan kroppen hans reagerer på min. For hver gang vi har hatt sex gleder jeg meg til neste gang det skjer. Han er smart Han er heldigvis ikke en av dem som kan "skryte" av at han kun har lest èn bok i hele sitt liv. Vi liker begge å lese spes krim, og kan bytte bøker og sitte og prate om boka etterpå. Det samme med musikk og. Vi har noe lik men mest forskjellig smak, men kan diskutere musikk lenge. Spes genial 70-talls rock. Humoren hans Ingen får meg til å le som han. Jeg elsker latteren hans, at han digger practical jokes som meg, vi har -nesten- klin lik humor og ler av det samme. Ellers liker jeg at han har et stort hjerte, han har altid en hånd til overs om noen trenger hjelp,han er sjenerøs, han har mer tålmodighet enn han selv tror, han er en flott far, min aller beste venn i hele verden, en herlig mann... Min mann er verdens beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1516 Del Skrevet 19. februar 2008 HUSK Ring mormor og gratuler henne med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1517 Del Skrevet 19. februar 2008 Mamma ringte akkurat; Hvordan går det med lille Thea Martine? Jeg har vært sååå bekymra Joda, det går bra det hun har ikke feber og... Åja, nå skal du høre hva jeg drømte i natt; At det snødde!! Forøvrig har jeg fått to råd idag: Svigermor: Du burde kanskje holde jentungen inne Mamma; Du vet det ikke gjør nor å ta henne med ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1518 Del Skrevet 19. februar 2008 Dette ble noe: Kroppen hans Han er tynn, markerte muskler, og den mest sexy mannen jeg noen gang har sett. Jeg elsker ryggen hans, muskuløs og sexy. Jeg elsker å ta på rumpa hans Jeg elsker det myke håret hans De hårete bena De store hendene Smilet hans... Sex Han var min første, og er den eneste jeg har hatt sex med. Han er eldre enn meg og har hatt flere, men vi har sammen utforsket nye ting og prøvd oss fram. Sammen har vi funnet vår "greie". Jeg elsker hvordan kroppen hans reagerer på min. For hver gang vi har hatt sex gleder jeg meg til neste gang det skjer. Han er smart Han er heldigvis ikke en av dem som kan "skryte" av at han kun har lest èn bok i hele sitt liv. Vi liker begge å lese spes krim, og kan bytte bøker og sitte og prate om boka etterpå. Det samme med musikk og. Vi har noe lik men mest forskjellig smak, men kan diskutere musikk lenge. Spes genial 70-talls rock. Humoren hans Ingen får meg til å le som han. Jeg elsker latteren hans, at han digger practical jokes som meg, vi har -nesten- klin lik humor og ler av det samme. Ellers liker jeg at han har et stort hjerte, han har altid en hånd til overs om noen trenger hjelp,han er sjenerøs, han har mer tålmodighet enn han selv tror, han er en flott far, min aller beste venn i hele verden, en herlig mann... Min mann er verdens beste! må minne megselv på dette av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 19. februar 2008 #1519 Del Skrevet 19. februar 2008 Morro med sambygdinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 19. februar 2008 #1520 Del Skrevet 19. februar 2008 Oppdaga det nemlig først nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg