MarianneE Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #15061 Del Skrevet 7. desember 2011 Bare å sende Andre hit, her har det snødd som bare det i natt Om det er snømåking du tenker på, så er det jeg som må komme. Har måket begge innkjørselene til huset etter jeg leverte i barnehagen. Håper han dukket opp igjen! Hva står på programmet idag da? Jehib? Joda, det viste seg at han var i garasjen og *kremt* la om til vinterdekk. Det var liksom på tide.... Ellers er det JEHIB idag ja. Etter Elixia må jeg og innom plassen vi skal på julebord til helga og snakke med dem om maten og innom kjøpesenteret for og fikse det gavekortet som maskinen slukte igår. Dager som dette får meg til og se fram til ferien. Det har kommet nok snø her også. Mer enn nok. Hadde det enda gitt seg der det er nå, men neida, det kommer mer og mer Her snødde det i 6 timer igår og det kom 8 cm. Det er meldt regn i morra kveld. Ungene er jo henrykte over snøen, og det blir koselig ute. Men trenger ikke mer enn max 25 cm synes jeg. 25cm snø og -10 grader. Perfekt vintervær! Noen som trenger? Det er nå servert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. desember 2011 #15062 Del Skrevet 7. desember 2011 Takker og bukker for kaffekoppen. Det gjorde veldig godt nå som jeg har vært ute med barna i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #15063 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg leste i morges et intervju med Pia Tjelta. Hun fortalte at hun har en venninne som alltid spør henne når de møtes "hva er viktig i ditt liv nå?" Jeg grublet litt på det og kom til følgende svar: Balanse Det er viktig for meg og leve slik at jeg føler jeg får balansert tiden min. Føle at jeg får tid til det jeg skal gjøre, og det jeg vil gjøre. Derfor: Hva er viktig i ditt liv nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. desember 2011 #15064 Del Skrevet 7. desember 2011 I mitt liv akkurat nå så er det kjæresten som er min klippe i livet, blir sånn tåpelig klisjegreier, men har akkurat fått vite at jeg ikke har jobb lengre og hadde det ikke vært for han så aner jeg ikke hvordan jeg hadde taklet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #15065 Del Skrevet 7. desember 2011 I mitt liv akkurat nå så er det kjæresten som er min klippe i livet, blir sånn tåpelig klisjegreier, men har akkurat fått vite at jeg ikke har jobb lengre og hadde det ikke vært for han så aner jeg ikke hvordan jeg hadde taklet det. Å, Piffy! Det var trist og lese. Skulle ønske det ikke skjedde deg. Men... Klisjeer er der for en grunn vet du. **** Hvis noen vet hvordan man skal holde energinivået i kroppen oppe etter kl 20 på kvelden , så si ifra. For jeg vet det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. desember 2011 #15066 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er jo nesten blitt klisje og kalle ting klisje det var et fint spørsmål forresten Og det går bra med meg, fikk en grei sluttpakke tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. desember 2011 #15067 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvis noen vet hvordan man skal holde energinivået i kroppen oppe etter kl 20 på kvelden , så si ifra. For jeg vet det ikke. Godt spørsmål. Kunne gått og lagt meg kl 19 idag jeg... Trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2011 #15068 Del Skrevet 7. desember 2011 Sover du? *lister seg stille ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. desember 2011 #15069 Del Skrevet 7. desember 2011 Struktur, trygghet og forutsigbarhet... Ting har vært så på halv tolv her i flere år, jeg savner økonomisk og følesesmessig stabilitet. Er det ikke det ene, så er det det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #15070 Del Skrevet 8. desember 2011 Sover du? *lister seg stille ut igjen* nei, da var jeg våken! Men vpknet 15 min før da... Struktur, trygghet og forutsigbarhet... Ting har vært så på halv tolv her i flere år, jeg savner økonomisk og følesesmessig stabilitet. Er det ikke det ene, så er det det andre... **** Jeg rakk ikke Elixia igår, så Andrè skal ikke jobbe overtid idag og jeg skal på zumba med Monia. Jeg gleder meg, for jeg har vært på timen hennes før, og det var det råeste av trening jeg har vært på. Etter Elixia skal jeg møte venninneI på Jonas. Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #15071 Del Skrevet 8. desember 2011 14 dager igjen til ferien. Motivasjonen til og komme meg ut av huset minker litt etter litt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. desember 2011 #15072 Del Skrevet 8. desember 2011 Åh, da er vi to! Gleder meg sånn til ferie at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal holde ut. Men det er SÅ masse jobb som må være ferdig før jeg tar ferie også, så det er ikke snakk om noen slappe dager i påvente av ferie, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. desember 2011 #15073 Del Skrevet 8. desember 2011 Juleferie? Hva er det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. desember 2011 #15074 Del Skrevet 8. desember 2011 Har fått litt fri i romjula jeg og, skal kun jobbe en dag og den dagen skal jeg være på kontor og gjøre administrativt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. desember 2011 #15075 Del Skrevet 8. desember 2011 Juleferie? Hva er det ?? Helt enig! Bare en ekstra fridag ellers jobbe som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #15076 Del Skrevet 8. desember 2011 I morges var det -12, sol og det man kan kalle et gnistrende vintervær. Nå er det regn, kraftig vind og ute blir det temmelig glatt. Jeg haaaater det når det er glatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. desember 2011 #15077 Del Skrevet 8. desember 2011 Derfor hater jeg vinteren! svært sjeldent snøen får ligge, iallefall på denne kanten av landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #15078 Del Skrevet 9. desember 2011 God morgen! Her er man overhodet ikke klar for en ny dag, men som vanlig får man gjøre det beste ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. desember 2011 #15079 Del Skrevet 9. desember 2011 T.G.I.F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2011 #15080 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er fredag, og praktisk talt helg! Ikke feil det, vel? Ha en fin dag, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg