mia83 Skrevet 29. november 2011 #15001 Del Skrevet 29. november 2011 Så effektiv du er da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 29. november 2011 #15002 Del Skrevet 29. november 2011 Den nye sesongen av Criminal Minds er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. november 2011 #15003 Del Skrevet 30. november 2011 Den nye sesongen av Criminal Minds er veldig bra! Gooood morgen!! Går det bra med deg? Alt enig, den sesongen er VELDIG BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. november 2011 Forfatter #15004 Del Skrevet 30. november 2011 Alt er bra, takk! Skagerakk graver i gata ovenfor oss og var litt uheldige og tok en kabel. Så vi har vært et døgn uten telefon og nett. Godt det ikke var mer enn det døgnet. Egentlig har jeg litt og skrive om, men som vanlig har hodet mitt tatt ferie. Var på møte i bhg idag og tok opp TMs aktivitetsnivå som er VELDIG høyt om dagen. Det er såvidt hun ikke klatrer opp veggen. Det var godt og få ut litt frustrasjon. Og nå sitter jeg og venter på at Andrè skal komme hjem fra jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #15005 Del Skrevet 1. desember 2011 Endelig 1. desember!! http://www.youtube.com/watch?v=5LAhk41s0NU&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #15006 Del Skrevet 1. desember 2011 Vi har et skikkelig uvær her idag. Det har tordnet skikkelig, blåser stiv kuling og det regner litt nå og da. Andrè tok seg av levering i bhg så her sitter jeg i hvit morgenkåpe og tenker at det passet dårlig med søl fra makrell i tomatboksen.... I fjor hadde vi -17 og en meter snø på denne tida. Nå er det 8 varmegrader. Savner ikke snø og -17, men en liten normalitet i vinterværet hadde jo vært fint allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2011 #15007 Del Skrevet 1. desember 2011 Takke meg til årets høst/vintervær! Det er i grunnen ganske koselig med skikkelig ruskevær, ihvertfall så lenge man ikke trenger å gå ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #15008 Del Skrevet 1. desember 2011 Joa... men noen av oss må ut. Ellers er slikt vær deilig- i oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2011 #15009 Del Skrevet 1. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2011 #15010 Del Skrevet 1. desember 2011 Savner ikke snø og -17, men en liten normalitet i vinterværet hadde jo vært fint allikevel. Helt enig! Savner ikke snø og minus gradene! Snøen kan godt vente litt til, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #15011 Del Skrevet 1. desember 2011 JEHIB dag idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. desember 2011 #15012 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva betur JEHIB? Jeg savner IKKE minusgradene! 1. desember i fjor var det 18 minus og t-banekaos i Oslo, og da sto jeg 45 minutter i taxikø for å komme meg på jobb. To timer senere begynte jeg å nyse, og så var det full feber og fysj og æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2011 #15013 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva betur JEHIB? Jobb - Elixia - Hente i Barnehage. Håper du får en fin dag MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. desember 2011 #15014 Del Skrevet 1. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2011 #15015 Del Skrevet 1. desember 2011 Du får titte etter fotballfrua på Elixia da. Det er hun med løshåret og løsvippene, som springer 1,7 mil på 50 minutter uten å svette bort all sminken hun har på. Håper du ikke blåse bort i ruskeværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2011 #15016 Del Skrevet 1. desember 2011 Du får titte etter fotballfrua på Elixia da. Det er hun med løshåret og løsvippene, som springer 1,7 mil på 50 minutter uten å svette bort all sminken hun har på. Synes du skal ta deg litt av henne om dere møtes, MarianneE. Hun kjenner tross alt ikke så mange på landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. desember 2011 #15017 Del Skrevet 1. desember 2011 Njah, jeg stoppa fotballfrue på gata uten å kjenne henne igjen, vi stod og delte ut flyere mot pels, hun var ikke så veldig vennlig da nei! Superoverlegen og snurt mot Mannen når hun var innom kaffebaren han jobber på også. Tror riktignok at FF og MarianneE trener på to forskjellige sentre, så MarianneE slipper å slite med den dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #15018 Del Skrevet 1. desember 2011 Å... si ikke det! Jeg kan trene på det senteret som blir "hennes" og. Trøster meg med at jeg er "Under her league". Ser Nisser over Skog og hei. Hva sier man; MAGISK!!!! Å, jeg elsker Nissene på låven, så dette lover VELDIG godt framover gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. desember 2011 #15019 Del Skrevet 2. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2011 #15020 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg hadde gledet meg til å se "Nissene..." i går, men så skulle mannen (som aldri ser på tv!) plutselig se noe annet Håper det er reprise i dag. God helg, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg