Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en kjempe koselig tur til Sandefjord med søsterG.

Messa var veldig bra, mange utstillere, b.la Toro, Schâr, Fønix, Jonassen, Semper, Allergimat++++

Vi spiste oss mette på smaksprøver og handlet glutenfritt for noen (nesten 6...) hundrelapper fra forhandlere.

Etterpå gikk vi det som viste seg og være en stor omvei til en cafè som het Første Etasje hvor vi satt med hver vår latte og cola.

Da jeg kom hjem var Andrè og TM på fotballkamp.

Jeg så at med kjøreturen hadde jeg jaggu vært borte i 5 timer.

Ordentlig fin dag med kvalitetstid!

:)

Her hjemme har det vært litt rydding, Andrè satte jeg for en stund siden til og montere et slott i kartong.

Fine mannen jeg ble sammen med for snart 15 år siden, sitter og monterer et slott. Hvem skulle trodd det den gangen vi møttes?

:hjerte:

Dessuten kan jeg informere om at jo...

Man BLIR mett av lammekoteletter og fløtegratinerte poteter.

:sikle:

Gjest Caitlin
Skrevet

Ellers har dagen bydd på lønning, en tur i nettbanken, brent meg skikkelig på damp fra eggkokeren på jobb i det jeg la underarmen oppåhullet hvor dampen kommer ut. Det var rett og slett JÆVLIG vondt.

Det har jeg gjort på vannkokeren så jeg vet alt om hvor vondt det er :tristbla: Gikk det bra?

Skrevet

Jeg hadde lyst til å gå på matmessa selv, men det ble litt i lengste laget å dra.. Fant dere noen nye og spennende produkter som snart kommer i butikkene? Jeg synes godt det kunne kommet noen bra nyheter snart, for jeg er litt lei av det som finnes! :sjenert:

Man blir forresten veldig mett av biff og fløtegratinerte poteter også.. :gravid:

Skrevet

Jeg hadde lyst til å gå på matmessa selv, men det ble litt i lengste laget å dra.. Fant dere noen nye og spennende produkter som snart kommer i butikkene? Jeg synes godt det kunne kommet noen bra nyheter snart, for jeg er litt lei av det som finnes! :sjenert:

Man blir forresten veldig mett av biff og fløtegratinerte poteter også.. :gravid:

Gled deg! ;)

Det kommer mye nytt jeg har b.la kjøpt foccatia fra Schâr, ny frokostblanding fra Finax og ny type mel fra Semper b.la.

Tenkte på deg.... :)

Den frokostblandinga fra Finax fikk jeg smake på, den var veldig god.

Jeg liker ikke frokostblandinger a la mysli så denne som kunne minne om Quaker Solfrokost.

Dagens beste kjøp var kanskje brød til 10kr stykket. :daane:

...og kladdkaka fra Fria Limpa.

Den har jeg ikke turdt og prøve før, og den var akkurat så ufattelig god som jeg frykta...

:sjenert:

Skrevet

Solfrokost :sikle: Den kladdkaka har ikke jeg heller turt å prøve, så jeg velger å late som du synes den var skikkelig vond.. :rolleyes:

Skrevet

Solfrokost :sikle: Den kladdkaka har ikke jeg heller turt å prøve, så jeg velger å late som du synes den var skikkelig vond.. :rolleyes:

Det burde du ikke heller.

For den var absolutt ikke noe av det beste jeg har smakt av kaker- ever.

Å neeeiiiidaaaa....

Og så ser det ut til at produktene fra CrazyBakers snart blir og finne i butikkhyllene i Norge. :hoppe:

Fikk også smake på polarbrød fra Semper, og bare folkeskikk gjorde at jeg ikke tømte skåla med smaksprøver i veska. :ler:

Det ble ikke så vi la oss til og sove i natt før klokka var 0.30 ( :lur: ) så da jeg ble vekket kl 2.30 av TM var jeg rimelig trøtt.

Jenta var tørst og måtte ha vann. Så måtte jeg på do. Så hadde jeg glemt og pakke dyna godt rundt TM (aller helst vil hun rulles inn i dyna).

Så det tok et kvarter før jeg sovna igjen.

Da kom Drømmen.

Jeg har hatt samme drømmen siden TM ble født, jeg har nevnt den her inne før.

Da hun var baby drømte jeg at hun var alene hjemme og lå i senga si og gråt etter mat.

Og jeg kom meg aldri til henne. :cry:

Men etter som hun har vokst så har hun også blitt eldre i drømmen.

Og det er det samme om og om igjen, at hun er alene og trenger meg.

I natt drømte jeg at Andrè og jeg var på hytta og svigers kom.

Så etter en stund spurte jeg om ikke de hadde hentet TM i barnehagen, for herregud, vi var jo på hytta, hvem hadde ungen???

(og bare mens jeg skriver nå kjenner jeg en skikkelig desperat følelse i meg)

Hun satt sikkert i bilen på parkeringa, sa svigermor.

Alene.

Så i panikk begynner jeg og løpe stykke igjennom skogen for og over knausene for og komme til parkeringsplassen og et stykke før ser jeg henne.

Hun er redd og alene og snur seg mot meg og sier; mamma. hjelp meg.

:redd:

Der våkner jeg bestandig.

En fryktelig drøm.

Jeg har den ikke ofte, men det er som om den sitter i kroppen i flere timer etterpå, og jeg sover alltid veldig urolig etter denne drømmen.

Hvis jeg får sove igjen.

Nåvel, hun ligger nå her i sin fulle lengde, som begynner og bli noen centimeter. I august var det jaggu 108 av dem, og nå ligger hun og spiller NintendoDS.

Hvor er det blitt av den 46cm og rett over 2 kilo babyen min? :babyjente:

Skrevet
:klem: For et grusomt mareritt, skjønner at sånne drømmer sitter i litt utover dagen også.
Skrevet

:klem: For et grusomt mareritt, skjønner at sånne drømmer sitter i litt utover dagen også.

Ja, det er skikkelig ekkelt.

Vi har DEN late søndagen idag.

Da klokka var 9.30 stod Andrè opp, og TM og jeg gikk i seng.

Skulle jo egentlig kle på oss, men...

Jeg krøp under dyna, og hun mumlet noe om ligge som en baby, og krøllet seg sammen så tett inntil meg det bare går ann.

Slik lå vi litt over en halv time og halvt sov, halvt våkne.

:hjerte:

Skrevet

Det hørtes skikkelig deilig ut å ligge sånn. :)

Skrevet

For en fæl drøm.. :hug:

Søndager skal være late de, synes jeg. :)

Skrevet

mett av ordentlig norsk søndagsmiddag:

Kjøttkaker i brun saus, poteter, grønnsaker og tyttebærsyltetøy.

:sikle:

Skrevet

Igår hadde vi besøk av Jea som skal være TM sin faste barnevakt framover når vi har behov for det.

Jea er yngste datteren til venninneA, 17 år og vedig grei jente.

Jeg har kjent henne i 6 år men blir like overrasket hver gang over hvor voksen hun har blitt.

En kjapp påminner om at tida går. :forvirret:

Egentlig er jeg ikke heeeelt klar for jobb idag.

Sofakos under et teppe frister myyyye mer. :ler:

Men, det blir lite lønn av slikt da.

Er vel bare og innse det; Mandagen og ny uke er i gang.

....også er det nøyaktig to mnd igjen til julaften.

:tree:

Skrevet

To mnd til jul... :bond:

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Bare jeg som reagerer sånn: :bolledeig: på at det bare er to mnd til jul? :klo:

Skrevet

Bare jeg som reagerer sånn: :bolledeig: på at det bare er to mnd til jul? :klo:

Å neida! :hoppendeglad: Jeg skulle riktignok gjerne ha hoppa over november og gått rett til adventstida. :nigo:

Skrevet

De to mnd går fort.

Enig med Mazilla om og hoppe over november.

Det er vel egentlig den kjipeste av alle månedene; Lang, mørk, sur og ikke helt vinter men heller ikke høst og det er ikke jul enda heller.

:sukk:

Jeg har vært så tung i hodet idag.

Det betyr som regel av migrene er i annmars, men nå tok jeg en tablett med en gang jeg kom inn døra og har ligget på sofaen i 45 min og slappet av.

Forhåpentlig har jeg tatt knekken på faenskapen før den slo ut i full blomst.

:)

Spent på om Andrè skal jobbe overtid idag.

Hvis han ikke skal det så skal jeg på Pilates kl 18.

Pilates har jeg aldri prøvd før, så det skal bli gøy.

Om han skal jobbe skal TM og jeg møte venninneT og datteren MS.

For og si det sånn.... jeg håper heller på Pilates.

T og jeg... det funker bare ikke men det er vist bare jeg som ser det slik av oss to.

:forvirret:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...