mia83 Skrevet 7. oktober 2011 #14581 Del Skrevet 7. oktober 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. oktober 2011 #14582 Del Skrevet 7. oktober 2011 TGIF!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #14583 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Fredag... Helg... Spinning kl 16. Motivasjonen er ikke helt til stede, men pokker heller! Timen er booka, så da går jeg. The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything they have! Endret 7. oktober 2011 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #14584 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg følte meg ikke helt i form da jeg la meg igår, og føler meg egentlig ikke noe særlig enda. Vil ikke bli syk, det passer liksom ikke helt nå. Ble ikke noe spinning igår, for gelesetet mitt lå igjen hjemme (og jeg trenger et ekstra sete!) så jeg gikk og løp (litt) på tredemølla i 10 minutter, elipsemaskin i 15 minutter i samme tempoet og så trente jeg styrke. Et av målene mine med trening er og løpe. Jeg veier såpass nå at og begynne og løpe er ikke bra for kroppen min, men det er noe jeg har lyst til og kunne gjøre. Det ser så befriende ut når jeg ser på de som er ute og løper, det ser så deilig ut! Uff... Hodet virker liksom ikke idag kjenner jeg. Det er tungt, og det gjør vondt i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. oktober 2011 #14585 Del Skrevet 8. oktober 2011 God bedring Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. oktober 2011 #14586 Del Skrevet 8. oktober 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. oktober 2011 #14587 Del Skrevet 8. oktober 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. oktober 2011 #14588 Del Skrevet 8. oktober 2011 Auda.. God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #14589 Del Skrevet 9. oktober 2011 God morgen! Formen er liksom ikke det helt store idag heller. Igår gjorde jeg noe veldig godt: Gikk meg en tur til byen. Uten verken mann eller barn. Handlet litt julegaver, møtte på venninneJ som var på jobb og hadde 10 min igjen til hun skulle ha pause, så da ble det en kjapp lunch, hentet pakke fra Panduro (SALG!!!!). Masse sol, men sur vind men med en deilig jakke og skjerf gjorde det ingenting. Dessuten har jeg fått en ny favorittbutikk: http://www.porsgrunnminby.no/article.php?Id=758 Igår kveld ble det Seinfeldt, sjokolade, sofa og spareribs. Klokka ble over midnatt før vi kom oss i seng. Nærmere 1 t.om. Litt i seineste laget siden TM var oppe 6.30. Nå står kjøtt og grønnsaker (til kraft) og koker så middag idag blir lammefrikasse etter en tur i fritidsparken. Blir liksom ikke mer søndag enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. oktober 2011 #14590 Del Skrevet 9. oktober 2011 Høres ut som en fin søndag, til tross for dårlig form Kanskje litt varm te kan hjelpe Den butikken så veldig fin ut altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. oktober 2011 #14591 Del Skrevet 9. oktober 2011 Den middagen høres kjempegod ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14592 Del Skrevet 10. oktober 2011 Middagen igår var veldig god den. Kjøttet kokte til det løsnet fra beinet og så lot jeg det bare ligge i kjelen mens vi reiste i fritidsparken og badet, så en tur på Tullis etterpå. Da vi kom hjem var det bare og sette over poteter og kutte grønnsaker og koke i saus, spe sausen med kokt lammekraft og ha i kjøttet. Da var det så mørt at det smelta. Etter middagen lagde TM og jeg brownies som vi spiste mens vi spilte memo alle tre. Snakk om fin søndag! Idag er det mandag. Det kom litt brått på- som vanlig. TM skal til tannlegen idag kl 14. Hun har hatt noe (bringebærstein?) sittende fast i den ene jekselen og da støttepedagogen hennes klarte og få det ut (vi har prøvd i uker!) ser det ut som om den har... jeg vet ikke. Noe har skjedd med tanna og tannlegen skal se på det. Har ikke sånn veldig mye og skrive. Er igrunnen rammet av mandags-trøtthet idag... En god dag ønskes dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. oktober 2011 #14593 Del Skrevet 10. oktober 2011 I feel you angående mandagstrøtthet, her har vi delt seng med lillemor i natt, som hadde vondt i magen sin.. :fise: = urolig lillemor, = foreldrene... Ikke så mye søvn - håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14594 Del Skrevet 10. oktober 2011 Må bare skrible ned dette før jeg løper til bussen! TM satt og så på bilder igår, og kom over bryllupsbildet av Andrè og meg. Så sa hun; Mamma, da du var prinsesse med kjole ned til gulvet da var pappa prinsen din. Synes den var så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 10. oktober 2011 #14595 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lykke til hos tannlegen! Ligger her uten matlyst og fikk lyst på den middagen din - det er godt gjort det! Og for en søt kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #14596 Del Skrevet 10. oktober 2011 Håper du får en fin mandag og at formen er stigende! Lykke til hos tannlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14597 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lykke til hos tannlegen! Ligger her uten matlyst og fikk lyst på den middagen din - det er godt gjort det! Og for en søt kommentar! Ja, det var jaggu godt gjort! Apropos godt... Har akkurat spist litt (mye) av restene. Det var nesten bedre idag. *mett* Håper du får en fin mandag og at formen er stigende! Lykke til hos tannlegen! Formen er veldig bra, akkurat idag har jeg t.om følt at jeg har litt overskudd. Og det er jo ikke dumt! Tannlegen ja... For det første har jeg verdens flinkeste jente! Hun ville ikke sitte i stolen, men om hun satt på fanget mitt i stolen.... Ja, da var det greit. Hun gapet da hun ble spurt om det og tannlegen så at der var det et hull. De pusset litt rundt tanna, la på en krem (aldri hørt om før) og vi var ferdige etter 20 minutter. Og det var MED gaveutvelging (blått armbånd) og litt prat. Jeg var super stolt! Etterpå gikk vi mot bussholdeplassen, stoppet for og se et tog kom kjørende inn på stasjonen og så gikk vi og tok bussen hjem. Det gikk heldigvis over all forventning! Men... 4 år og hull i tann? Vi har jo pusset tenna hennes (nesten) hver dag. Det har vært ganger hvor hun har vært umulig ved leggetider og vi har vært oppsatt på og få henne i seng, og kommet på hele greia etterpå, men det har vært sjeldent. Hun får brus og godteri stort sett bare i helgene og det samme med nugatti o.l. Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. oktober 2011 #14598 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hull i tann kan skje med selv den beste. Er det melketann, så er jo de svakere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14599 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sant det, loffen... Har fått med meg PULS på NRK som snakket om sukker og sukkeravhengighet. Det er så lett og tenke at nå som jeg har slutta med sukkerholdig brus og godteri i ukedagene får jeg ikke i meg så mye sukker. Men så har man alle de "skjulte sukkerbombene" som avisene nevner nå og da. Er man egentlig så aunn som man tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #14600 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg prøver igjen: Er man egentlig så sunn som man tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg