Pingting Skrevet 29. september 2011 #14521 Skrevet 29. september 2011 (endret) Luksusfellen! Jeg vet! Edit: jeg fant forresten også en rotte på trappa en morgen, der jeg bodde før. Men denne var levende. Og ikke veldig folkesky! Endret 29. september 2011 av Pingting
Frigg Skrevet 29. september 2011 #14522 Skrevet 29. september 2011 Rotter er jo så søøte De ødelegger kanskje litt vel mye, men søte er de i alle fall.
Auri Skrevet 29. september 2011 #14524 Skrevet 29. september 2011 Dritsøte! Har flere venner som har (tam)rotter som kjæledyr. Fantastiske dyr! Liker de mye bedre enn hamstere o.l.
Gjest grapefrukt Skrevet 29. september 2011 #14526 Skrevet 29. september 2011 (endret) Ville heller hatt en død rotte på trappa, enn den veldig store kakkerlakken som var i heisen vår på mandag. Endret 29. september 2011 av grapefrukt
MarianneE Skrevet 30. september 2011 Forfatter #14527 Skrevet 30. september 2011 Tamrotter er fine, men en "villrotte" som er så svær at den dekket nesten sopebrettet jeg fikk den på.... Ikkje braaa.... Litt lat start på dagen idag. Andrè skal til legen 9.15 og skal levere TM da, de er de første som skal ut av huset, så her sitter i pysj eller morgenkåpe enda. Enn så lenge. Fredag idag! Blir litt jobb, hjemom så spinning kl 16. Andrè henter TM i barnehagen, plukker så opp meg og så er det hjem til taco. Fraværende idag og tror jeg. Titter nok innom igjen i kveld.
Mazilla Skrevet 30. september 2011 #14528 Skrevet 30. september 2011 Jeg er utenforstående, men synes likevel at TM er nydelig! Ha en finfin fredag!
MissStiles Skrevet 30. september 2011 #14529 Skrevet 30. september 2011 Bare innom for å ønske deg god helg!!
MarianneE Skrevet 30. september 2011 Forfatter #14532 Skrevet 30. september 2011 *jobbe *handle *vaske til helga *legge på nytt sengetøy *hente i barnehagen *Lage middag *vaske vinduet på TM sitt rom *henge opp nye gardiner på rommet hennes *sette over en klesvask Andrè ligger rett ut og er syk, så her skal jeg si hu mor har bretta opp armene idag og fått unna litt av hvert! :cry: TM datt ned halve trappa i stad. Hun satt og plukka på noe som lå i trappa og plutselig hørte jeg dunk-dunk-dunk og masse skrik. Hun pleier jo ikke sitte slik i trappa, og jeg gikk bare litt før henne opp fordi hun somla så, og så detter hun. Jeg kan fremdeles høre lyden inni hodet mitt. Men det gikk heldigvis bra. Masse gråt, men hun er like hel. T.om spist middag og ser nå på TimmyTid. Jeg tror jeg må gå og ta tøy ut av vaskemaskinen før jeg sovner. Jeg fikk ikke sove i natt, sovna ikke før klokka var over 1, og TM var oppe kl 5...
Frigg Skrevet 30. september 2011 #14533 Skrevet 30. september 2011 Heldigvis så går det bra selv om de ramler ned en trapp. Hadde nok vært værre og mer hyl og grin hvis det var meg eller deg som ramlet ned
loffen Skrevet 30. september 2011 #14534 Skrevet 30. september 2011 Jeg har sovet i maks to timer i natt, har syk mann, har vasket hus, klær, handlet, vært på trening, og laget mat.
loffen Skrevet 30. september 2011 #14535 Skrevet 30. september 2011 Tøøfe er vi! Ihvertfall du som har hengt opp gardiner også. Det er det verste jeg vet!
Auri Skrevet 30. september 2011 #14536 Skrevet 30. september 2011 Jeg har sortert gjennom klesskapet mitt og kastet det som skulle kastes, og fylt opp 3 plastposer til Fretex! Flink jeg også! Barn tåler heldigvis en god støyt, men kan skjønne du ble redd! Hos oss når jeg var mindre ble til slutt mamma og de immun mot den lyden, for trappa fra rommet mitt var ganske glatt, og jeg trilla vel ned der en gang i uka eller så
MarianneE Skrevet 30. september 2011 Forfatter #14537 Skrevet 30. september 2011 *jobbe *handle *vaske til helga *legge på nytt sengetøy *hente i barnehagen *Lage middag *vaske vinduet på TM sitt rom *henge opp nye gardiner på rommet hennes *sette over en klesvask og så.... *hengte opp klesvask *vasket vinduene og bytta gardiner på stua *vaske kjøkkenvinduet *tatt av trekk til madrassene og lagt dem klar til og vaskes *fått TM i seng Og så SÅ godt med en kald Smirnoff Ice nå!!! Heldigvis så går det bra selv om de ramler ned en trapp. Hadde nok vært værre og mer hyl og grin hvis det var meg eller deg som ramlet ned ja, jeg får trøste meg med det. 10 minutter etterpå satt hun og lekte på gulvet med puslespill og Eliasbåten. Jeg har sovet i maks to timer i natt, har syk mann, har vasket hus, klær, handlet, vært på trening, og laget mat. Flinkis!! Jeg har sortert gjennom klesskapet mitt og kastet det som skulle kastes, og fylt opp 3 plastposer til Fretex! Flink jeg også! Barn tåler heldigvis en god støyt, men kan skjønne du ble redd! Hos oss når jeg var mindre ble til slutt mamma og de immun mot den lyden, for trappa fra rommet mitt var ganske glatt, og jeg trilla vel ned der en gang i uka eller så jo takk, jeg husker de trappene der! *grøss* ****
Auri Skrevet 30. september 2011 #14538 Skrevet 30. september 2011 Ja ikke bare der, men der vi bodde med stefaren min også, den trappa snudde i 90 grader på slutten til og med, så jeg kræsja som regel i veggen , og velta så ut på gulvet... Var en periode de på skolen sikkert mistenkte at jeg ble banka hjemme, hadde konstant blåmerker
Androide Skrevet 1. oktober 2011 #14540 Skrevet 1. oktober 2011 Oi! Så skummelt. Men det var godt det gikk så bra (og godt at ikke rumpa var av glass - da hadde den gått i tusen knas! (som ved siden av "fant du noe" er det dummeste å si når noen har falt omkull) ) Håper resten av helga blir uten uhell!
Fremhevede innlegg