Gjest grapefrukt Skrevet 26. september 2011 #14501 Del Skrevet 26. september 2011 God bedring til TM, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2011 Forfatter #14502 Del Skrevet 27. september 2011 Så koselig med besøk av dere når jeg ikke er her selv! TM var i seng 19.30 igår og sov fram til 6.50 i natt. Nå gjelder det bare og få dette til og være en god vane. Var på strikkecafè igår, og det var utrolig deilig og komme meg litt ut alene etter forrige uke hvor Andrè jobbet overtid og jeg var kun hjemme og på jobb. Da jeg kom var både stua og kjøkkenet strøkent og Andrè hadde tent lys til jeg kom hjem. Koselig! Idag er TM i barnehagen og jeg har startet dagen med en kaffe mocca med venninneA på Stockman i Skien. En kopp mocca og småprat med en god venninne... Noen ganger får man ikke en bedre start på dagen. 18.50 skal jeg på Elixia og prøve meg på Dance aerobic. Det er en time jeg ikke har prøvd før, så det kan bli gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2011 Forfatter #14503 Del Skrevet 27. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. september 2011 #14504 Del Skrevet 27. september 2011 Hvis oppvåkningene vedvarer ville jeg har prøvd et belønningssystem eller kjøpt en slik lampe som viser at om natten skal man ligge i sengen sin, og når det er morgen så er det OK å stå opp. Den lyser svakt hele natta visstnok, er flere som lovpriser den Ellers høres det ut som at du har det fint om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. september 2011 #14505 Del Skrevet 27. september 2011 Den lampa hørtes smart ut! Håper treninga var morsom MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. september 2011 #14506 Del Skrevet 28. september 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2011 Forfatter #14507 Del Skrevet 28. september 2011 God morgen til dere og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 28. september 2011 #14508 Del Skrevet 28. september 2011 Hei søta! Håper jenten din er i bedre form nå. Jeg synes når et av barna er syk er hele familien litt kaputt. Vi må holde oss innendørs og alt går i sakte tempo, jobben må avlyses og det samme med aktiviteter og alt. Pyton Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2011 Forfatter #14509 Del Skrevet 28. september 2011 Hei søta! Håper jenten din er i bedre form nå. Jeg synes når et av barna er syk er hele familien litt kaputt. Vi må holde oss innendørs og alt går i sakte tempo, jobben må avlyses og det samme med aktiviteter og alt. Pyton Ha en finfin dag Så koselig og se deg her! Joda, TM er i fin form igjen, det er ikke noe problem! Jeg var på trening igår, på DanceAerobic. Jeg ble litt skuffa. Det begynte med oppvarming, greit nok. Så var det "en blokk" som inneholdt 4 typer grunntrinn Etter og gjort det var det 4 andre grunntrinn etter de første 4 osv. Til slutt var det 4 "blokker" vi gjennomførte til en sang. Helt greit, men jeg følte vi bare stod og gjorde det samme hele tida, noe vi egentlig og gjorde. Timen var helt OK, men jeg følte jeg ikke fikk så mye ut av den, som med andre ting jeg har gjort. Men... Etter timen var jeg på kroppsanalyse og det var interessant. Jeg fikk målt vekta ( <-- veldig passende) og BMI ble målt, fettprosent, hvileforbrenning, muskelmasse osv. Kilo, BMI og fettprosent snakker vi ikke så mye om *kremt* men jeg har vist høy muskelmasse, såpass at han som stod for dette var imponert. Det er jo bra. Men vi snakket litt om trening, kosthold osv og jeg gikk derfra med litt og tenke på- på en bra måte. Ellers har jeg litt og tenke på hva jobb angår. Jeg grubler litt på hvordan jeg skal legge fram for sjefen min et forslag som innebærer et par timer ekstra i uka for meg og et litt annet system hva lønn anngår enn det jeg har nå. Må tenke litt på den... Ellers ser det ut til at Andrè jobber overtid idag. Typisk når jeg har handlet inn til middag... Straks hente TM, vi skal i salongen til svigermor og hun skal få klippet seg litt for panneluggen er så lang nå. Da jeg gikk i morges lå det forresten en død rotte på trappa. En stor takk til eldstepusen vår som tar sitt ansvar der. Fikk den pent i søpla uten større skade. Glad jeg ikke er skvetten på slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. september 2011 #14510 Del Skrevet 28. september 2011 Urk!! Død rotte Glad jeg ikke har katt! En sånn kroppsanalyse skulle jeg gjerne tatt også. Er det dyrt? Håper panneluggklipp gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. september 2011 #14511 Del Skrevet 28. september 2011 Da jeg kom var både stua og kjøkkenet strøkent og Andrè hadde tent lys til jeg kom hjem. Koselig! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. september 2011 #14512 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har også lyst til å ta en kroppsanalyse. Det høres morsomt ut. Mye morsommere enn ei død rotte vaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2011 Forfatter #14513 Del Skrevet 28. september 2011 Luksusfellen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. september 2011 #14514 Del Skrevet 28. september 2011 Luksusfellen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. september 2011 #14515 Del Skrevet 29. september 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2011 Forfatter #14516 Del Skrevet 29. september 2011 Urk!! Død rotte Glad jeg ikke har katt! En sånn kroppsanalyse skulle jeg gjerne tatt også. Er det dyrt? Håper panneluggklipp gikk fint Det er ikke første gangen pus har lagt igjen slikt på trappa. Mus og fugler kommer hun ofte inn med og. Fuglene er ikke nødvendigvis døde hver gang heller. Kroppsanalysen var gratis. Det er bare en vanlig vekt som regner ut litt ekstra for deg. Ikke nødvendigvis tall men ønsker... Hårklippen gikk fint. Svigermor klippet resten av håret hennes og, så hun fikk en veldig kledelig bob. Jeg husker aldri hva som er forskjell på det og være subjektiv, og objektiv, men jeg er en av delene ( ) når jeg sier at jeg synes hun kledde den svært godt. Frisyren rammet inn ansiktet hennes veldig fint. Av og til ser jeg på henne og kan ikke forstå at jeg har et så vakkert barn. Hun er virkelig nydelig og perfekt. Bare for og være litt beskjeden.... God morgen! God morgen til dere alle! **** Ja... hva skriver man kl 9 på en torsdag? Ikke så mye... Ønsker dere alle en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. september 2011 #14517 Del Skrevet 29. september 2011 Synes du skriver mye en torsdagsmorgen kl 9 Ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. september 2011 #14518 Del Skrevet 29. september 2011 God morgen, MarianneE! Selvfølgelig er jenta di vakker! Både subjektivt og objektivt, tenker jeg vi sier! Kanskje jeg også skulle tatt en sånn kroppsanalyse, så jeg fikk et spark i ræva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. september 2011 #14519 Del Skrevet 29. september 2011 Klart du har verdens peneste barn I alle fall fra et subjektivt ståsted Subjektivt: personlig, partisk, individuelt Objektivt: upersonlig,universielt, nøytralt, saklig osv, osv.... Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. september 2011 #14520 Del Skrevet 29. september 2011 Ha en fin dag MarianneE! Jeg fikk ikke sett luksusfellen i går jeg, men TV3 Play er kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg