Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en koselig dag. Hvor har du fått tak i falske høstblader?

Nille!

De har både med og uten glitter.

En pose med mer enn nok til, var det 39kr jeg gav pr pose?

:tommelsmil:

Han godeste blir også med, hvis det er greit. Har du peiling på ca når på dagen vi snakker om? Vi er bedt på middag til svigers nemlig, men de tilpasser det etter når det passer for oss.. ;)

Jeg regnet med at han blir med, viste bare ikke helt hva jeg skulle skrive.

Lurte på og skrive Mazilla og familien, men da hørtes det ut som om mor og far og tante og onkler var med og.

:ler:

Tidspunkt, ja....

SMS min venn, you willl know!

Så koselig den pynten i gangen hørtes ut! :) Falske høstblader var smart. De ekte visner jo så fort.

Ja, også blir de så tørre og pulveriseres så fort man ser på dem etter en liten stund.

Riktig fint ble det, sammen med en Halloweenlykt i keramikk.

:)

Da er det Arendal som står på planen for idag.

Skal få Andrè opp, spise frokost, finne tøy som Mazilla skal arve. Eller... Lille S da såklart :ler:

Og så reiser vi tenker jeg.

Kommer vel ikke hjem før godt utpå ettermiddag regner jeg med.

Kryss fingre for barn som ikke spyr i bilen, da!

Jeg får finne en reisesyketablett med en gang....

Ha en flott søndag!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TM og jeg har i ettermiddag matet ender, duer og måker ved elva, handlet lys i høstfarger hos Nille, kjøpt vakre små gresskar hos Floriss jeg har satt i et trebrett i pil i gangen sammen med falske høstblader.

Har(nesten) fått tørket en maskin med klær ute og egentlig bare tatt livet med ro.

:)

Åh, noen ganger savner jeg livet når vi bodde i Drammen! Der pleide vi å mate svaner og ender, og det var så greit med alskens butikker i umiddelbar nærhet... Også var eldstemann liten og vi gikk masse tur med han i vogn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekoselig å møte dere idag! TM var jo kjempeherlig! :jepp: Håper ikke hun tror det er ok å tegne på biler nå... Han godeste skjønte litt for sent at det kanskje ikke var så lurt å gjøre det rett foran henne.. :sjenert: Tusen takk for klærne forresten! Kjempekjekt særlig med pysjamaser, det kan man jo aldri få nok av ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig å møte dere idag! TM var jo kjempeherlig! :jepp: Håper ikke hun tror det er ok å tegne på biler nå... Han godeste skjønte litt for sent at det kanskje ikke var så lurt å gjøre det rett foran henne.. :sjenert: Tusen takk for klærne forresten! Kjempekjekt særlig med pysjamaser, det kan man jo aldri få nok av ;)

:klemmer:

:hoho:

Ikke noe problem, slik gjør vi stadig vekk.

Ikke at vi tegner på biler altså, men småting hun ikke bør ta etter.

Det var veldig koselig og treffe dere og.

Lille S... Jeg kunne tatt henne med meg hjem.

Nydelige lille vesenet... :hjerte:

Turen gikk veldig greit.

Farmor (det er egentlig Andrè sin farmor, men jeg kaller henne farmor jeg og) synes det var veldig koselig og se oss igjen.

Hun fikk en hofteprotese på tirsdag men var oppe for egen maskin og gikk med krykker så det var godt og se.

Vi satte oss på "Dagligstue 3D" som var et rom med flere stresslesser som kunne reguleres med fjernkontroll.

Jeg vet ikke hvem som syntes det var mest morro: TM eller hennes far :flau:

Det var godt og se farmor så oppegående, men det er alltid rart og besøke folk slik.

Det var jo andre pasienter med besøket deres på dagligstua så det ble bare så man satt og småpratet stille om ingenting.

Etterpå reiste vi og traff Mazilla og den lille familien hennes på DEN koselige cafèen.

Turen hjemover gikk greit, pga litt omkjøring brukte vi lengere tid tilbake enn ned, så vi var ikke hjemme før rundt kl 18.

Da var det mat, og da kl var 19.30 spurte TM om hun kunne få legge seg snart. :rodmer:

Hun sovnet som en stein i senga i det vi slukket lyset tror jeg.

:hjerte:

Nå har jeg tatt en stor oppvask, åpnet en cola og slått på Vif-RBK.

Foreløpig leder VIF1-0, og det er IKKE bra! :nei:

:lur:

En pose Godt&blandet fra Malaco ligger her.

Det er noe av det beste jeg vet, bare så synd glutenallergien min og lakrisen ikke går så bra sammen.

Men resten av innholdet... Yes please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Nå kommer klaging over en slik natt Juliane skrev at funket som prevansjonsmiddel for henne ( :hoho: )

I flere netter i det siste har TM våknet og grått og vært vanskelig og få til og sove igjen.

I natt våknet hun kl 22, og siste gangen jeg var inne hos henne var klokka over 2, ja den var t.om nærmere halv 3.

Da sovnet hun omsider.

Jeg sov sånn nå og da så det går bra med meg sånn sett.

Hun sovner innimellom hun og, men hun blir ikke sovende, hun sover 10 minutter så våkner hun og gråter.

Og i natt varte dette i 4 timer.

:(

Så da er spørsmålet.... HVORFOR?

Dette lå jeg og tenkte på i natt, og jeg kom til en konklusjon;

Hun legges for seint.

Jeg tror hun rekker og bli overtrøtt og dermed ikke finner roen når hun legges. Eller... hun sovner fort men etter to timer ca våkner hun og gråter.

Så i kveld er det nye, strammere rutiner og håper det hjelper.

I tillegg er hun forkjølt så hun blir hjemme idag.

Hun sover enda, noe som er HØYST uvanlig, så jeg holder henne hjemme for jeg regner med hun er rimelig sliten idag.

Hun er ikke syk, men jeg tror hun har godt av og slappe litt av idag.

Så da får jeg ringe jobben og si jeg er hjemme med sykt barn.

Helt syk er hun ikke, men jeg...

Jada, jeg sitter og føler jeg må forsvare meg her.

Men sist jeg var hjemme med henne var over et år siden.

Tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvilken 4åring som har stått opp pg ikke er i form.....

Da ble jeg vist absolutt hjemme med sykt barn allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har vært urolig om nettene i det siste kan jo henge sammen med at hun har hatt sykdommen i kroppen noen dager før den brøt ut da. Håper dere får en fin kosedag hjemme i dag. Og at vesla blir fort frisk igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har vært urolig om nettene i det siste kan jo henge sammen med at hun har hatt sykdommen i kroppen noen dager før den brøt ut da. Håper dere får en fin kosedag hjemme i dag. Og at vesla blir fort frisk igjen. :klem:

Jeg skjønner hva du mener, men det stemmer ikke i dette tilfellet siden dette har pågått av og på i lengere tid.

I ene sofaen sitter det nå to syke barn og ser Elias på DVD og spiser kjeks.

SøsterG skulle på 5års kontroll med guttungen og lurte på om lille V kunne være så lenge siden hun heller ikke er i form.

Så nå sitter de her med kjeks i munnen og saft i koppen med hver sin bamse under armen.

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Uff god bedring til lille snupp, nå vet jeg ikke når dere har lagt henne tidligere, men har hørt nettopp det du sier at de rekker å bli overtrøtte og da finner ikke roen. Her virker det som 18:30 er magiske tiden for henne å legge seg, mange blir sjokka når jeg sier det og tror hun våkner fire på natta men neida hun sover som regel til 8 hvis ikke vi MÅ opp tidligere og da må jeg vekke henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...