*Enigma* Skrevet 22. september 2011 #14461 Skrevet 22. september 2011 Alt er bra, men ser ut til at jeg blir litt fraværende fram til i morra kveld. Noen ganger skjer det ting man må delta på utenom KG. Ja, det er sant. What!? Er det sant!? Finnes det et liv utenom KG?
mia83 Skrevet 22. september 2011 #14462 Skrevet 22. september 2011 Håper du koser deg med det som skjer utenom KG også!
loffen Skrevet 22. september 2011 #14463 Skrevet 22. september 2011 Fraverende? Jaja, ha det fint da, så lenge.
MarianneE Skrevet 23. september 2011 Forfatter #14464 Skrevet 23. september 2011 Andrè var tidlig hjemme igår. Han var hjemme 18.45, og det var etter han var innom kjøpesenteret for og kjøpe ulltøy på salg til TM samt melk. Og så var det deilig at han tok legging av TM. Sist gang han var hjemme så tidlig var... eh... tirsdag i forrige uke? Uansett.... Idag er det møte med de som jobber med TM i barnehagen før jobb. Så jobb, litt ærend, så spinning kl 16. Etter det er det helg har jeg hørt rykter om. Ha en flott dag damer! Jeg sitter og nyter en vakker rosa, blå og grå soloppgang.
Suzy Skrevet 23. september 2011 #14465 Skrevet 23. september 2011 God helg til deg og! Var nydelig soloppgang her i dag også - kikket ut på den fra kjøkkenvinduet mens jeg spiste frokost. Vakkert. Ha en fin dag!
Sauen Shaun Skrevet 23. september 2011 #14466 Skrevet 23. september 2011 Soloppgangen her var bare grå den... Håper du får en fin dag Marianne.
Pingting Skrevet 23. september 2011 #14468 Skrevet 23. september 2011 Noen ganger skjer det ting man må delta på utenom KG. Ja, det er sant. Nekter å tro på deg. Fredag!
MarianneE Skrevet 23. september 2011 Forfatter #14471 Skrevet 23. september 2011 O hellige sofa! Har vært på møte i barnehagen. Nå som vi har en ny saksbehandler skal vi jobbe etter TIOBA ( du kan lese om det her: http://akershus.autismeforeningen.no/fokus/satsing2010/106-tidlig-og-intensiv-opplaering ) så vi snakket litt om det. Så var det på jobb, hjem en tur etterpå. Var hjemme lenge nok til og kjenne helgelatskapen komme snikende. Ute var det 12 grader, surt og guffent. Perfekt til og fyre i peisen og dra et fleeceteppe over meg i sofaen. Istedet ble det og slepe seg på Elixia for 40 minutter spinning. En veldig bra time, jeg merker formen begynner og komme snikende. Andrè henta i bhg og så kom de og henta meg etterpå. Nå er Andrè hos en venn, jeg skal igrunnen legge meg rett ut på sofaen. Har ikke tatt hele oppvasken. Soverommet vårt ser helt bomba ut. Men jeg... jeg skal flate rett ut på sofaen med god samvittighet.
Gjest grapefrukt Skrevet 24. september 2011 #14473 Skrevet 24. september 2011 God morgen kjære Marianne! Spis litt norsk sjokolade for meg idag, den de har her er ikke sammenlignbar engang! God helg!
MarianneE Skrevet 24. september 2011 Forfatter #14474 Skrevet 24. september 2011 God morgen kjære Marianne! Spis litt norsk sjokolade for meg idag, den de har her er ikke sammenlignbar engang! God helg! Det skal jeg fint få til. Igår sendte jeg Andrè avgårde til en kammerat med noen øl i en pose, fikk TM i seng 10 minutter etterpå. Da hun var i seng ryddet jeg kjøkkenet og flata rett ut på sofaen med kose-teppe mitt. Der sov jeg i nesten to timer. Da jeg våknet så jeg litt Senkveld, så kom Andrè hjem ca 22.45. Vi fant ut at vi var så våkne begge to at vi kunne se Golden Goal før vi la oss. Programmet rakk vel akkurat og begynne før vi sovnet på sofaen begge to. Romantikken lenge leve... Idag har vi en invitasjon til Dolly Dimples med cøliaki foreninga. SøsterG og familien skal ikke, så da dropper vi og det. Opplever "gluten-klubben" som vanskelig og komme inn i så jeg gidder ikke denne gangen. Planen var da husvask, men så kom jeg på istad at jeg skal ned på Barnas Bruktsalg som åpner kl 10 for og se etter ski til TM til vinteren, så... mulig husvasken må vente litt (til). Jaja... det går (u)heldigvis ingen steder. Har fått lyst på meksikansk mat i kveld, men aner ikke hva. Tenkte litt mer enn taco liksom... Ha en flott dag, damer! Husk at lørdag=
Gjest Purple Haze Skrevet 24. september 2011 #14475 Skrevet 24. september 2011 Høres ut som du har en fin lørdag foran deg. Kos deg med hyggelige gjøremål og blås en lang marsj i husarbeid! Det finner du igjen senere (dessverre). God lørdag!
juliane Skrevet 24. september 2011 #14476 Skrevet 24. september 2011 Sjokoladeoppdateringen din har fått status som "top story" av den "nye" facebooken min, så da må jeg jo bare følge oppfordringen da!
Auri Skrevet 24. september 2011 #14477 Skrevet 24. september 2011 (endret) Nachos? Quesedillas? Nå fikk jeg lyst på også. Endret 24. september 2011 av Pixie Plaid
MarianneE Skrevet 24. september 2011 Forfatter #14478 Skrevet 24. september 2011 Sjokoladeoppdateringen din har fått status som "top story" av den "nye" facebooken min, så da må jeg jo bare følge oppfordringen da! Fantastisk!! Nachos? Quesedillas? Nå fikk jeg lyst på også. Næh... Det blir kyllingfilèt krydret med tacokrydder, ris, ,salat, rømme og guacamole en gang i løpet av kvelden. Andrè og naboB er avgårde og fisker, men de er skipbrudne. De har fått hjelp da, så ingen fare, men det kan ta litt tid før de er hjemme igjen. Og her sitter jeg og begynner og bli sulten. TM skal i seng først uansett så mat enda blir det ikke uansett. Siden Andrè er avgårde med naboen så ble det TM og jeg som gikk en tur til byen. Kjøpte vinterdress til TM på KappAhl for den kom bra ut i Foreldre&Barn sin test. 699,- kostet den, men siden jeg er KappAhl venn (o' lykkelige meg) viste jeg en sms og fikk -25% avslag på den. Vi handlet bare dress, en genser til meg, matvarer og så gikk vi hjem. TantebarnV skulle komm til oss. Hun kom og jentene koste seg SÅ sammen. De er så søte, spesielt da de stod på trampolina og moonet hverandre... TM og jeg har i ettermiddag matet ender, duer og måker ved elva, handlet lys i høstfarger hos Nille, kjøpt vakre små gresskar hos Floriss jeg har satt i et trebrett i pil i gangen sammen med falske høstblader. Har(nesten) fått tørket en maskin med klær ute og egentlig bare tatt livet med ro. I morra blir det en tur sørover for og besøke farmor som ligger på sykehuset etter en planlagt operasjon. Også blir det nok en kaffe med Mazilla og lille S.
Nótt Skrevet 24. september 2011 #14479 Skrevet 24. september 2011 Høres ut som en koselig dag. Hvor har du fått tak i falske høstblader?
Mazilla Skrevet 24. september 2011 #14480 Skrevet 24. september 2011 I morra blir det en tur sørover for og besøke farmor som ligger på sykehuset etter en planlagt operasjon. Også blir det nok en kaffe med Mazilla og lille S. Han godeste blir også med, hvis det er greit. Har du peiling på ca når på dagen vi snakker om? Vi er bedt på middag til svigers nemlig, men de tilpasser det etter når det passer for oss..
Fremhevede innlegg