Gjest grapefrukt Skrevet 17. september 2011 #14421 Del Skrevet 17. september 2011 Så gøy med nye sko! Nå er det lørdag her og, fikk inspirasjon fra deg og begynte derfor morgenen med en kopp kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. september 2011 Forfatter #14422 Del Skrevet 18. september 2011 Så gøy med nye sko! Nå er det lørdag her og, fikk inspirasjon fra deg og begynte derfor morgenen med en kopp kakao A... lurt! Typisk nok, da vi kom på Trendsko var det temmelig utplukka så vi måtte bare levere inn skoene som var kjøpt på torsdag. Fant to par sherox da istedet, det trengte TM så det var jo greit sånn. Tenker det blir sko på lillemor når jeg får lønn... Ellers tok vi det bare med ro igår, og de samme planene har vi idag. Andrè kjører drosje denne helga og var hjemme for 40 minutter siden så fram til kl 13 er det bare TM og meg. Tenkte og bake Sexy cupcakes fra Hancock, boka jeg fikk på fredag. Dessuten har jeg en mann som synes Cupcakes er litt sexy. Den har jeg grubla litt på for og si det sånn... God regnværsdag, alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2011 #14423 Del Skrevet 18. september 2011 Sexy cupcakes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. september 2011 #14424 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, Sexy Cupcakes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2011 #14425 Del Skrevet 18. september 2011 Håper du hadde en fin lørdag & ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. september 2011 #14426 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, Sexy Cupcakes? Nå begynte jeg forresten å tenke på den Friends-episoden da Monica fremdeles var feit og skulle prøve å sjekke opp Chandler på Thanksgiving, og gjorde det ved å gni seg inntil en boks med Mac&Cheese og snakke om hvor sexy den var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2011 #14427 Del Skrevet 18. september 2011 Denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. september 2011 #14428 Del Skrevet 18. september 2011 Oi, hun var visst ikke tjukk lenger nei! Stoppet litt tidlig, her er resten også. http://www.youtube.com/watch?v=qSJNdZqT0us Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2011 #14429 Del Skrevet 18. september 2011 Der ja.. jeg så det ikke før etter at jeg hadde sett hele videoen at den stoppet litt tidlig.. Hehe Alltid gøy hvordan man forbinder ting med Friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. september 2011 Forfatter #14430 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg Friends! Det med at cupcakes er sexy tror jeg var en spøk. Håper jeg... Uansett... Gode var de! Veldig gode! Hatt venninneA innom med kjæresten. De har vært sammen i to mnd og vi fikk treffe ham for første gang idag. Likte han veldig godt. Nå er fårikålen snart ferdig, så det lukter godt her, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. september 2011 #14431 Del Skrevet 18. september 2011 Ååå. fårikål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. september 2011 Forfatter #14432 Del Skrevet 18. september 2011 Ååå. fårikål! Det var bra godt ja! TM og pappaen herjer og lekesloss til TM store fryd og glede. Søtingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. september 2011 #14433 Del Skrevet 18. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. september 2011 Forfatter #14434 Del Skrevet 19. september 2011 Mandag! Ny uke, nye muligheter! Dagens Elixiatime er alt booket; Zumba kl 16.15, med TM i barnekroken. Hun synes det er veldig moro og være der, heldigvis. Vesla presterte og våkne kl 21.45 igår. Da kl var 00.05 gav jeg opp og vekket Andrè. Han gjorde det enkleste av alt; La seg i senga hennes med henne- og jenta sovna på 20 minutter. 6.45 var hun våken igjen, så jeg tenker det er ei som blir fort trøtt i kveld, ja! Her er alt vel, og man strutter bortimot av pågangsmot over en ny dag! Eller noe slikt... Please, help yourself! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. september 2011 #14435 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg drikker ikke kaffe, men på en sånn mørk, kald og ikke minst VÅT mandagsmorgen skulle jeg nesten ønske jeg gjorde det! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. september 2011 #14436 Del Skrevet 19. september 2011 Tok en slurk av den kaffen jeg, det trengte jeg virkelig. Men jeg lurer på om jeg tusler mot sofen og sover litt til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. september 2011 #14437 Del Skrevet 19. september 2011 Det gjorde jeg også Frigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. september 2011 Forfatter #14438 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg drikker ikke kaffe, men på en sånn mørk, kald og ikke minst VÅT mandagsmorgen skulle jeg nesten ønske jeg gjorde det! Ha en fin dag! Skjønner hva du mener. Tok en slurk av den kaffen jeg, det trengte jeg virkelig. Men jeg lurer på om jeg tusler mot sofen og sover litt til jeg Det gjorde jeg også Frigg! Det der var nesten litt ufint av dere! Med tanke på at noen av oss ikke fikk sove før over midnatt pga våkent barn, og det er mandag. **** O kulde!! Lufta før TM og jeg gikk til morran, og glemte og lukke vinduene (godt man bor i 2. egt) før vi gikk, og her var det 17 grader i stua. I tilleg hølja det ned i Skien, og da jeg gikk i morges var det sol så jeg lot paraply og regnjakke bli nede. Så jeg kom hjem og så ut som om jeg hadde dusja med klær på. i Porsgrunn, men vind. Vind + Gjennomvåt MarianneE = FRYSE!!! Om en times tida skal jeg hente TM, vi skal en tur innom kjøpesenteret så blir det bort på Elixia for og.....zumba!! Gleder meg! TM skal være på i barnekroken så lenge siden Andrè er på kurs etter jobb idag. Først 6,5 time i barnehagen, så rett i barnekroken på Elixia i 30 minutter. Godt det ikke er slik så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. september 2011 Forfatter #14439 Del Skrevet 19. september 2011 Sliten etter zumba, mett etter kylling. Dårlig kombinasjon.... ....Får vel heller gå og se hvordan det går med oppvasken istedet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. september 2011 #14440 Del Skrevet 19. september 2011 Kylling etter trening er en perfekt kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg