Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så skremmende da.. At ting stemmer med det som ble sagt.. Tiden vil vel vise hva som skjer med barn. Om det kommer flere eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikker i kakebursdag hos søsterG.

Pappa og frua kommer og, og de har med seg TM som har vært der siden igår.

Gleder meg veldig til og holde henne igjen.. :hjerte:

Skrevet

Så stilig! Jeg vil også bli spådd! :hoppe:

Er det høyre eller venstre hånd man spår i da? For i min venstre hånd er livslinja mi delt i to.. Det er litt skummelt. :icon_lol:

Skrevet

Så stilig! Jeg vil også bli spådd! :hoppe:

Er det høyre eller venstre hånd man spår i da? For i min venstre hånd er livslinja mi delt i to.. Det er litt skummelt. :icon_lol:

Hun ville ha begge hendene, men kikka mest på høyre.

Men som hun sa, det er ikke alt hun "ser", men mye hun bare føler der og da.

Jeg har alltid ledd av slike folk, men på fredag stemmte det så veldig at jeg MÅ bare tro på det.

Idag har jeg og TM bakt glutenfrie scones, det ble veldig godt!

Det har øst ned ute i hele dag, men i formiddag var det oppholds en stund så TM og jeg gikk ut en tur.

Gikk opp til barne- og ungdomsskolen som ligger "oppi her" hvor de har litt lekeapparater TM synes er morsomme.

Så der var vi litt, og gikk og en tur og kikka på en bekk i nærheten.

Men da plaska det ned rundt oss, det virkelig sprutregnet så vi gikk hjemover igjen. :regn:

Men hjemme ville TM leke ute så hun lekte ute med regnet mens jeg satt i døråpningen og leste i et Kamille.

Hvor den ungen har fått lysten til og være ute i regnet fra aner ikke jeg. Det er ihvertfall ikke fra foreldrene! :ler:

Ellers har vi laget panna cotta som står i kjøleskapet, jeg har skrevet et brev, og det har TM og.

Hennes versjon av og skrive brev er masse fargede og mønstrete ark, klistremerker, saks, lim+++ som klippes, limes, klistres osv. Hun storkoser seg da, ja! :ler:

Typisk søndag her i huset...

:)

Skrevet

Høres ut som en herlig dag MarianneE! :klem:

Skrevet

Ja, vi hadde en veldig all-right dag igår.

Etter TM var i seng avslutta vi voksne dagen på en bra måte og.... :lur:

:lol:

Som vanlig sitter jeg nå og lurer på når det ble mandag igjen.

Var det ikke mandag... for to dager siden?

Oh well...

Idag har jeg pakket treningsbagen og tar en tur på Elixia etter jobb.

Skal prøve og få meg faste treningsdager igjen istedet for og tenke at jeg skal trene to ganger pr uke skal jeg heller få faste dager jeg går, det tror jeg (vet jeg) at funker best.

Så da blir det en time med egentrening idag.

:tommel:

Tre dager på jobb, så er det Danmark.

Gleder meg skikkelig!

:hoppe:

Skrevet

Synes du er flink jeg, vi får motivere hverandre litt her..........jeg skal svømme i dag etter skolen :)

Skrevet

Synes du er flink jeg, vi får motivere hverandre litt her..........jeg skal svømme i dag etter skolen :)

:5:

Skrevet

Og jeg skal på Spenst i løpet av dagen. :duskedame:

Jeg synes også det nettopp var mandag.. Tida går alt for fort!

Skrevet

Du er flink til å trene! Stå på!! :klem:

Herlig å ha en tur å se fram til!! :hoppe:

Håper du får en fin mandag! :hug:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Sikkert lurt med faste treningsdager. Det tror jeg at jeg skal satse på når jeg begynner å trene også :fnise: Har planer om å bli ivrig på Zumba, for den timen vi hadde på jobb var kjempeartig!

:hoppe: Herlig med Danmarkstur da! :hoppe:

Skrevet

Sant og si ble det ikke noen trening på meg.

Utover formiddagen på jobb hadde jeg forvarsel til migrene så jeg reiste heller hjem.

Andrè har ferie denne uka, så jeg tok en tablett mot hodet og slappet litt av.

Så reiste vi og vekslet til dansk valuta, jeg fikk bytta en bukse jeg kjøpte meg før sommeren men som ikke passet (og prøve først er jo bare dumt... :roll: ) og på biblioteket fikk jeg levert en bok før vi handlet matvarer og henta i barnehagen.

Fikk gjort unna et par av de tingene som skulle vært gjort...

:tommel:

Men, i morra tenker jeg at jeg er på sopimmimg i dette øyeblikk. :)

Det feriesenteret vi skal til i Danmark har forresten gratis treningssenter, så treningstøy blir pakket ned.

Skrevet

Så nydelig lille TM er :rodmer:

Det synes jeg og...

;)

Skrevet

Innom og oppdaterer meg! :)

Spennende med folk som kan "se" ! Veldig spesielt når det stemmer så utrolig, har opplevd det selv :)

Hørtes herlig ut med Danmarkstur! hvor lenge skal dere være?

:klemmer: Flotte bilder TM på fb, jeg elsket også å løpe rundt i regnet da jeg var lita :fnise: Hvor ble den gleden for å gjøre de av :vetikke::ler:

Skrevet

Sitter og teller litt på knappene (herregud for et teit uttrykk!) ang reise på jobb.

Har hatt DEN migrena i natt og kjenner det sitter i hodet og kroppen enda.

Vært veldig kvalm og utrolig... uvel!

Skal jeg bli hjemme og slappe av, eller reise på jobb?

Sist jeg måtte ringe jobben og si jeg var syk var i fjor så det skjer ikke ofte.

Men jeg kjenner at jeg kan reise men kjenner og at det hadde gjort godt og la være.

Faen....

Det ender sikkert med at jeg reiser....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...