mia83 Skrevet 29. august 2011 #14261 Del Skrevet 29. august 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2011 Forfatter #14262 Del Skrevet 29. august 2011 Mandag allerede??? Hvordan gikk forrige uke så fort, og ikke minst helga? Her øser det ned, 12 grader og et skikkelig høstvær. Så deilig om jeg hadde hatt fri idag og kunne sittet hjemme i et fleeceteppe med stearinlys, tyrkisk te og en bok! Frister ikke så mye og gå ut idag. Mensen har jeg og fått, det regner, jeg må jobbe litt overtid (jobber man overtid når man har arbeidstid fra 10.30-12.40?) så dette er virkelig dagen. På en annen side... TM har sovet som en stein fra kl 20.10-6.00 uten gråt eller noe annet enn normale sovelyder. Jeg skal på strikkekveld i kveld. Så alt i alt... Ting er ikke såååå gærnt. til deg som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #14263 Del Skrevet 29. august 2011 Litt kjip dag og litt ok dag høres det ut som. Det har lett for å balle litt på seg når det først begynner. 2 timers arbeidsdag er vel ikke så verst da! Frister ikke å gå ut for meg heller, men jeg må på møte på jobben, og så på butikken og innom biblioteket. Så når jeg kommer hjem har sønnen min kommet hjem fra skolen, og da er det leksetid. Men men.. Sånn er det. Håper du får en fin dag tross alt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2011 #14264 Del Skrevet 29. august 2011 Så utrolig deilig det må være for deg at hun sov så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2011 Forfatter #14265 Del Skrevet 29. august 2011 2 timers arbeidsdag er vel ikke så verst da! Håper du får en fin dag tross alt da! Nei, to timers arbeidsdag er ikke så galt. Men... Lønna er jo deretter og da! Og dagen har ikke blitt så værst. Tok den bussen som stopper nærmest jobb men som til gjengjeld går en omvei. Men da jeg kom til Skien sentrum kjente jeg meg bussyk og kvalm så jeg endte med og gå den veien jeg normalt tar allikevel. Men da regnet det ikke så mye så det var deilig med en gåtur. "Overtid" viste seg og bli 20 min bare. Det skulle være et viktig kundebesøk som skulle spise sammen med daglig leder for arkitektkontoret og styrelederen når lunchen egentlig var slutt. Derfor måtte jeg bli litt ekstra idag. ....ikke at jeg tror noen lurte, men... Så utrolig deilig det må være for deg at hun sov så lenge! Ja, det var det. Jeg var igrunnen litt spent, men både fredag og lørdag var hun overtrøtt da hun kom seg i seng, så det er nok derfor ting ble slik. I går unngikk vi det og tingene ble mye bedre. Bare prater litt uten mål og mening, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. august 2011 #14266 Del Skrevet 29. august 2011 Ble overtid på meg også i dag, og jeg var IKKE innstilt på det for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2011 #14267 Del Skrevet 29. august 2011 Prater du uten mål og mening? Du kjenner meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2011 Forfatter #14268 Del Skrevet 29. august 2011 Ble overtid på meg også i dag, og jeg var IKKE innstilt på det for å si det sånn. Da er det litt værre ja. Prater du uten mål og mening? Du kjenner meg eller? Hvor tror du jeg har lært det? **** Samtaler med barn kan være en artig ting. Da får man slike som denne: TM: Mamma, imorra kan Leah være med meg hjem. Jeg: Det tror jeg ikke. Dessuten har mamma sagt det mange ganger at da må jeg først prate med mammaen eller pappaen til Leah. TM: Åja... Men kan Tea istedet? Jeg; Jammen kjære deg, om noen skal være med hjem, hva har mamma sagt at vi må gjøre først da? TM; Vi... vi... Vi kan gi dem penger slik at de får lyst!!! Så nå vet dere hvordan vi får oss venner her i huset... Andrè er på kurs og er ferdig om en time. Da skal jeg ut døra og på strikkekveld. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2011 #14269 Del Skrevet 29. august 2011 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. august 2011 #14270 Del Skrevet 29. august 2011 så det er sånn det gjøres altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. august 2011 #14271 Del Skrevet 29. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. august 2011 #14272 Del Skrevet 29. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 29. august 2011 #14273 Del Skrevet 29. august 2011 Fy søren for en herlig TM. Det er helt fantastisk hva de kan si noen ganger Kos deg på strikkekveld. Jeg fikk strikking helt opp i halsen etter at jeg fikk dårlig tid på flere prosjekter og ble sittende og tvangsstrikke. Men det er jo en fin høstaktivitet så kanskje jeg begynner igjen snart....Hva strikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #14274 Del Skrevet 29. august 2011 Barn sier så mye morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. august 2011 #14275 Del Skrevet 29. august 2011 Hva var så morsomt med kommentaren til TheaM? Er det ikke slik man får seg venner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2011 Forfatter #14276 Del Skrevet 30. august 2011 Fraværende idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2011 #14277 Del Skrevet 30. august 2011 Ha en fin (om enn fraværende) dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. august 2011 #14278 Del Skrevet 30. august 2011 TM. Det gjorde dagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 30. august 2011 #14279 Del Skrevet 30. august 2011 Hei! Ser du etterlyste hilsen fra meg (for lenge siden). Gikk inn på dagboken din fordi jeg selv har et barn som er under utredning for autisme. Unnskyld at jeg ikke ga lyd fra meg, prøvde bare å lese meg gjennom dagboken for å se om jeg kjente igjen noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. august 2011 #14280 Del Skrevet 30. august 2011 Innom for å gi fraværende MarianneE en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg