MarianneE Skrevet 12. august 2011 Forfatter #14043 Skrevet 12. august 2011 Har sendt mann&barn ut av huset slik at jeg skal få gjort litt reint her hjemme. Fryktelig deilig og være litt alene hjemme nå kjente jeg. Har igrunnen ikke vært det siden TM gikk ut i ferie fra barnehagen og det er jo en stund siden nå...
Auri Skrevet 12. august 2011 #14044 Skrevet 12. august 2011 Tja, kjenner jeg er litt immun mot slike aldersforskjeller jeg da... Svigers giftet seg når hun var 18 og han 38, når S ble født var hun da 30 og han 50...
Spatula Skrevet 12. august 2011 #14045 Skrevet 12. august 2011 Har du testet ut The Hummingbird Bakery boken?
MarianneE Skrevet 12. august 2011 Forfatter #14046 Skrevet 12. august 2011 Har du testet ut The Hummingbird Bakery boken? Nope, ikke enda! **** Har funnet fram kjolen min som jeg elsker og skal ha på meg i kveld. Fine kjolen... Paljettkjolen hang jeg inn i skapet igjen, den får bli satengkjolen med ulike lengder på skjørtet. VenninneA kommer om en halvtime. Bare hyggelig og ha selskap mens man steller seg, og gå til byen med. Gleder meg til i kveld.
MissStiles Skrevet 12. august 2011 #14048 Skrevet 12. august 2011 Kos deg kjempemasse ute med jentene ikveld
MarianneE Skrevet 13. august 2011 Forfatter #14052 Skrevet 13. august 2011 Koselige, koselige kvelden igår! Vi var på en restaurant; søsterG, venninneS, venninneA, venninneJ og meg. VenninneI skulle egentlig og komme men måtte melde avbud, desverre. Plassen vi var på... Jeg vet ikke hvem det var som var ansvarlig for og lage menyene, men vi holdt på og le oss ihjel av alle skrivefeilene. F.eks så bestilte søsterG det som i menyen het Blåkjell dampet i vitvin og bakerst hadde de en egen Lusjmeny for lørdag og søndag De hadde og grønnsaker som var ovensbakede VenninneA og jeg hadde chili og hvitløksstekte scampi. SøsterG og venninneS hadde blåskjell i hvitvin og venninneJ hadde biff. Og til dessert var det cremebrulee og is. Cremebruleen var god, men absolutt ikke hjemmelaget. Av venninneJ fikk jeg -slik jeg trodde- boka; The Hummingbird Bakery Av venninneS fikk jeg "Bak uten gluten" en bok jeg desverre alt har, så den skal jeg bytte. Av venninneA fikk jeg litt div bakeutstyr fra Wilton Det er tydelig at de har tenkt i samme bane. I morra blir det flere for da kommer familien på besøk. Og da blir det jo og kake, jeg skal bake sommerfuglmuffins, sjokolade-og valnøttkake og nøttekjernekake. Alle oppskriftene ligger i Matboksen. Idag skal vi gå over til byen for det skal være noe familiedag-greier på JonasB med hoppeslott, musikk, ansiktsmaling og andre ting som jeg igrunnen har glemt hva er... Så blir det vel og få bakt disse kakene og da... Første gjestene kommer kl 12 i morra, og timene fra man står opp og til 12 går ofte fort... Ha en flott dag, damer!
janne84 Skrevet 13. august 2011 #14053 Skrevet 13. august 2011 Er kjekt med pakker!! Vosker aldri i fra det
MarianneE Skrevet 13. august 2011 Forfatter #14054 Skrevet 13. august 2011 Er kjekt med pakker!! Vosker aldri i fra det Nei... Når det kommer til slikt vil jeg alltid være 7 år asså.
*Enigma* Skrevet 13. august 2011 #14055 Skrevet 13. august 2011 Nei... Når det kommer til slikt vil jeg alltid være 7 år asså. Gjelder det gaveønskene også?
loffen Skrevet 13. august 2011 #14057 Skrevet 13. august 2011 For en meny, skulle tro det var i 'syden'. Der skriver de alltid sånn. Høres ut som en topp kveld!
MissStiles Skrevet 13. august 2011 #14058 Skrevet 13. august 2011 Høres ut som en vellykket kveld igår! Fortsatt GOD HELG!!
MarianneE Skrevet 14. august 2011 Forfatter #14059 Skrevet 14. august 2011 Etter en natt med TM som var våken i nesten tre timer og med sjokoladekake alt i ovnen.... Selskapet idag bør være hyggelig for og si det sånn. Hvis ikke overlater jeg gjestene til seg selv, også legger jeg meg i kjelleren og sover!!!
Kara W Skrevet 14. august 2011 #14060 Skrevet 14. august 2011 Håper gjestene er hyggelige og at du får fine nok gaver til at du holder ut med dem Morsom meny! I kantinen på jobben får vi ofte servert spennende ting som "Kylling tikke supe" og "fiks panert med grønnesaker"
Fremhevede innlegg