Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går bra hos øyenlegen! :kose:

Og Hugh Jackman.. :spy:

Skrevet

Håper det gikk bra hos øyelegen! :jepp:

2 uker igjen av ferien her :) Men da er det ikke noe mer ferie i år.

Skrevet

TM og jeg har begge vært hos øyenlegen idag.

Hun fikk beskjed om at vi ikke skal bruke lapp over øyet på to mnd siden det er en forbedring der. :tommel:

Jeg fikk beskjed om at skaden på øyet er der enda (som forventet) og det vil ta en stund før det er bra igjen.

Skal tilbake i neste uke.

Andrè er hjemme igjen fra hytta men reiser ut igjen i morra.

Jeg har lyst til og bli med, men og ta med TM ut dit... med Andrè og faren som jobber... TM som vil "hjelpe" blant skruer, plank... Og hun som kommer til og gå i veien for mannfolka... Nei, da får vi heller la det være desverre.

Så da får TM og jeg heller bli hjemme og Andrè reise ut og være med faren.

:forvirret:

Men... Hva skal Snupps og jeg finne på tro?

Ustabilt vær og lite penger?

Høres ut som tur til biblioteket ihvertfall. :ler:

Og dere har rett.

700sider da!!!

:daane:

Skrevet

Så bra at skjelingen er forbedret! :klappe:

Men synd at såret på øyet ditt er der fortsatt da. Gjøær det veldig vondt ennå? :kose:

Biblioteket er jo kjempekoselig. Roer hun seg når du leser for henne? :)

Gjest Caitlin
Skrevet

Måtte snike meg innom og kikke litt hos deg også :popcorn:

Men oi! 700 sider var litt mye å pløye gjennom, jeg tok litt først og litt sist isteden :fnise:

Skrevet

700 sider = skravlekjærring :fnise:

Hva i alle dager har du gjort på øyet siden du har sår innpå? :klemmer:

Skrevet

700 sider ja. Grattis :nigo:

Ikke rart det tar litt tid å komme inn i denne dagboka di noen ganger :ler:

Skrevet

Så bra at skjelingen er forbedret!

Men synd at såret på øyet ditt er der fortsatt da. Gjøær det veldig vondt ennå?

Biblioteket er jo kjempekoselig. Roer hun seg når du leser for henne? :)

Øyet har ikke vært vondt siden fredag, så det gjør meg ingenting nå.

Må dryppe det hver 4.time og ha på salve på kvelden, utenom det merker jeg ingenting til det heldigvis.

TM liker godt og være på biblioteket, og hun virkelig elsker og bli lest for.

Jeg ryddet i og gav bort en hel bærepose med bøker hun har vokst fra, for hun liker nå bøker med historie i.

Teksten har blitt like viktig som bildene.

Favoritt boken hennes er da denne:

http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5338301

Den er koselig, men nå har jeg lest den maaange ganger, og... jeg er litt lei av den. :sjenert:

Men vi leser hver kveld på senga for henne, det liker vi alle sammen.

:)

Måtte snike meg innom og kikke litt hos deg også

Men oi! 700 sider var litt mye å pløye gjennom, jeg tok litt først og litt sist isteden

Du får gjøre som AnnaMelona og begynne på side 1.

Lykke til forresten... :ler:

700 sider = skravlekjærring :fnise:

Hva i alle dager har du gjort på øyet siden du har sår innpå?

700 sider= skravlekjærringa og de gode hjelperne!! :hoho:

Nei... Hva har jeg gjort med øyet? :vetikke:

Jeg er egentlig ikke helt sikker.

Ifølge øyenlegen er det slikt som kan skje når man har brukt linser lenge. Men det kan jeg som har vært nær med en negl.

Eller et rift i linsa.

Noe i mellom linsa og øyet som har irritert.

Så, det kan ha vært så mangt...

700 sider ja. Grattis

Ikke rart det tar litt tid å komme inn i denne dagboka di noen ganger

Og jeg har lurt på og slette den og starte en ny.

Men så ligger det så mye fint der, b.la all den... hva skal jeg kalle det... trøst fra da vi fikk greie på at TM er autist og dette går jeg faktisk ofte tilbake til og leser. :)

Men kanskje slette deler av boka mi?

Mest sannsynlig lar jeg den nok bare være som den er, kjenner jeg megselv rett. :fnise:

Fine kvelden igår!

Jeg satt ved kjøkkenbordet og skrev brev til Androide og en annen brevvenn jeg har, drakk te og hadde radioen på.

Andrè satt i stua og satt ved PCen sin og radioen var det som gav mest lyd fra seg, og innimellom småprata vi litt.

TVstod ikke på i det hele tatt.

Veldig koselig faktisk, både da og etter vi kom oss i seng... :lur:

:ler:

Andrè reiser på hytta igjen i formiddag og blir til i morra.

Jeg synes det er litt kjedelig siden jeg ble spurt om og begynne på jobb igjen denne uka, men sa at det passer dårlig siden Andrè har ferie og vi ville ha de ukene sammen.

Jeg kunne like greit begynt på jobb, og TM i barnehagen egentlig.

Men, jeg skjønner godt at Andrè reiser og hjelper faren, vi bruker jo hytta vi og, så det skulle bare mangle om vi ikke hjalp til med det som må gjøres. :Nikke:

Så igår fikk de lagt ny kledning inne i stua, borret på baksiden siden de skal sprenge idag.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en tur ut jg og, men med TM som bare vil fly i veien for hun vil "hjelpe til" blir det bare stress av det.

Fredag skal jeg ut og spise med jentene. :hoppe:

Det ble bestemt en kveld hos venninneJ, at vi skal på en tapasrestaurant på fredag, og -bestemt de- da skal vi feire min bursdag samtidig.

Så da får vi gjøre det da. :ler:

Men hva skal jeg ha på meg?

Jeg har en rød paljettkjole jeg lurer på og dra på meg.

Den betalte jeg 50kr på salg og den er såååå ikke meg, men jeg elsker den!

Kanskje nettopp derfor jeg elsker den?

...og her prater jeg i vei.....

Ha en flott dag, jenter!

Jeg setter stor pris på dere!!

Skrevet

Det er det lengste innlegget jeg noensinne har sett noen skrive før 7.30 om morgenen! :daane:

Ha en strålende dag! :)

Skrevet

Synes fint du kan ta på deg den rød paljettkjolen på fredag jeg. Er jo bursdagen din som skal feires.

Skrevet

Det er det lengste innlegget jeg noensinne har sett noen skrive før 7.30 om morgenen! :daane:

Ha en strålende dag! :)

:hoho:

Kos deg med god samvittighet videre! :5:

Skrevet

Innom med en :klem: og håper øyet ditt blir bedre snart! Grattis med 700! sider da WOW!!! :klappe:

Skrevet

Du verden - du er jaggu ordrik før fuggel'n fiser om morran :overrasket::ler:

Sånn sår på øyet har jeg hatt også - etter langvarig linsebruk. Det er dessverre slik at øynene er mer utsatt for det ene og det andre når man bruker linsjer lenge og mye - men det blir nok bra fort.

Ha en fin dag :kaffekopp:

Skrevet

Huff, jeg har brukt linser siden jeg var 13, håper virkelig ikke det snart er min tur til å få sånne sår! :sjenert:

Skrevet

Håper du får en fin dag MarianneE! :klem:

Skrevet

Bra øyet er bedre. Nurket klorte meg på øyet i fjor. Slik at det kom skrape. Det var dritvondt og rant hele tiden og ondt øya det åpent. Så jeg fikk smertestillende dråper og noe annet som jeg ikke husker hva var, men enda har jeg tilbakefall - da svir og renner det. Ufattelig slitsomt.

Vi leser røverne i kardemommeby nå. Prinsen er helt facinert

Skrevet

Det er det lengste innlegget jeg noensinne har sett noen skrive før 7.30 om morgenen! :

Ha en strålende dag!

:hoho:

Ja, når du sier det så stemmer det igrunnen.

Hadde vel litt mye på hjertet da...

700 sider.

Du mener vel... hmm.. 701?

:fnise:

Synes fint du kan ta på deg den rød paljettkjolen på fredag jeg. Er jo bursdagen din som skal feires.

Ja, det var det jeg og tenkte.

Innom med en :klem: og håper øyet ditt blir bedre snart! Grattis med 700! sider da WOW!!! :klappe:

:klem:

Du verden - du er jaggu ordrik før fuggel'n fiser om morran :overrasket::ler:

Sånn sår på øyet har jeg hatt også - etter langvarig linsebruk. Det er dessverre slik at øynene er mer utsatt for det ene og det andre når man bruker linsjer lenge og mye - men det blir nok bra fort.

Ha en fin dag :kaffekopp:

Ja, det var det øyelegen og sa igår.

Og at det var lurt av meg og ikke bruke dag&natt linser på en stund, men bare vanlige når jeg går tilbake til linser istedet for briller.

Huff, jeg har brukt linser siden jeg var 13, håper virkelig ikke det snart er min tur til å få sånne sår! :sjenert:

Nei, det håper ikke jeg heller.

For det er drit vondt for og være ærlig.

Håper du får en fin dag MarianneE! :klem:

:klemmer:

Bra øyet er bedre. Nurket klorte meg på øyet i fjor. Slik at det kom skrape. Det var dritvondt og rant hele tiden og ondt øya det åpent. Så jeg fikk smertestillende dråper og noe annet som jeg ikke husker hva var, men enda har jeg tilbakefall - da svir og renner det. Ufattelig slitsomt.

Vi leser røverne i kardemommeby nå. Prinsen er helt facinert

Hvis du får tilbakefall... er du sikker på om det har grodd ordentlig?

Andrè er reist på hytta.

TM og jeg skal møte venninneA om en liten time og gå til lekeplassen i byen.

Det blir koselig.

Jeg har sagt at jeg er ansvarlig for lunchen.

Jeg tror det blir noen brødskiver, banan og jordbærsyltetøy på flaske.

VenninneA er ansvarlig for og ordne drikke til oss voksne.

:ler:

Nei...

Jeg får vel ta ferdig oppvasken siden vi skal gå om 45 minutter.

Skrevet

Før kunne man jo laste ned dagboken sin... Jeg tror du kan det nå også. Hvis du ser under siste innlegget på en side, så er det masse småknapper, bl.a. facebook, twitter og sånt. Den helt på høyre side tror jeg du kan laste ned dagboka di med :)

Kos dere i dag!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...