Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Marianne :vinke:

Jeg vil bare ønske deg en kjempe fin sommer før jeg drar!

Kommer til å slette meg fra kg nå, men jeg regner med at vi holder kontakten via facebook :)

Stor klem herfra! :klemmer:

:klem:

Hvor har det blitt av Fantorangen :lete:

:vetikke:

Sommerferie?

:daane: :daane:

Å herreguuuuuud!!!!!!

Jeg gir så jævlig opp familien min!

SøsterG ringte istad:

Du... har du prata med mamma i det hele tatt? Hun tror ikke dere kommer før til helga, og ihvertfall ikke i morra..

Min reaksjon; :hakeslepp:

Så jeg ringer da mamma, og spør om det er greit at vi kommer i morra vi og.

Det var da ingen problem, bare koselig det at vi og kommer, selvom det var litt tidligere enn hun trodde.

Vi reiser HJEM på torsdag, da trodde hun at vi kom.

Til tross for at søsterG reiser med barna opp i morra OG jeg har sagt til mamma at vi skal kjøre sammen med dem.

Så nå var det full opprydding på gjesterommet, og støvsuging og senger måtte rees opp osv før vi kom.

Djiiiizzz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre altså.... Av og til føler jeg ikke at moren min hører på hva jeg sier en gang?! :nei: Fordi her om dagen spurte hun meg åssen det gikk på jobb. HALLO, jeg har ferie!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre altså.... Av og til føler jeg ikke at moren min hører på hva jeg sier en gang?! :nei: Fordi her om dagen spurte hun meg åssen det gikk på jobb. HALLO, jeg har ferie!!

:ler:

Akkurat slik ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her unngår vi Drømmehagen - heldigvis har ikke det fenget når vi tilfeldigvis har slått på og det har vært på tv. *lettet*

Og mødre hører ikke etter når man snakker med dem, min mor får nesten aldri med seg hva jeg sier til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om familie... I dag fikk min ene tante beskjed om at jeg ikke har noe mer å snakke med henne om. Hun viste null forståelse eller sympati for at den forsinkede bryllupsfesten vi lovte hele familien ikke blir noe av, siden bestemoren til Star er såpass syk at vi kan miste henne når som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker om familie... I dag fikk min ene tante beskjed om at jeg ikke har noe mer å snakke med henne om. Hun viste null forståelse eller sympati for at den forsinkede bryllupsfesten vi lovte hele familien ikke blir noe av, siden bestemoren til Star er såpass syk at vi kan miste henne når som helst...

STUM!!!

Leit og høre, vennen.

Tenker på dere!

Jeg blir enda litt mer overgitt nå.

Vi kommer til mamma i morra... jeg ser for meg sånn i 14-tida om tingene går etter planen.

Torsdag regner vi med og reise etter frokost.

Så vi har da tirsdag og onsdag.

På den tida skal vi bake bryllupskake siden mamma synes 2.500kr for en 3 etasjes bryllupskake var aaaaalt for dyrt.

Og vi skal bake lefser og sveler på takke.

Og kjøre opp til Hemsedal for og besøke en seter.

Og være med på og forberede bryllup som f.eks maten, sanger o.l. siden bryllupet er i mai(!)

Og vi skal sette opp en særeie avtale mellom mamma og samboeren i tilfellet vi barna mener det er noe i familien vi mener bør følge familien.

STRESS!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal gifte seg?

Oj... Har jeg ikke skrevet om det?

Joda, mamma og samboeren skal gifte seg neste år, i mai.

Har vel ikke skrevet om det, for jeg vet ikke hva jeg skal skrive.

Jeg har ingenting i mot det altså, men...

Glad det ikke er meg som skal gifte meg en mumlende, putebroderende nisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle:

Du får nå sagt det! :klem:

God tur! Selv om det høres en smule stressende ut..

Og jeg er helt enig i at mødre ikke hører på det man sier! (Håper ikke jeg er sånn. :fnise: )

Og, har jeg skrevet SÅ mange innlegg i boka di? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke til å se hvor mange innlegg som er skrevet av hvem i boka mi, jeg.. Hva trykket du på? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STUM!!!

Leit og høre, vennen.

Tenker på dere!

Du husker henne kanskje fra bryllupet, den gamle damen i rullestol. Hun er 95 år gammel, og vi har vel ventet i et års tid på at veien skal ta slutt... Men det tar tid, og er veldig tungt for familien; det er noen fra familien der til alle døgnets tider. Vi er forberedt på det verste, har vært det lenge. Men vi føler ikke veldig for å feste med familien, for å si det sånn... Føles veldig respektløst og feil ut.

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Har jeg ikke skrevet om det?

Joda, mamma og samboeren skal gifte seg neste år, i mai.

Har vel ikke skrevet om det, for jeg vet ikke hva jeg skal skrive.

Jeg har ingenting i mot det altså, men...

Glad det ikke er meg som skal gifte meg en mumlende, putebroderende nisse.

Nja, litt usikker.. Kanskje, kanskje ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får ikke til å se hvor mange innlegg som er skrevet av hvem i boka mi, jeg.. Hva trykket du på? :klo:

Der du kan velge hvilke dagbøker du skal inn i (å, så fin forklaring!) står det hvor mange innlegg boka har.

Den trykker du på, altså antall innlegg i boka.

Da kommer det opp et vindu som viser hvor mange innlegg du og andre har skrevet.

:)

Du husker henne kanskje fra bryllupet, den gamle damen i rullestol. Hun er 95 år gammel, og vi har vel ventet i et års tid på at veien skal ta slutt... Men det tar tid, og er veldig tungt for familien; det er noen fra familien der til alle døgnets tider. Vi er forberedt på det verste, har vært det lenge. Men vi føler ikke veldig for å feste med familien, for å si det sånn... Føles veldig respektløst og feil ut.

Ja, jeg husker henne.

Jeg skjønner dere veldig godt.

Slikt er bare fælt.

Nja, litt usikker.. Kanskje, kanskje ikke..

Litt usikker jeg og nå.

For jeg skulle skrive om det, eller... jeg skulle skrive om noe ang det forestående bryllupet men jeg har ikke funnet den rette tida enda.

Så kanskje jeg bare droppa og skrive det? :klo:

Uansett:

Mamma og samboeren gifter seg neste år.

;)

Er ikke reiseklare enda.

Mangler og legge noen småtterier i bagen, spise frokost og få på oss noe tøy samt pakke i bilen.

Skal ikke ha med reiseseng og ikke noen ekstra barnestol eller vogn.

Tror det er første gang siden TM ble født at vi bare tar med oss klær og toalettsaker, ja.. også sparkesykkelen til TM da.

:tommel:

Det er mulig jeg tar med PCen, men kanskje jeg lar være.

Får liksom ikke bestemt meg. :ler:

Om dere ikke hører fra meg før torsdag; :klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...