MissStiles Skrevet 30. juli 2011 #13881 Del Skrevet 30. juli 2011 Hjelpes for en natt da... Kanskje tidlig ikveld idag da? Ha en super lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juli 2011 #13882 Del Skrevet 30. juli 2011 Planer i slutten av neste uke? Han godeste har fri torsdag og fredag, så jeg har foreslått at vi tar en tur til Tullis en av dagene, men han vil bare være med hvis vi kan møte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #13883 Del Skrevet 30. juli 2011 Hjelpes for en natt da... Kanskje tidlig ikveld idag da? Ha en super lørdag!! Tidlig kveld? Næh... Får besøk av venner og skal grille. VenninneJ har med vin og jeg må nå få satt flaska med Sheridan likør kaldt. Har planer om og sitte lenge ute. Du skal ikkje sova bort sumarnatta vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #13884 Del Skrevet 30. juli 2011 Planer i slutten av neste uke? Han godeste har fri torsdag og fredag, så jeg har foreslått at vi tar en tur til Tullis en av dagene, men han vil bare være med hvis vi kan møte deg! Nå blir jeg nysgjerrig på hva du har fortalt om meg... **** Har hatt besøk av venninneA. Vi hadde satt oss godt til rette ute, TM hadde kledd av seg og stod i bassenget sitt, helt plutselig kom det så det var bare og dra to maskiner med tøy ned fra snora, få putene i putekassa, inn med aviser o.l. Da gikk det kjapt. Da vi var kommet inn kom sola fram igjen. Nå kommer snart venninneL og samboeren og venninneJ så da blir det deilig grillmat og kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. juli 2011 #13885 Del Skrevet 30. juli 2011 Kos deg i kveld MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #13886 Del Skrevet 30. juli 2011 Vin, likør og ValenDVD med venninneJ Toppen av uflaks; Når du våkner med et digert morrabrød og oppdager at kjærringa vedsiden av deg har glutenallergi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #13887 Del Skrevet 31. juli 2011 Altså.... I denne boka er det skrevet 13.891 svar i skrivende stund. Noen av dem fordeler seg slik; -jeg: 5.396 inlegg -milla: 946 -loffen: 679 -nôtt: 403 -janne84: 347 .....osv... Mye artig man finner ut når man trykker på antall svar for man går inn i selve boka. Ellers hadde jeg en fantastisk morsom kveld igår. Var i seng til midnatt og det passet bra kjenner jeg. Vi så igår at TM var litt rød og hoven på det ene øyelokket. Hun gav ikke uttrykk for at det plaget henne, men da jeg skulle vaske henne ved leggetid tok hun den kalde kluten og la det mot øyet, for det er dumt sa hun. Nå er det litt mer hovent og vi lurer på om vi må ta en tur på legevakta. Vi reiser nemlig avgårde til mamma i morra tidlig og skal man vente på legetime... What to do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. juli 2011 #13888 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Om det fortsatt er rødt og hovent så dra på legevakta. Er det f.eks øyekattar er det greit å oppdage tidlig! Endret 31. juli 2011 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #13889 Del Skrevet 31. juli 2011 Var det vi og tenkte. Men hun har hatt øyekatarr mange ganger og det har aldri sett slik ut. Det er kun øyelokket og ikke selve øyet. Hadde det ikke vært for at vi reiser i morra tidlig hadde jeg ikke vurdert legevakta engang, men nå... Ikkje braaa.... Over til noe annet. Hørte denne sangen på radioen istad og tenkte på kjæresten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. juli 2011 #13890 Del Skrevet 31. juli 2011 Synes dere skal dra på legevakten jeg. Har jeg skrevet så mange innlegg i boka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #13891 Del Skrevet 31. juli 2011 ja... men nå har jeg hatt denne siden 2003 og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2011 #13892 Del Skrevet 31. juli 2011 Nå blir jeg nysgjerrig på hva du har fortalt om meg... Ja, ikke sant? Det er vel helst det at han lurte på hvorfor i all verden jeg ville dra helt til Skien for å gå på kafé, og hvordan jeg hadde hørt om den.. Høres ut som du hadde en fantastisk kveld i går! Godt med sånne sommerkvelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. juli 2011 #13893 Del Skrevet 31. juli 2011 God morgen Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. juli 2011 #13894 Del Skrevet 31. juli 2011 ja... men nå har jeg hatt denne siden 2003 og da. Det er sant og jeg har jo faktisk flere innlegg enn det du fikk opp der, bare under andre nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #13895 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvordan går det med TM MarianneE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #13896 Del Skrevet 31. juli 2011 Øyet hennes har blitt bedre av seg selv, så da var det vel ikke noe da. Vi har pakket og ryddet idag. Gått over til byen, matet svaner og hatt is, brus, vann og iskaffe på JonasB. Spist restemat til middag; Pølser og ris. Tok bare det vi hadde i skapet siden vi reiser i morra. Har hatt en sløv dag- deilig! Nå er Andrè på fotballkamp mens TM ser på Drømmehagen. Det er nok noe slikt som verdens dummeste barneTV... 26grader ute, 28 inne. Is smakte godt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #13897 Del Skrevet 31. juli 2011 Drømmehagen ser helt tragisk ut. Jeg fikk også lyst på is nå. Godt at øyet er bedre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #13898 Del Skrevet 31. juli 2011 Drømmehagen skulle vært forbudt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #13899 Del Skrevet 31. juli 2011 De kunne heller sendt noe annet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 31. juli 2011 #13900 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei Marianne Jeg vil bare ønske deg en kjempe fin sommer før jeg drar! Kommer til å slette meg fra kg nå, men jeg regner med at vi holder kontakten via facebook Stor klem herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg