Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmm....

Fikk sms fra mamma i formiddag;

"A har fridd, det blir bryllup neste år"

De forlovet seg for en mnd siden så det er ingen stor overraskelse.

Men litt grøsser jeg.

Fyren er grei nok ingenting galt med ham egentlig.

Det er samme fyren som broderer puter som hobby og som skrøt over at han hadde kjøpt en palle Lidl-cola da Lidl eksisterte.

Han er bare rar.

De har det bra sammen, men glad det ikke er meg som skal gifte meg med en puslete, mumlende "mann".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au! Jeg klarte ikke å lese mer enn de 5 første postene :redd:

Hmmm....

Fikk sms fra mamma i formiddag;

"A har fridd, det blir bryllup neste år"

De forlovet seg for en mnd siden så det er ingen stor overraskelse.

Men litt grøsser jeg.

Fyren er grei nok ingenting galt med ham egentlig.

Det er samme fyren som broderer puter som hobby og som skrøt over at han hadde kjøpt en palle Lidl-cola da Lidl eksisterte.

Han er bare rar.

De har det bra sammen, men glad det ikke er meg som skal gifte meg med en puslete, mumlende "mann".

Må være rart å få en "stefar" sånn i voksen alder, en person man egentlig ikke har noe forhold til som plutselig skal være familie. Er ganske glad for at svigermor ikke involverer kjæresten sin mer i familien, selv om jeg synes det er litt sært også. Men bryllup er alltid koselig (synes jeg ihvertfall).

Men nå må jeg gå og legge meg! Ellers risikerer jeg vel å sovne bak rattet på vei ned imorgen :lol: Jeg tror det meste er pakket, så jeg bør klare å komme meg avgårde relativt tidelig imorgen. Det er veldig fristende å bare spenne fast barna i bilen med en gang de er påkledd og la dem sitte der mens jeg pakker og rydder det siste. Men det blir nok neppe de fornøyd med...

Skrevet

Ja... så da er besøksdagen kommet.

:)

Planen min er som følger:

-komme meg ut av morgenkåpe + frokost.

-rydde litt på stua og kjøkkenet.

-kjøpe pasta, litt vanskelig og lage kylling og pasta salat uten pasta.

-pakke hagemøblene fram fra presseninga ute.

- :jepp:

TM hadde en periode hvor hun tissa i senga.

Det har hun slutta med, og vekker heller meg for og si at hun må på do.

Det er bra, i natt ble jeg vekket 3.30.

Men, hvorfor er det så forbanna vanskelig og sovne igjen for henne?

Kl 5 sovnet jeg, da hadde jeg fulgt henne tilbake til senga et par ganger.

Kl 6 ringte vekkerklokkene til Andrè, 6.15 kom hun krypende opp i vår seng, men da gikk det en time før jeg kjente at jeg begynte og føle meg litt våken.

Jaja... I det minste slipper jeg og opp og skifte på senga kl 3 på natta.

:roll:

Skrevet

Godt at hun har sluttet å tisse i senga da. Men det er ikke godt når man ikke får sove etterpå heller.

Pastasalat høres kjempegodt ut! :sikle:

Skrevet

Uff mye man må gjennom når de er unge... Men så flink hun ikke tisser i senga lenger :) ser for meg at det kan være mer slitsomt en å tisse og så tilbake i seng. Sovner hun hvis du sitter inne hos henne eller? Jeg er jo seff ikke der enda så skal ikke utale meg hva man kan gjøre.....

:klem:

Skrevet

MarianneE! :klemmer:

Det huset var da ikke noe fint. Ville ikke hatt sånn grønn plast rundt bassenget mitt jeg assa. :riste:

:fnise:

Håper du har en super dag med besøk. :biggrin:

Skrevet

Godt at hun har sluttet å tisse i senga da. Men det er ikke godt når man ikke får sove etterpå heller.

Pastasalat høres kjempegodt ut! :sikle:

Nei, det er ikke godt da.

Heldigvis er det ikke så ofte da.

Salaten var veldig god.

Jeg hadde i

-isberg salat

-paprika

-grillet paprika fra glass

-fersk mozzarella

-tomat

-sukkererter

-pasta

-kylling

dressing var det dårlig med gitt... :ler:

Uff mye man må gjennom når de er unge... Men så flink hun ikke tisser i senga lenger :) ser for meg at det kan være mer slitsomt en å tisse og så tilbake i seng. Sovner hun hvis du sitter inne hos henne eller? Jeg er jo seff ikke der enda så skal ikke utale meg hva man kan gjøre.....

:klem:

Tror nok ikke engang jeg skal prøve og sitte inne hos henne.

Da tenker jeg det er ei som vil opp og leke, eller prate osv...

Men det er heldigvis ikke så ofte, var bare så veldig trøtt i morges og følte for og klage...

MarianneE! :klemmer:

Det huset var da ikke noe fint. Ville ikke hatt sånn grønn plast rundt bassenget mitt jeg assa. :riste:

:fnise:

Håper du har en super dag med besøk. :biggrin:

Nei, sånn grønn rundt var stygt!

Ikke ville jeg bodd i Bergsbygda heller. Øde...

Men flytt huset hit i vår bydel; JA TAKK!!

Besøket var SÅ koselig!

Ungene fant hverandre med en gang, KaraW og jeg skravlet lett om stort sett det meste og det var ordentlig kos den tida de var her.

Nå har pæretreet gått føyken, og Andrè har begynt og sette sammen trampoline til TM sin store overraskelse.

Moro for henne, barnevakt for meg. :ler:

Skrevet

Høres ut som en riktig så bra dag! :)

Skrevet

Høres ut som en riktig så bra dag! :)

Både og.

Veldig fint med besøk, gav meg et lite avbrekk i maammaaaaa.... mamma.... se nå.... mamma, se på meg... mamma... se hva jeg gjør...mamma...

Etter de reiste var det ei som begynte og kjede seg, men da gikk vi opp i hagen og fant bringebærbuskene og spiste litt derfra.

Hun kan leke fint inne, men ute... no way in hell.

Der klarer hun kun leke om jeg gir henne litt vann.

Kjenner jeg er litt lei av og måtte underholde hele tida... :(

Derfor skal det bli deilig med trampoline i morra.

Hun har enda ikke sett den.

:nigo:

Skrevet

så gøy med trampoline!! det vil jeg også ha til H når den tid kommer :fnise:

da kan du hoppe og kose deg på den om kveldene! bra trim!

tenker hun blir overrasket da! blir spennende å høre om reaksjonen!! :hoppe: da kan hun nok leke alene ute vil jeg tro :fnise:

Skrevet

Klokka 6.15 idag:

Andrè har akkurat stått opp, TM står opp, og andrè tar henne med til vinduet.

Jeg rekker og få med meg synet av ei trøtt jente med bustete hår og i bare trusa legger hendene forran munnen og fniser høyt mens hun hopper.

:hjerte:

Planen var spinning på Elixia om en time, men jeg har ikke hjerte til og dra henne med over til byen idag som trampolina lokker så.

Hun skal heller få kose seg der til hun kollapser av slitenhet (for det er liksom et ord...).

SøsterG og barna kommer i 14-tida og svogerØ to timer etter, da fyrer vi grillen og koser oss.

:kaffekopp:

I kveld er det Tullis med venninneA og søsterG.

Det skal bli deilig med voksentid, kaffe latte og jenteprat.

Skrevet

Du får hoppe på trampolina med henne i stedet da vet du. ;) Fin trim det også, og gøy! :nigo:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Åh, de var gosselige. Ikke fullt så morsomt når de blir store og ville med kraftige bakbein kanskje :fnise:

Skrevet

Grilling....

Skrevet

Herlig! Her blir det :dusje: etter en intensiv økt med husarbeid i varmen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vi har også grillet. Herlig med sol, ferie og god mat på grillen :) Kos dere! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...