MarianneE Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #13721 Del Skrevet 15. juli 2011 hva fikk deg til og tro at det jeg liker med sangen er DDE? Burde kjenne meg bedre enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. juli 2011 #13722 Del Skrevet 15. juli 2011 hva fikk deg til og tro at det jeg liker med sangen er DDE? Burde kjenne meg bedre enn som så. Er vel noe annet du liker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. juli 2011 #13723 Del Skrevet 15. juli 2011 Nå, jeg kan nok godt tenke meg hvem du liker ja Og det er vel alt annet enn en svett Bjarne Brøndbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. juli 2011 #13724 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har vært på fest med DDE èn gang i mitt liv.. jeg tror det blir med den ene gangen - en svett Bjarne Brøndbo som hopper rundt på scenen, det er ikke akkurat noe som appelerer til meg Og jeg er faktisk trønder.. Oooooh.. TURN ON!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2011 #13725 Del Skrevet 16. juli 2011 DDE Bjarne *får ALDRI nok rai rai* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. juli 2011 #13726 Del Skrevet 16. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. juli 2011 #13727 Del Skrevet 16. juli 2011 DDE Bjarne *får ALDRI nok rai rai* Skulle vært her du da. Spiller borti gata nuh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2011 #13728 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Skulle vært her du da. Spiller borti gata nuh.. Og jeg vet vel stort sett hvor i landet de spiller, og da vet jeg også hvor du bor. Og ja, jeg skulle veeeeldig gjerne vært der... Endret 16. juli 2011 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #13729 Del Skrevet 17. juli 2011 *ignorerer DDEsnakkisen uten og innrømme at jeg har vært på et par konserter en gang i tida for sånn ca 10 år siden* Fredagen hos venninneJ. Herreguden og flotte venner jeg har! SøsterG og jeg delte en flaske vin, og så hadde jeg en prøvesmak av venninneJ sin hvitvin og et glass sheridan. Kanskje litt mye for meg på tre timer? Jeg som ikke er vant til og drikke... For og si det sånn, vi reiste til Sverige igår kl 8.15, og da hadde jeg en lettere hang-over... Men fredagen var kjempe morsom. Vi... vi lærte litt mer om hverandre på godt og vondt for og si det sånn. Vi utvekslet og YouTube musikkfavoritter noe førte til at jeg fikk tilnavnet "Hu derre satan over bordet" fra søsterG. Var hjemme 0.30 til en ventende mann Igår var det Sverigetur for -om ikke alle- så mange av penga. Tok Horten-Moss ferga, og på vei til Horten, som ligger ca 1 time herfra spydde TM to ganger i bilen. Først rett etter Larvik så det store kunststykket; Da vi parkerte på ferga! Jeg hadde pakket med tre t-skjorter, to kjoletunika og en genser til henne, men to bukser bare. Så vi måtte kjøpe et par tights i Sverige sånn i tilefellet. Heldigvis ble det bare med de to gangene. I Sverige var vi med søsterG og familien. Vi var på Nordbyen kl 11 og da var det rett på MaxiMat og vi kom ut derfra med b.la *6 pk BBQmarinert spareribs *to esker marinert kyllingspyd *5 pk kjøttpålegg *1 pk seranoskinke (53kr for 230gr) *1 brett fanta exotic *2 kartonger capri sonne juice *4 stk 3pk med Merjuice kartonger (11kr pr pk) *3 kartonger med glutenfritt mel *4 pk glutenfri pasta *1 pk glutenfri pizzabunner *2 pk OMOvaskepulver *1 stk Hushållsost *2 stk 6pk pepsimax (0.33 flasker, de er så søøøte) *2 stk maxipose med ostepop *1 spann tyttebærsyltetøy *1 pk cappuchino med toblerone biter (!) * +++ 3.100 betalte vi (2.700 etter omregning av kurs) I tillegg fikk vi og med oss "litt" godteri, 4 kartonger røyk til Andrè og to tights og en kjole til TM. Da vi var hjemme kl 18 var det godt og få tømt bilen, hive spytøy og setetrekket til bilsetet i vaskemaskinen og etterhvert få TM i seng. Vi var ganske slitne, for TM var hyperaktiv hele veien. Hoppet, danset, løp, ropte, latet som om hun falt... Vi snakket til henne flere ganger (konstant føltes det som) men uten at det hjalp noe nevneverdig. Så da hun var i seng, og Andrè kjøpte kinamat i byen (all maten vi hadde med hjem var jo frossen...) var jeg bare SÅ sofaklar. <--- nesten. Idag... det er meldt MASSE regn, og vi har snakket om og ta turen til Fritidsparken, men er igrunnen mest fristet til og bli hjemme. TM vil til søsterG en tur for og leke med søskenbarna, men... Som sagt, veldig frista til og bare bli hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. juli 2011 #13730 Del Skrevet 17. juli 2011 Det var en god fangst Godt dere hadde nok skift i bilen. Sist gutten vår ble bilsyk endte vi opp med å måtte pakke ham inn i et håndkle for hjemveien, midt på vinteren, og parkeringsplassen var et lite stykke fra der vi bodde Selv om det er litt slitsomt med hypre barn, så er det jo også et tegn på at de koser seg. Da er det alltid veldig greit å være to, så den ene kan ta barnet og løpe en runde ute eller noe, før man går inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juli 2011 #13731 Del Skrevet 17. juli 2011 God morgen MarianneE! Du er alltid oppe så tidlig du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #13732 Del Skrevet 17. juli 2011 Klart jeg er tidlig oppe. Når det kommer en liten TM klokka 6.15 har man ikke så mye valg: 1. sende henne tilbake til senga si, noe som innebærer skriking, protester, og jeg som må følge henne tilbake til senga si. Da er jeg rimelig våken selv. 2. la henne komme opp i senga med meg, og da ligger hun veldig urolig. 3. stå opp. Når jeg tenker meg om kjøpte og et stort glass grillede paprika, 2 kg kebabkjøtt, 2,5 kg kyllingvinger, glutenfrie rundstykker og croissanter også igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. juli 2011 #13733 Del Skrevet 17. juli 2011 Og jeg vet vel stort sett hvor i landet de spiller, og da vet jeg også hvor du bor. Og ja, jeg skulle veeeeldig gjerne vært der... Skulle vel ikke mange google-klikkene til for å vite hvor de spilte igår, om man vet det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. juli 2011 #13734 Del Skrevet 17. juli 2011 Klart jeg er tidlig oppe. Når det kommer en liten TM klokka 6.15 har man ikke så mye valg: 1. sende henne tilbake til senga si, noe som innebærer skriking, protester, og jeg som må følge henne tilbake til senga si. Da er jeg rimelig våken selv. 2. la henne komme opp i senga med meg, og da ligger hun veldig urolig. 3. stå opp. Jeg synes ofte du glemmer et alternativ: 4. sparke mannen ut av sengen mens man selv blir liggende og sove videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2011 #13735 Del Skrevet 17. juli 2011 Skulle vel ikke mange google-klikkene til for å vite hvor de spilte igår, om man vet det eller ei. Så sant, så sant... Men noen av oss behøvde ikke google i akkurat den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #13736 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg synes ofte du glemmer et alternativ: 4. sparke mannen ut av sengen mens man selv blir liggende og sove videre. joa... men det er noe med at man og har en mann som sover VELDIG tungt. Dessuten plager det meg svært lite og stå tidlig opp. Alltid vært Amenneske og tidlig oppe. **** Har en utrolig lat søndag. TM og Andrè har bygd hytte i stua og jeg har skrevet et brev og slanget meg litt på sofaen og sett TV med litt svenskesnop. Lavt aktivitetsnivå med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. juli 2011 #13737 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg synes ofte du glemmer et alternativ: 4. sparke mannen ut av sengen mens man selv blir liggende og sove videre. Et alternativ jeg meget ofte benytter meg av. En fordel er det å være gift med en sjømann; Når han først er hjemme i en mnd er det jaggu hans tur å ta morgenstell iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #13738 Del Skrevet 17. juli 2011 Et alternativ jeg meget ofte benytter meg av. En fordel er det å være gift med en sjømann; Når han først er hjemme i en mnd er det jaggu hans tur å ta morgenstell iblant. Jeg er alltid først våken av oss to her hjemme. Jeg våkner gjerne i 6-7 tida uten og få sove igjen, og da ser jeg virkelig ikke poenget med og vekke Andrè og få ham til og stå opp for at jeg skal ligge våken. Dessuten vet jeg at når han har stått opp (og jeg vekker ham mellom 8 og 8.30 i helgene) kan jeg gå i seng om jeg vil det. Hadde forresten en halvtimes middagshvil i dag. Det gjorde godt. En lat og regnfull søndag går mot slutten. Her går vi tidlig i seng idag, og jeg har fått noen hint om at ikke akkurat betyr at vi skal sove med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. juli 2011 #13739 Del Skrevet 17. juli 2011 Hilser på Det er ikke dumt å legge seg tidlig uten å sove Har akkurat samme planene her i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #13740 Del Skrevet 18. juli 2011 Hilser på Det er ikke dumt å legge seg tidlig uten å sove Har akkurat samme planene her i heimen Nei, det er helt i orden det. Idag skal jeg prøve og komme meg en tur på Elixia for spinning som begynner kl 10.10. Har ikke trent på lenge, og jeg merker at det er et lite ork og komme i gang igjen. Har mange unnskyldninger for og ikke reise, men en gang må jeg jo komme meg dit, så det er like greit med idag som en annen dag. Fin start på uka. SøsterG og venninneSA setter snart kursen mot Rjukan for og skulle sykle på Hardangervidda. De skal ikke sykle hele vidda, men litt, og de kommer hjem igjen i morra. Sikkert en kjempe fin tur! Ellers lite og nevne sånn på morran. Det som har skjedd siden igår burde jeg kanskje ikke skrive så mye om her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg