KaDust Skrevet 12. juli 2011 #13681 Del Skrevet 12. juli 2011 Snikleser melder seg. Brekkeparken er skikkelig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2011 #13682 Del Skrevet 12. juli 2011 Håper dere får en fin tur på museum Høres ut som du har en fin ferie så langt, måtte det fortsette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. juli 2011 #13683 Del Skrevet 12. juli 2011 Kos dere masse på museum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #13684 Del Skrevet 12. juli 2011 Museumsdelen skal vi ikke på, men parkanlegget og stor lekeplass for barna istedet. Men når man skal avgårde en dag med et barn, hvorfor ser det ut som om vi skal flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. juli 2011 #13685 Del Skrevet 12. juli 2011 Men når man skal avgårde en dag med et barn, hvorfor ser det ut som om vi skal flytte? Da skulle du sett oss når vi dro nedover til Tjøme. Med vogn, bleier, klær etc etc etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juli 2011 #13686 Del Skrevet 12. juli 2011 Brekkeparken... Gode minner derfra ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juli 2011 #13687 Del Skrevet 12. juli 2011 Men når man skal avgårde en dag med et barn, hvorfor ser det ut som om vi skal flytte? Det er en naturlov, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 12. juli 2011 #13688 Del Skrevet 12. juli 2011 Håper dere har hatt en fin dag Marianne, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. juli 2011 #13689 Del Skrevet 12. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. juli 2011 #13690 Del Skrevet 12. juli 2011 I dag fikk jeg endelig sendt brev til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #13691 Del Skrevet 13. juli 2011 Snikleser melder seg. Brekkeparken er skikkelig nydelig! Ja, veldig! Og som venninneL og jeg snakket om der vi satt og så på barna som gikk bananas på lekeplassen; Man bruker det alt for lite. Sist jeg var der var for 2 år siden, før det... husker ikke. ....og skal du være! Da skulle du sett oss når vi dro nedover til Tjøme. Med vogn, bleier, klær etc etc etc etc Jotakk, har vært der selv. Klær, vogn, reiseseng, barnestol.... Nå hadde vi bare med det vi skulle ha igår, og et bilsete. Trøster meg at det blir mindre etterhvert. Brekkeparken... Gode minner derfra ja... Så bra! Det er en naturlov, rett og slett. Ja, det tror jeg. Håper dere har hatt en fin dag Marianne, Veldig fin! Var i Brekkeparken i halvannen time da det begynte og dryppe fra himmelen så da pakket vi sammen og fikk alle barna i bilen (de har stor bil hvor man får tre barneseter ved siden av hverandre ) og satte kursen hjem til venninneL. Der var det lunch, de bor litt landlig til så vi så og en rådyrmamma med trillinger Ellers så var vi ut og inn etterhvert som det kom regn og sol. Ungene (hun har to stk på snart 4 og ei på 2) våre lekte utrolig fint sammen. Badet i bassenget og hadde stor plass til og løpe rundt. Da Andrè hentet oss da han kom fra jobb var jeg overrasket over at vi hadde vært med dem i 6 timer. For det var noen timer som gikk fort! Kvelden gikk med til brevskriving, TV og I dag fikk jeg endelig sendt brev til deg! *slår opp telt ved postkassa og venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juli 2011 #13692 Del Skrevet 13. juli 2011 Håper du får en fin ferieonsdag, MarianneE! Så det muligens var sjokoladekake på gang. Ikke feil å kose seg med det i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #13693 Del Skrevet 13. juli 2011 Håper du får en fin ferieonsdag, MarianneE! Så det muligens var sjokoladekake på gang. Ikke feil å kose seg med det i ferien Lurer på det ja. Prøve en ny oppskrift på sjokoladerullekake. Men, jeg er litt skeptisk siden kaka skal avkjøles og SÅ haes på krem og rulle sammen. Ser for meg solide sprekker, men det er jo bare og prøve. Oppskriften vil havne i Matboksen. Den må forresten oppdateres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. juli 2011 #13694 Del Skrevet 13. juli 2011 God morgen MarianneE! Håper sola skinner på deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2011 #13695 Del Skrevet 13. juli 2011 God morgen Marianne. *kaloritellende Sau overser alt snakk om kaker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. juli 2011 #13696 Del Skrevet 13. juli 2011 Velger å ikke bla tilbake til forrige side. Ønsker deg en fin dag MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #13697 Del Skrevet 13. juli 2011 God morgen MarianneE! Håper sola skinner på deg i dag Varme sprer den og! God morgen Marianne. *kaloritellende Sau overser alt snakk om kaker* Ingen fare, kakebaking ble byttet ut med en bytur istedet. Men... jeg har hentet pakken fra cacas da. Velger å ikke bla tilbake til forrige side. Ønsker deg en fin dag MarianneE! Jeg har meldt meg inn i Elixia. Og henta pakken fra cacas Og kjøpt jordbær Og vi skal grille Og jeg skal ut i kveld og treffe venninneJ I am great! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juli 2011 #13698 Del Skrevet 13. juli 2011 Høres ut som om du koser deg maks. Herlig å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juli 2011 #13699 Del Skrevet 13. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2011 #13700 Del Skrevet 13. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg