Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2011 #13661 Skrevet 10. juli 2011 Sleng over et par muffins til meg også da...
MarianneE Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #13662 Skrevet 10. juli 2011 Jeg synes ikke at hun der var noe spesielt pen jeg... Adriana Lima er bortimot perfekt. http://en.wikipedia.org/wiki/Adriana_Lima Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å se ut som noen supermodell, men det er da helt ok Ha en fin søndag med muffinsbaking Kommer aldri til og se sånn ut jeg heller, og jeg tror jeg klarer meg allikevel. Enn får værre som en er, når'n itj vart som en sku!! **** Jeg er tidsforvirra idag. Det er som om kroppen ligger en time forran klokka. TM har sett film og litt barneTV og dermed mer på TV enn hva vi synes er greit. Vi har spist frokost, jeg har lest i avisa og drukket en kopp chocca mocca, vi har tegnet, vasket opp og nå har vi akkurat tatt nybakte muffins ut av ovnen. Og så er ikke klokka mer enn 11. Ute har det virkelig øst ned så det er liksom litt lite fristende og gå ut og. Men, vi har mye moro på tapeten vi; Rydding av barnerom, og sortering av bøkene til TM. Jeg har og hobbystæsj og rydde i. Og filmene mine er det lenge siden har blitt gått igjennom og sett hva som er registrert og ikke i permen hvor jeg skriver hva jeg har av filmer og CDer. Hvem sier at ikke jeg kan finne på mye gøy???
MarianneE Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #13663 Skrevet 10. juli 2011 Sleng over et par muffins til meg også da... Klart du skal få det TM kaller for "munfens"
Frigg Skrevet 10. juli 2011 #13664 Skrevet 10. juli 2011 Adriana Lima er bortimot perfekt. http://en.wikipedia.org/wiki/Adriana_Lima Kommer aldri til og se sånn ut jeg heller, og jeg tror jeg klarer meg allikevel. Enn får værre som en er, når'n itj vart som en sku!! Vi har visst ulikt syn på hva som er pent...
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2011 #13665 Skrevet 10. juli 2011 Klart du skal få det TM kaller for "munfens"
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2011 #13666 Skrevet 10. juli 2011 Munfens Herlig Jeg har dilla på muffins/cupcakebaking
MarianneE Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #13667 Skrevet 11. juli 2011 Vi har visst ulikt syn på hva som er pent... ....og det er jo nettop det som er så fint. At man har forskjellig smak på det meste her i livet. SÅ kjedelig om alle hadde likt det samme!! Munfens Herlig Jeg har dilla på muffins/cupcakebaking I swear to God milla... Da vi bakte igår var det med hjelp av en pose Toro lyse muffins, og så kommer du med det der og har en liten baby i tillegg? *bøyer meg i støvet og rengjør den røde løperen for deg* **** Gårsdagen.... gårsdagen var et mareritt. Jeg var ikke bare sliten, jeg var helt slått ut. Utmatta. Utslitt. Var ute med søppla og stod ute og lurte på hvordan jeg skulle orke og gå opp trappa slik at jeg kom meg inn. Tror jeg gråt sånn ca 10 ganger. Vet ikke hvorfor dagen ble sånn, tror det var bare en av de dagene hvor alt var et ork. Alt føles bedre idag- heldigvis. Idag kommer søsterG og barna i 12-tida og da har jeg lovet og steke vafler. Gleder meg til vafler, har fått vaffeloppskrift av Nòtt, og de er SYKT gode! ...og takket være milla har jeg nå rotet meg inn på cacas.no og oppdaget nettbutikken. (men ikke si noe til Andrè om det..... )
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2011 #13668 Skrevet 11. juli 2011 Uffda for gårdagen. Noen dager er bare sånn at man bare vil glemme dem fortest mulig. Sånn er det vel for oss alle. Og Cacas ja... Ønsker meg større kjøkken og oppvaskmaskin, slik at jeg atter kan bake det har lyst til uten at det blir et ork. Har visst handlet en del utstyr fra Cacas opp gjennom årene. Å bake er jo fantastisk moro - når man bare har plass til å rote litt...
MarianneE Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #13669 Skrevet 11. juli 2011 Uffda for gårdagen. Noen dager er bare sånn at man bare vil glemme dem fortest mulig. Sånn er det vel for oss alle. Og Cacas ja... Ønsker meg større kjøkken og oppvaskmaskin, slik at jeg atter kan bake det har lyst til uten at det blir et ork. Har visst handlet en del utstyr fra Cacas opp gjennom årene. Å bake er jo fantastisk moro - når man bare har plass til å rote litt... Jeg har verken stort kjøkken eller oppvaskmaskin, men nå har jeg bestilt http://www.cacas.no/Produkt/2104-2533 og http://www.cacas.no/Produkt/2105-1197 så da får man se om det blir en sving på sakene her hjemme etterhvert. Jeg har jo bursdag om en månedstid, kanskje blir det fine ting på kakebordet da?
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2011 #13671 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har verken stort kjøkken eller oppvaskmaskin, men nå har jeg bestilt http://www.cacas.no/Produkt/2104-2533 og http://www.cacas.no/Produkt/2105-1197 så da får man se om det blir en sving på sakene her hjemme etterhvert. Jeg har jo bursdag om en månedstid, kanskje blir det fine ting på kakebordet da? Men jeg vil tro du har en smule større kjøkken enn meg. Hos meg må man gå ut av kjøkkenet for å skifte mening. Og et sånt deko-sett har jeg også (riktignok en eldre utgave). Og det er fantastisk. Kakepynting ble gøy da det settet kom i hus.
MarianneE Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #13672 Skrevet 11. juli 2011 EEr det havregrynsvaflene du snakker om? Noen med rømme i. Kanskje jeg ikke fikk oppskriften av deg allikevel? Men jeg vil tro du har en smule større kjøkken enn meg. Hos meg må man gå ut av kjøkkenet for å skifte mening. Og et sånt deko-sett har jeg også (riktignok en eldre utgave). Og det er fantastisk. Kakepynting ble gøy da det settet kom i hus. Og nå gleder jeg meg til og begynne.
Nótt Skrevet 11. juli 2011 #13673 Skrevet 11. juli 2011 Noen med rømme i. Kanskje jeg ikke fikk oppskriften av deg allikevel? Det kan hende du har fått den av meg for lenge siden, siste vaffeloppskriften jeg prøvde var en med havregryn. Den er også veldig god. Kos deg i dag!
MarianneE Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #13675 Skrevet 11. juli 2011 Har en MYE bedre dag idag enn igår!
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juli 2011 #13678 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har (som sagt) fått skikkelig dilla på cupcakes Farlig er det, så mye fint å få kjøpt! Jeg var i Cacas sin butikk i Oslo sentrum før vi dro nedover til Tjøme. Guri så mye fint, og masse flott inspirasjon Skal prøve meg på en ny cupcakefrosting imorgen
MarianneE Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #13679 Skrevet 12. juli 2011 Igår ble det nok og gjøre gitt! SøsterG og barna kom kl 12 og da hadde TM og jeg klart vafler, rømme og jordbærsyltetøy i hagen. Vi var ute helt til det skyet over og det kom kraftig vind, det betyr en ting; Så jeg dro tøyet ned fra snora og søsterG resten pluss barn inn og så kom det litt regn. Da søsterG reiste på jobb 10 min etterpå var det fremdeles litt regn i lufta så ungene forsvant inn på TM sitt rom for og leke. Da hørte jeg et tordenskrall, og det var det. 10 min etter forsvant strømmen. Andrè var hjemme 16.15 og 16.30 reiste tantebarna, og da hadde vi fremdeles ikke strøm. Så da reiste vi til byen og spiste. Jeg hadde Havets Salat som bestod av grønn salat, tomat, agurk, oliven, rødløk og to trespyd med scampi og laks, hjemmelaget tzatziki, en kreps og brød. Tok en tur innom pappa etterpå, han og samboeren kom fra ferie på søndagskveld etter en bobiltur helt opp til Saltstraumen, lappland i Finland o.l. 400mil hadde de kjørt sånn cirka. Sikkert en fin tur, men... 400 mil da! Det komiske er at vi hørte at strømmen var tilbake kl 17. Vi reiste 16.50... Idag tar venninneL og jeg med oss barna til http://telemarkmuseum.no/museum/brekkeparken en tur. Det blir koselig, til tross for at TM protesterte; jeg vil ikke. jeg vil være hjemme Nå har vi vært hjemme i et par dager, nå må vi ut!
Nótt Skrevet 12. juli 2011 #13680 Skrevet 12. juli 2011 Litt av en dag dere hadde i går gitt. Håper dere får en fin dag på museum i dag.
Fremhevede innlegg