Auri Skrevet 2. juli 2011 #13601 Skrevet 2. juli 2011 Synes det er så synd at den Kappahlen skal legge ned... Det er virkelig et tegn på at senteret går under; Kappahl er liksom en slik kjede som overlever alt uansett. Lurer veldig på hva som kommer til å skje med sentrum altså, når Arkaden dør, og butikkene på torget legger ned en etter en.
Mokkon83 Skrevet 2. juli 2011 #13603 Skrevet 2. juli 2011 Tenker det er deilig med ferie!! Føler jeg har ferie selv her, en laaaang ferie Utrolig moro å handle når en får så mye igjen for pengene! Når kommer dere til disse traktene? Mener å huske noe om et kafèbesøk sammen med Mazilla
MarianneE Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #13604 Skrevet 2. juli 2011 Synes det er så synd at den Kappahlen skal legge ned... Det er virkelig et tegn på at senteret går under; Kappahl er liksom en slik kjede som overlever alt uansett. Lurer veldig på hva som kommer til å skje med sentrum altså, når Arkaden dør, og butikkene på torget legger ned en etter en. Jeg vet det. Det er tragisk. Hva skal man gjøre? Da fikk du mye for pengene ja! Veldig mye. TM fikk nattkjole/pysjamas og den er det jordbær på. Den har hun hatt på seg siden hun fikk den. Nekter og ta den av. Tenker det er deilig med ferie!! Føler jeg har ferie selv her, en laaaang ferie Utrolig moro å handle når en får så mye igjen for pengene! Når kommer dere til disse traktene? Mener å huske noe om et kafèbesøk sammen med Mazilla Du, det var liksom idag det. Men det passet dårlig for farmor at vi tok turen nedover så vi får ta det igjen en annen dag.
MarianneE Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #13605 Skrevet 2. juli 2011 Kl 14.30 reiste Andrè avgårde med "gutta" for og ut med båt over til Helgeroa og så til Langesund for og på Åge Aleksandersen konsert. Turen er som en "takk-for-hjelpa" og de er fire menn i midten av 30åra, høyrøsta og med øl innabords. Se det for dere... Jeg sitter hjemme nok en lørdagskveld, sist han var hjemme en lørdag var... hmm... var det på TM sin bursdag i mai, tro? Heeeelt OK syntes jeg ikke det var at han reiste, jeg har vært MYE alene i helgene, men som jeg sier; Jeg gidder ikke være sånn grinete kjærring som nekter ham og bli med på det han blir spurt om heller. Men, han jobber jo annenhver helg i tillegg, så han er ikke ute på fest hver lørdag. To uker siden ble han med svogerØ opp til venninneI. To uker før det var det sykkelløpet og litt sosialt etter på. To uker før det.. jobbet han ekstra, to uker før det var helga vi feiret TM sin bursdag. Tror jeg er litt lei av og være alene nok en lørdag....
Nótt Skrevet 2. juli 2011 #13606 Skrevet 2. juli 2011 Skjønner godt at du er lei av å være alene en lørdagskveld. Skulle gjerne ha truffet deg når vi er i byen, men du må passe godt på TheaM.
MarianneE Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #13607 Skrevet 2. juli 2011 Skjønner godt at du er lei av å være alene en lørdagskveld. Skulle gjerne ha truffet deg når vi er i byen, men du må passe godt på TheaM. Jeg hadde gleda meg! Siden det ikke ble noe tur til farmor hvor jeg skulle møte Mazi og Mokkon takket han ja til båt og konsert. Etter DET fikk jeg greie på at dere skulle komme. Snakk om at det er ment to be at jeg skulle være aleina i kveld...
Mokkon83 Skrevet 2. juli 2011 #13609 Skrevet 2. juli 2011 kjedelig å være alene... jeg er alene selv om Mannen er hjemme hver helg det er faktisk deilig å være helt alene nå som han ikke er her.. :gjeiper: si fra neste gang du skal hit da!!
MarianneE Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #13611 Skrevet 3. juli 2011 k si fra neste gang du skal hit da!! Klart jeg skal si ifra! Håper du får en grei kveld likevel. Jada, comfort-food nr1; Kokt pasta, bacon stekt i litt mye smør, halve cherrytomater og masse revet gulost i en bolle mens jeg så Gilmore Girls på DVD. La meg før kl 22 for det har vært to netter med lite søvn. I natt våknet jeg kl 2 av at Andrè ikke var kommet hjem, fikk sms om at han var kommet til byen nå og gikk hjem. Så lå jeg og ventet på ham. Da han var kommet hjem og sovnet våknet TM. Styret litt med henne en liten time før jeg gikk i seng litt over 4. Og da var det med streng beskjed til TM om at nå måtte hun sove i minst tre timer. Og det klarte hun gitt. Så 7.30 våknet jeg av at hun stod opp. Hun fikk 10ml flytende pinex igår kl 17 og har ikke feber nå. Prater og spiser jordbær. Tror ikke heeeelt at hun er bra, mistenker at det er pinexen som narrer oss litt. Vi reiser uansett til svigers i dag. Synes ikke det gjør noe at vi tar turen dit når hun ikke er bra, og opp dit skal jeg ta med kake; http://www.klikk.no/mat/spise/article494807.ece Å... Så spennende info...
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2011 #13612 Skrevet 3. juli 2011 Så deilig med sommerferie - håper du klarer å nyte den i fulle drag Også håper jeg at vesla er feberfri og frisk veldig fort
MarianneE Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #13613 Skrevet 3. juli 2011 Ferien har ikke vært det store til nå Godt det er noen flere dager igjen...
Mokkon83 Skrevet 3. juli 2011 #13614 Skrevet 3. juli 2011 den kaka så god ut jeg skal lage eplekake i dag jukser litt.. bruker toro lys muffinsmiks.. ha en fin søndag!!
MarianneE Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #13615 Skrevet 3. juli 2011 den kaka så god ut jeg skal lage eplekake i dag jukser litt.. bruker toro lys muffinsmiks.. ha en fin søndag!! Eplekake er godt, bare jeg slipper de ekle stekte eplene. Skal lage kaka og steke kjøttkaker som vi skal ha med opp til svigers. Ikke for at de ikke kan lage mat sjøl, men fordi tidspunktet for og reise opp passet med middag, og jeg har medisterfarse til alle sammen. Så da tok vi en spleisemiddag. TM sitter på rommet sitt og leker, hun har dusja og skravla høl i hue på meg allerede. Hun er igrunnen frisk, men det spørs om ikke feberen kommer tilbake til kvelden...
Gjest Skrevet 3. juli 2011 #13617 Skrevet 3. juli 2011 Eplekake er godt, bare jeg slipper de ekle stekte eplene. Haha, helt enig! Selve kaka er kjempegod, men eplene liker jeg ikke. De får så rar konsistens, og smaker ikke noe godt.
MarianneE Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #13618 Skrevet 3. juli 2011 TM igår; 39 i feber, syk, lå på sofaen, så TV, ble lest for, ville kose. TM idag; Har tatt igjen det tapte fra igår og tja... resten av året?
MarianneE Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #13620 Skrevet 3. juli 2011 Noe inni helvete og det. Kaka jeg bakte var forresten farlig god....
Fremhevede innlegg