janne84 Skrevet 30. juni 2011 #13581 Skrevet 30. juni 2011 jeg og trenger treningsstudio for å kunne trene, er blitt flinkere til å gå på turer, men regner det så skjer jo ikke det! Du kjenner deg selv best, så ta det du føler for
MarianneE Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #13584 Skrevet 30. juni 2011 Besøk av jentene i kveld! Andrè er reist ut for og handle og jeg legger en vinflaske kaldt... http://www.aperitif.no/index.db2?id=31599
loffen Skrevet 30. juni 2011 #13586 Skrevet 30. juni 2011 Egentlig har jeg mest lyst til å si, Jeg kommer!
MarianneE Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #13587 Skrevet 30. juni 2011 mett av ost&kjeks. VenninneJ og jeg har delt en flaske vin, på en torsdag!! Vi har vært 6 jenter og det var SÅ koselig! I morra venter en noe større oppvask.... Legge meg snart, bare vente til Andrè kommer hjem, for han tok seg en tur til byen for og se fotball mens jentene har vært her. Fikk en nydelig lavendelplante av M. Hun er en ny venn og veldig koselig.
MarianneE Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #13589 Skrevet 1. juli 2011 Går det ann og bli trøttere enn dette? Var i seng 23.30 og fikk sovet i 4 timer før TM kom og vekket meg av at det var skumle lyder på rommet hennes. Jeg gikk for og se etter "10 elefanter i vinduet og 4 kaptein sabeltann" uten at jeg kan si at jeg så noe slikt. -Men mamma, sa hun, jeg ville bare ligge hos deg. Men nei, det var rett i sin egen seng igjen. I en time holdt hun oss begge våkne, før jeg (og til slutt henne) sovnet. Så da klokkene ringte 5.50 følte jeg at det var litt tidlig kan du si... Men, kl 12.45 har jeg ferie gitt...
mia83 Skrevet 1. juli 2011 #13591 Skrevet 1. juli 2011 Sa ikke du at det er 6 uker igjen til ferie i boka mi?
loffen Skrevet 1. juli 2011 #13594 Skrevet 1. juli 2011 God ferie MarianneE!! Jeg drømte om deg i natt. Jeg husker ikke hva det dreide seg om, men jeg tror vi var på restaurant.
MarianneE Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #13595 Skrevet 1. juli 2011 Sommerferie..... Ska'kke tilbake på jobb før 15. august, min 33 årsdag. Nå, pakke ut av de to posene med matvarer jeg hadde med fra jobb (må jo tømme kjøleskapet siden kjøkkenet er stengt) så venter en kjapp gulvvask før jeg henter i barnehagen.
MarianneE Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #13596 Skrevet 1. juli 2011 *jobb *husvask *hente i barnehagen *lage middag *ta stor oppvask *bytte på senger *rydde *kveldsstell på TM Jeg er sliten i kveld.
mia83 Skrevet 1. juli 2011 #13597 Skrevet 1. juli 2011 Det skjønner jeg godt! Men nå kan du nyte helgen med god samvittighet!
Mazilla Skrevet 1. juli 2011 #13599 Skrevet 1. juli 2011 Så deilig med ferie! Skal mannen også ha noe ferie samtidig med deg eller? Noen store eller små ferieplaner? Hjemmeferie er undervurdert, spør du meg.. Ihvertfall når man bor på denne kanten av landet!
MarianneE Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #13600 Skrevet 2. juli 2011 Det skjønner jeg godt! Men nå kan du nyte helgen med god samvittighet! Sant og si ser det ut som om jeg skal benytte helga til og stelle med ei lita feberjente. Hun har holdt et styr uten like i hele natt, vært masse våken, grått og holdt på. Da hun fikk komme opp i senga vår rundt kl 2 var hun utrolig varm, det var som om hele huden hennes brant. Så jeg mistenker at hun har feber. Andrè skal på båttur og konsert med gutta i kveld så dette var vel igrunnen det siste jeg kunne tenkt meg nå. Flink du er! Ferie er digg Ferie er fantastisk!! Så deilig med ferie! Skal mannen også ha noe ferie samtidig med deg eller? Noen store eller små ferieplaner? Hjemmeferie er undervurdert, spør du meg.. Ihvertfall når man bor på denne kanten av landet! Han skal ikke ha ferie før de to første ukene i august, altså uke 31 og 32. Da skal vi noen dager hos mamma, og i løpet sommeren blir det vel en tur i dyreparken i Kr.sand og så har jeg veldi lyst og hit!!! Torsdag var jeg på big-time shopping! KappAhl har to avdelinger i Skien hvor den ene skal legge ned. Så etter et tips fra Pix handlet jeg klær for 1.500kr: Til meg: -vind- og regn jakke (kosta egentlig 699, jeg betalte 250kr) -en pysjamas (kosta egentlig 299, jeg betalte 99) -en bukse -en capribukse -to BH -to truser Til TM -to tights -to par votter -en regnjakke -en shorts -en pysjamas -en nattkjole ....var ikke det alt, tro Mye for pengene!!
Fremhevede innlegg