Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ikke det skal være en hindring for deg at huset koster 25.000.000,-, men er enig i at det burde se bedre ut utenfor der ja + at jeg synes bassenget burde være ferdig bygget. :regler:

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig i den.

Deler av eiendommen var liksom litt... Lav standar og ikke akkurat det jeg kunne forvente i en slik prisklasse.

:lol:

Skrevet

Likte sangen jeg da :) lenge siden jeg har hørt..

Skrevet

Husene burde ofte vært finere ja, det er jeg også enig i. Har sett på slike hus selv, for moro skyld. :lol:

Skrevet

Veldig fin, men litt for moderne for vår smak. Vi vurderte denne, vi da.

Høres ut som om du hadde en veldig fin dag igår. Håper dagen idag blir like fin!

Fint det, men synd man ikke ser hvordan det ser ut inni - har liksom litt å si når man skal bruk 20.000.000,- på et hus. :fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet

JAAAAAAATAKK til det huset!!! Tenk å ha et slik hus *drømme drømme*

Men det blir vel med drømmen :fnise:

Skrevet

Fint det, men synd man ikke ser hvordan det ser ut inni - har liksom litt å si når man skal bruk 20.000.000,- på et hus. :fnise:

Regner med at det ikke er særlig pent inne. Er derfor det er så billig , vet du :lol:

Skrevet

Det er da bilder av huset innvendig?

Skrevet

ikke det siste...

Snart over til byen med hele familien (TM og A) og skal møte venninneJ som kom fra Spania idag.

Allerede på flyplassen Torp sendte hun sms med spørsmål om kaffe.

:hjerte:

Skrevet

Mandagsmorgen og trøttere enn dette er det vanskelig og bli tror jeg...

:kaffekopp:

Har vurdert og sykle til jobb idag (1,4 mil en vei) men det er veldig grått ute så jeg tar rett og slett ikke sjansen.

Kjedelig og sette seg på sykkelen, komme halvveis og så begynner det og øse ned...

5 dager igjen på jobb, så er det 6 uker med sommerferie...

:nigo:

Skrevet

...og der begynte det og regne ja...

Ser ut til at vi kommer oss eint i barnehagen idag.

Jeg sitter fremdeles i morgenkåpe og TM sitter i trusa og bygger lego.

:fnise:

Var på matmarkedet igjen igår, denne gangen dro jeg med meg venninneJ.

Jeg fikk smake på og endte opp med og kjøpe fantastisk engelsk cheddar.

Den ene var ikke fullt så mild i smaken og en var godt krydra.

Så nå er jeg skikkelig sugen på nykokt pasta med masse deilig cheddar... :hjerte:

Skrevet

Himmel...

Jeg var på rommet til TM i to minutter.

På den tida har hun klart og rote bort den ene tøffelen som vi skal ta med til barnehagen.

Har leita "overalt" og den er bare no-show!

Skrevet

God morgen!

Kjenner meg igjen på trøtthetsskalaen :kaffekopp:

Skrevet

Håper du har hatt en fin dag! :klem:

Skrevet

God morgen!

Kjenner meg igjen på trøtthetsskalaen :kaffekopp:

:kaffekopp: til den trøtte!

Å gud hjelpes!

Dette har vært en skikkelig lang dag!

Var ordentlig trøtt på jobb, på bussen hjem sovnet jeg og våknet holdeplassen før jeg skulle av.

Kom hjem, sov nesten 45 min på sofaen og våknet 15.15 i panikk over henting i barnehagen.

:sjenert:

Nå lurer jeg bare på om jeg skal legge meg snart.

:ler:

Fant dere igjen tøffelen?

Joda, da jeg lå på sofaen for og få meg en liten hvil kom jeg til og se under min gamle Barbiebil som TM har fått nå.

Der var den gitt!

Det er en sånn sokk med gymsko nederst så den hadde huket seg fast bare.

Håper du har hatt en fin dag! :klem:

:klemmer:

Med unntak av soving i etapper idag har jeg fått tatt inn en del rabarbra, en time med hagearbeid, bygget lego, dusjet TM, vasket opp og irritert meg over verdens lateste mann som knapt gidder og rydde av etter seg når han har spist.

:kjefte:

Hadde vært interessant og se hva som hadde skjedd om jeg ble borte en uke gitt...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...