Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heldiggris!

Jeg må tydeligvis vente til høsten før jeg får mine skattepenger :tristbla:

Men kos deg med dine, og ha en flott helg :klem:

Det der skjedde meg i fjor.

Jeg ventet på skattepengene og gledet meg stort, men samme dag som utbetalinga var fikk jeg brev om at pengene ville komme i oktober.

Rimelig seint og sende brev da, men det var :) da de kom i oktober!

God helg! :smilbla:

HELG... Det magiske ordet!

Kjenner lufta har gått helt ut av meg, og helgefølelsen har virkelig satt inn her.

:tommel:

Ja, skattepengene er på konto, men de må nok jeg vente med å nyte til jeg skal ha fri et par uker i september før jeg begynner i nyjobben ;)

Asså... Nå er det ikke mange pengene som har kommet inn på kontoen min.

2.200kr men penger er alltid kjekt uansett. :lol:

Jobb er unnagjort, det samme er en kaffe og skravling med søsterG, foreldrkaffe i bhg, handling og middagen.

Egentlig burde jeg rydda litt, men det er som om jeg sitter fast i sofaen. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar med meg en de fineste sangene jeg vet om i seng...

Skrevet

Går det ann og være mer trøtt??

Tanken var og legge meg tidlig igår, men jeg kom meg i seng 23.30, så da Andrè var hjemme kl 5 og jeg ble liggende og halvsove til klokka var 5.40 tenkte jeg at i kveld... i kveld blir det ikke seint!

5.40 sovnet jeg igjen.

5.45 kom TM og vekket meg.

Takk gud for barneTV...

:Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

Skrevet

Går det ann og være mer trøtt??

Tanken var og legge meg tidlig igår, men jeg kom meg i seng 23.30, så da Andrè var hjemme kl 5 og jeg ble liggende og halvsove til klokka var 5.40 tenkte jeg at i kveld... i kveld blir det ikke seint!

5.40 sovnet jeg igjen.

5.45 kom TM og vekket meg.

Takk gud for barneTV...

:Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

Skrevet

Barne-TV er en fin ting ja! :jepp: Håper du får en fin lørdag MarianneE! :klem:

Skrevet

Håper dere får en fin dag i byen. :klem:

Skrevet

Der var jeg endelig oppdatert. Har vært litt fraværende i det siste, så har jo ikke fått med meg siste nytt fra livet ditt :fnise:

Gratulerer så mye med ny/utvidet jobb! Nå synes jeg du skal spandere på deg en kosedag/helg et eller annet sted.

Er dere forresten hjemme 17. juli? Da kjører jeg forbi med barna, og tenkte det kunne være koselig med en kopp te hvis det passet? Vet ikke helt når på dagen det blir, men tenkte jeg skulle prøve at det ikke ble alt for sent.

Skrevet

Der var jeg endelig oppdatert. Har vært litt fraværende i det siste, så har jo ikke fått med meg siste nytt fra livet ditt :fnise:

Gratulerer så mye med ny/utvidet jobb! Nå synes jeg du skal spandere på deg en kosedag/helg et eller annet sted.

Er dere forresten hjemme 17. juli? Da kjører jeg forbi med barna, og tenkte det kunne være koselig med en kopp te hvis det passet? Vet ikke helt når på dagen det blir, men tenkte jeg skulle prøve at det ikke ble alt for sent.

:lur:

Du har PM...

Sliten idag!

6 timer i byen med PIT og matmarked og litt shopping.

Forteller om dagen idag i morra, blir igrunnen sjokolade, cola og film på meg i kveld bare jeg får TM i seng først.

A special treat for you dear friend....

http://www.youtube.com/watch?v=IjWAbE5m67U

Skrevet

Det over var alt jeg orket av PC igår.

Var i byen i 6 timer så da vi kom hjem var jeg rimelig gåen...

Glad jeg tok med vogna siden vi ble lengere enn tenkt.

PIT var utrolig bra.

Ble stående og se på denne karen som improviserer forestillingene sine.

Han er kjempe morsom, og siden dette foregår ute i gata kommer det jo folk forbi i tilegg til de som stopper opp og ser på.

Så han utfordret stadig vekk forbipasserende.

En noe eldre mann med stokk ble plutselig prikket på skulderen av Shiva og ble utfordret til "duell".

Mange folk går bare mindre interessert forbi men han gammel'n var skikkelig med og det ble veldig morsomt.

Dessuten kan jeg tenke meg de lurte de på hotellet i byen som plutselig fant et bananskall på hotellrommet sitt. :lol:

Eller da han ropte mama!! og løp bort til en eldre dame og omfavnet henne. :ler:

Oppe ved rådhuset var det det internasjonale markedet jeg har skrevet om tidligere.

Der kjøpte jeg en røkt belgisk ost som er veldig god.

Jeg kjøpte og pasjonsfrukt curd og :sikle: villsvinpølse.

260kr brukte jeg, bare pølsa kosta 150, men for en fantastisk smak!!

Liten tur på lekeplassen ble det og.

VenninneI kom og vi tuslet ned mot JonasB for mat og drikke.

Etter og sittet der litt måtte vi innom kjøpesenteret og ha litt forskjellig.

TM fikk ny badedrakt og tøfler på H/M og på KappAhl kjøpte jeg truse og BH på salg (49kr stk) BHen prøvde jeg ikke, og det var litt dumt, jeg kjøpte en D-cup, men burde hatt en DD så jeg da jeg kom hjem og prøvde.

Men pytt...

På Cubus var et og salg.

Jeg fant ingenting egentlig (ikke at jeg kikka etter noe heller) helt til jeg så et bortgjemt bord med bukser i str 1-6 år; 29kr pr bukse.

:daane:

Så jeg raska med meg to olabukser str 5 år (TM bruker str 104 altså 4 år) og en genser i 110, altså 5 år.

Da var jeg godt fornøyd!

VenninneI kjøpte og til tantebarna sine.

Handling av mat ble det og.

Jeg var noe sliten i hodet så jeg presterte og handle tre middager til idag, jeg glemte hva jeg hadde lagt i kurva tror jeg.

Men, da har vi ihvertfall middag for noen dager... :fnise:

Hjemme igjen 16.30, og da var det ned på rumpa i en liten halvtime før TM og jeg gikk ut i hagen hvor jeg fikk gjort litt der før vi gikk inn til mat, film og lørdagsgodt.

I tillegg fikk jeg og ryddet i klesskapet til TM noe som resulterte i 3 bæreposer med klær som kan gies bort.

Str 98/104 har blitt litt knapp i det siste så det var bare og få rydde det ut.

Egentlig ganske fornøyd med gårsdagen...

Over tilnoe annet.

Mon tro om man skal legge inn bud???

:lur:

Ser for meg at jeg vil kle dette huset bra.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=29084787&reference=2011/6/20/7/290/847/87_1844636733.jpg

Hva synes du?

Skrevet (endret)

..

Endret av MarianneE
Skrevet

Synes helt klart du skal legge inn bud på det huset. :fnise:

Skrevet

Æ e trønder æ... :digge: Herlig link du har lagt inn til meg - ja, jeg tar det jo som en selvfølge at den var til meg... :nigo:

Og det huset hadde nok passet godt til deg ja. Løp og kjøp... :duskedame:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Oppe tidlig på en søndag du, ser jeg ;)

Det huset var bare bygget for deg, tror jeg :lur: Ikke noe å betenke seg på, bare kjøp det! Du fikk jo igjen på skatten! :ler:

Skrevet

Synes helt klart du skal legge inn bud på det huset. :fnise:

Ja, at det koster 25.000.000 anser jeg selvsagt for en bagatell.

Men, til den prisen, og for et hus! Så hadde jeg ventet at område ute så bedre for og være ærlig.

Æ e trønder æ... :digge: Herlig link du har lagt inn til meg - ja, jeg tar det jo som en selvfølge at den var til meg... :nigo:

Og det huset hadde nok passet godt til deg ja. Løp og kjøp... :duskedame:

Selvsagt var den til deg.... ;)

rørende

skremmende

jeg ville og være der

SONG OF THE DAY...

Videoen er -ifølge meg og broder'n- hysterisk morsom.

Sangen er bra, og Dave Groohl er sexy as hell...

Skrevet

:vinke:

Oppe tidlig på en søndag du, ser jeg ;)

Det huset var bare bygget for deg, tror jeg :lur: Ikke noe å betenke seg på, bare kjøp det! Du fikk jo igjen på skatten! :ler:

Tidlig oppe?

Neeeiiiidaaaa... Klokka 6!

Og ja, noe må jeg bruke skattepengene på! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...