Frigg Skrevet 21. juni 2011 #13481 Skrevet 21. juni 2011 Det er herlig å hente skitne, slitne barn i barnehagen! Da vet man at de har hatt det gøy Forhåpentligvis....
MarianneE Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #13482 Skrevet 21. juni 2011 Det er herlig å hente skitne, slitne barn i barnehagen! Da vet man at de har hatt det gøy Forhåpentligvis.... Hun storkoser seg i barnehagen så ingen fare med det! Det ble seint i seng på TM, og seint (20.30) idag. I morra skal vi på http://www.pit.no ihvertfall prøve og få ed oss noe, og da blir det seint igjen. Ikkje braaaa... Uansett, kyllingvinger til middag/kveldsmat var godt!
Auri Skrevet 21. juni 2011 #13483 Skrevet 21. juni 2011 Jeg gleder meg sånn til brusteinsballet i morgen Det var der jeg og S traff hverandre første gangen
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2011 #13484 Skrevet 22. juni 2011 Forhåpentligvis.... Jeg hadde vært mer bekymret om barnet mitt var like gullende ren ved henting i barnehagen som ved avlevering TheaM tåler vel litt senere kvelder nå som det er sommer Du trenger vel ikke akkurat hale henne ut av senga grytidlig om morgenen? En får ha strammere rutiner ellers i året, og heller tåle litt slakk om sommeren. Den er jo så kort, at en får nyte mens en kan Kos dere i kveld
Frigg Skrevet 22. juni 2011 #13486 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg hadde vært mer bekymret om barnet mitt var like gullende ren ved henting i barnehagen som ved avlevering Helt enig i det. Jeg bare ser på jobben at det er ikke alltid de har hatt det gøy når de har blitt skitne.... enten blitt dytta ned i skitten eller rett og slett tryna ned i skitten. Men som regel så er jo skitten selvpåført under moro lek Endret 22. juni 2011 av Frigg
Nilla Skrevet 22. juni 2011 #13487 Skrevet 22. juni 2011 Innom og ønsker deg en flott dag! PS: Likte særlig den første senga veldig godt.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2011 #13488 Skrevet 22. juni 2011 Helt enig i det. Jeg bare ser på jobben at det er ikke alltid de har hatt det gøy når de har blitt skitne.... enten blitt dytta ned i skitten eller rett og slett tryna ned i skitten. Men som regel så er jo skitten selvpåført under moro lek Heldigvis
MarianneE Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #13489 Skrevet 22. juni 2011 Jeg gleder meg sånn til brusteinsballet i morgen Det var der jeg og S traff hverandre første gangen TheaM tåler vel litt senere kvelder nå som det er sommer Du trenger vel ikke akkurat hale henne ut av senga grytidlig om morgenen? En får ha strammere rutiner ellers i året, og heller tåle litt slakk om sommeren. Den er jo så kort, at en får nyte mens en kan Kos dere i kveld Joa... Hadde det blitt noe av det så. Men Andrè er ikke kommet fra jobb enda, og siden han jobbet overtid idag og TM har vært skikkelig trøtt prioriterte jeg middag, avslapping, barneTV og dusj på henne. Tydelig var en rolig kveld hjemme det hun trengte så da fikk hun det. Dessuten var jeg på Notabene idag hvor de har salg. Kjøpte en ByggmesterBob bok, 126 sider med korte og lange historier i, 39kr! Den var nedsatt 199 til 79 til 39. TM og jeg har lest tre historier idag og hun virkelig elsker boken. God morgen. God kveld fra meg! Helt enig i det. Jeg bare ser på jobben at det er ikke alltid de har hatt det gøy når de har blitt skitne.... enten blitt dytta ned i skitten eller rett og slett tryna ned i skitten. Men som regel så er jo skitten selvpåført under moro lek Innom og ønsker deg en flott dag! PS: Likte særlig den første senga veldig godt. Heldigvis Min teori rundt det der er enkel: Møkkete barn=aktive barn. Aktive barn=lykkelige barn. **** Fin dag: Jobb, Tullis med venninneA, masse kos med TM.
MarianneE Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #13491 Skrevet 22. juni 2011 Det kjedelige ved og bo nær byen er når du hører moroa som forgår, og vite at det ikke er din moro....
MarianneE Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #13493 Skrevet 23. juni 2011 Er så i feriemodus at det burde ikke vært lov.
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2011 #13494 Skrevet 23. juni 2011 God morgen! Kjedelig når hodet tar ferie litt for tidlig. Men det blir vel snart skikkelig ferie på deg nå...
MarianneE Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #13495 Skrevet 23. juni 2011 jeg ble spurt av sjefen idag om jeg kunne tenkt meg og jobbe fast 5 dager i uka fra mandag av, istedet for tre slik jeg gjør nå. Det betyr at jeg vil øke lønna mi med ca 2000kr i mnd. Jeg er kjempe glad!! 1
Nótt Skrevet 23. juni 2011 #13497 Skrevet 23. juni 2011 Så flott da, det er jo bare herlig. Gratulerer!
MarianneE Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #13499 Skrevet 23. juni 2011 Takk! Jeg skal feire med støvsuging og litt gulvvask før jeg henter TM i bhg. Vi skal nedom Nille og kjøpe trekasse til gangen. De har fine trekasser med "tavleskilt" i enden og i to størrelser. Jeg skal kjøpe en til og ha i gangen slik at Andrè kan ha et sted og samle smårotet sitt som kjapt havner på kommoden. Smart og dekorativt!
Fremhevede innlegg