Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, du har Actic på Kjølnes, for 350kr eller noe har du fri tilgang til svømmehallen, styrkerommet og tredemøller o.l, men de har ingen sal-timer. Ellers er det jo den på Down Town, de ha både månedspriser, klippekort og div. andre løsninger på å betale for seg.

Ja, det stemmer.

Actic hadde jeg glemt, de på DT har jeg kikket på, men der er det få saltimer, men det er på sommerplanen. Kanskje de hadde vært noe? :klo:

Kjenner ei som går dit og hun er veldig fornøyd.

Men jeg meldte meg på Puls i februar og er bundet av 1 års kontrakt.

Nå ser det ut til at det kommer nye eiere inn på banen, men.... Det frister liksom lite og gå dit og trene nå, hvor lenge vil det vare, liksom.

:sukk:

Ringte venninneA igår for hun har noen styrketimer på Puls i Skien, og hun viste at Porsgrunn har hatt en treg start og senteret ble dyrere og sette istand enn tenkt og at det er derfor de har måttet stenge dørene, men hun hadde ikke mistet jobben eller måtte stenge.

Jeg skjønner ingenting.

Samtidig er eneste infoen som er og få denne og det er ikke så mye.

Vetta pokker å jeg skal gjøre.

Andrè rådet meg til og stoppe betalinga siden de trekker medlemskontigenten den 20, samtidig kunne venninneA fortelle at hun viste at Puls Porsgrunn skulle åpne på mandag igjen.

Men, det er et dårlig tegn når en plass bytter eiere etter en kort stund....

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en laaaaat morgen!:)

:klo:Lat dag i morra?Jeg?Nææh.... Kan jeg ikke se for meg.****

Å, jeg leste jo det øverste feil! :hoho:

:sjenert:

Så bra at du kan fortsette å trene på Puls! :jepp:

800kr i måneden høres jo helt vilt ut. Skjønner ikke at Elixia kan ta så mye! :overrasket:

Håper du får ern superfin lørdag. :klem:

Skrevet

SONG OF THE DAY....

Denne sangen gjør meg så glad.

Spilte den masse da jeg var gravid, da dette er en sang Stewie Wonder laget da han ventet sitt første barn.

:hjerte:

Skrevet

Den er bare helt nydelig. :hjerte:

Ja, virkelig!

:jepp:

Å herreguuuud så trøtt jeg er!

Andrè var med svogerØ en tur opp til venninneI og samboeren igår og var hjemme 0.45, da satt jeg lysvåken og så på Sex&TheCity2.

Fant ut at vi burde legge oss, TM våkner gjerne mellom 6 og 7.

Så la vi oss, og lå og kyssa litt, kyssa mer og la oss til og sove flere ganger (mensen har plutselig stoppa, må jeg bare legge til) men klarte liksom ikke holde oss borte fra hverandre, flere ganger la jeg meg til og sove bare for og få litt tafsing til svar -og motsatt. :lur:

Det ble masse kyssing, fnising og prating.

Så tilslutt sa jeg at enten har vi sex eller så legger vi oss til og sove ytterst på hver vår sengekant.

Da ble det :humpe: av rent praktiske årsaker: Etter sex blir man ofte trøtt.

Så jeg sovna vel rundt kl 2 og det samme med ham.

Og TM var oppe kl 7.

Det høres kanskje rart ut, men det var en veldig fin stund fra vi la oss til vi sovnet. Det der var slik vi hadde det da vi var nyforelska. :hjerte:

(også lurer jeg litt på hvorfor jeg sitter og forteller dette det... :lol: )

Skrevet

Dette er jo dagboka di så her kan du jo fortelle alt :jepp:

Skrevet

Javist er det dagboka mi, men du verden så lite privat jeg ble.

:lol:

Vi har hatt en bortimot perfekt søndag ( more or less... :lol: ) med Fritidsparken i et par timer.

Jeg badet ikke så TM lekte enten lenge i barnebassenget slik at vi satt like ved og holdt øye med henne, eller hun og Andrè var i et av bassengene og badet.

Etter Fritidsparken var det en tur på Tullis for kaffe mocca og croisant til Andrè, berlinerbolle og juice til TM og kaffe latte og salte poteter og ailoi til meg.

En time satt vi der før vi reiste hjem.

Alt har bare vært fint idag! :hjerte:

Uansett så må klesvasken taes så det er bare og lette rumpa fra sofaen tenker jeg.

:pisk:

Skrevet

Høres ut som en herlig helg! :strix:

Skrevet

Bare :hjerte: hele helga for dere jo! Så flott :rodmer:

Høres ut som en herlig helg! :strix:

:Nikke:

Ja, det har vært en veldig fin helg!

Pizza, fotball og cola.

Rosenborg leder 1-0 :tommel:

Andrè sitter på laptopen ved siden av meg og ser etter seng. SEnga vår gav litt etter igjen (det er vel 6. gangen det skjer...) mens vi hadde sex. Det er grenser for hvor mange ganger en seng lar seg reparere før man kan kjøpe en ny....

veldig fin

også fin!

jatakk!

Skrevet

Hvordan endte kampen?

3-1!

:hoppendeglad:

:skratte:

Jeg har akkurat vært i dusjen og i mellomtida har Andrè reparert senga.

Forsterket litt her og der, noen planker i sengebunnen som har knekt og sånn.

Så han setter seg da SÅ fornøyd på sin side av senga, og gliser mens han sier at NÅ er senga knulleklar igjen og begynner og sprette sittende opp og ned.

*KNEKK*

hørtes det plutselig.

Så da var det bare og sette igang igjen.

Jeg lo så jeg trøbla med og holde meg på beina.

Ny seng? Ja... mulig det!

:skratte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...