Frigg Skrevet 15. juni 2011 #13421 Skrevet 15. juni 2011 Har du gått på Cerazete lenge? Jeg hadde mensen en gang å så fikk jeg ikke mensen noe mer (noe som er vanlig når man bruker cerazette). Men hvis du derimot nettopp har begynt på de så kan det hende at du småblør en stund. Men det er mulig at du allerede vet dette
Nótt Skrevet 15. juni 2011 #13422 Skrevet 15. juni 2011 Jeg gikk på Cerazette i 2005, og blødde i over 2 måneder sammenhengende. Det var så ille, synes jeg at jeg ikke orket mer og ga opp.
Frigg Skrevet 15. juni 2011 #13423 Skrevet 15. juni 2011 Ja, det er visst enten eller med de pillene; enten så blør man 2 måneder i strekk ellers så mister man mensen :fniser:
Frigg Skrevet 15. juni 2011 #13424 Skrevet 15. juni 2011 Ja, det er visst enten eller med de pillene; enten så blør man 2 måneder i strekk ellers så mister man mensen :fniser:
MarianneE Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #13425 Skrevet 15. juni 2011 Ah, nå fikk jeg lyst på takeaway-mat! Det er da det er bittelitt ergerlig å bo på bondelandet. Men vi får håpe bonderomantikken veier opp for det. Ha en fin kveld! Hvis det er noen trøst har plassen vi bestilte mat fra tapt seg. Det var veldig god mat tidligere, nå var sausen (kylling&sursøt saus) oljete og egentlig litt ekkel. Har du gått på Cerazete lenge? Jeg hadde mensen en gang å så fikk jeg ikke mensen noe mer (noe som er vanlig når man bruker cerazette). Men hvis du derimot nettopp har begynt på de så kan det hende at du småblør en stund. Men det er mulig at du allerede vet dette Jeg gikk på Cerazette i 2005, og blødde i over 2 måneder sammenhengende. Det var så ille, synes jeg at jeg ikke orket mer og ga opp. Ja, det er visst enten eller med de pillene; enten så blør man 2 måneder i strekk ellers så mister man mensen :fniser: Jeg har brukt dem siden 2007, man skal vist bytte merke etter en stund men det har ikke jeg gjort. Har hatt mensen som vanlig bare mye mindre, og miste den er jeg ikke så heldig og gjør. Andrè skal til legen og kutte eh... ja, gjøre så han ikke kan gjøre meg gravid. (husker ikke hva det heter), derfor gidder jeg ikke endre p-pille merke nå. Vi har tenkt og kjent litt på avgjørelsen i ett år nå, og det føles riktig og gjøre og har føltes riktig i et år. TM kommer til og bli enebarn. Se litt TV så er det natta. Veldig uvant og være alene forresten. Uvant, kjedelig og deilig.
MarianneE Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #13427 Skrevet 16. juni 2011 Skal reise på jobb om halvannen time. Kankje jeg skal komme meg ut av morgenkåpa, få redd senger, gjøre klar en klesvask, vaske opp og støvsuge? Har hatt en laaaaat morgen!
MarianneE Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #13429 Skrevet 16. juni 2011 Blir nok deilig med en lat dag i morra. Lat dag i morra? Jeg? Nææh.... Kan jeg ikke se for meg. **** På jobb idag tok jeg en prat med sjefen og spurte helt ærlig om hvor lurt det er og stenge kjøkkenet neste uke. De fleste skal ikke ha ferie før ute i juli. Og det var hun igrunnen enig i, så jeg skal jobbe neste uke også. Det passer meg ypperlig; Mer lønn! TM skal ikke ha ferie før uke 28 uansett, så jeg kan godt jobbe to-tre uker til jeg. Andrè er på vei hjem. Pratet med ham i tlf istad, og det som skulle bli en hyggelig prat ble bare... dumt. Han har tydelig hatt en flott tur, og det er jeg glad for! Men, det er vanskelig og være glad på andres vegne når ens store ønske er og få være med selv. Dette er andre gang dette halvåret han reiser på en happening i Oslo og bor på hotell, mens jeg blir hjemme. En ting jeg har ytret ønske om i flere år, er og reise vekk en helg bare oss to. En natt eller to på hotell og bare kose oss sammen med noe som ikke ligner hverdag. Men, han ser ikke poenget for vi har det jo bra hjemme? Egentlig burde jeg gjøre som han og bare reise vekk en natt, men for det første har jeg ikke penger til hotell, og for det andre ønsker jeg og reise bort sammen med ham. Jada... klage klage... Dagens *kaffe og salte småpoteter og aioli på Tullis, etterfulgt av en liten prat med Kevlarsjâl. *Fant endelig ampelen jeg har lett etter, i flettet pil, -40% avlag. *Hente TM i barnehagen, har ikke sett henne siden igår. Det var verdens beste klem og få!
MarianneE Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #13430 Skrevet 16. juni 2011 Kjærsten min og en Ben&Jerry's Var veldig godt og få ham hjem igjen ja. Han hadde kjøpt med en deilig pose sjokolade fra Jeromes til meg... http://www.chocolat.no/default.asp?V_ITEM_ID=465
janne84 Skrevet 16. juni 2011 #13431 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er overbevist om at mannfolk mangler et par gen! Det er ikke alt de skjønner og forstår dessverre..
Frigg Skrevet 16. juni 2011 #13432 Skrevet 16. juni 2011 Tror nok ikke at vi damer forstår alt heller. Vi er ikke så perfekte som vi vil ha det til
RødeDrage Skrevet 16. juni 2011 #13433 Skrevet 16. juni 2011 Men EN ting skal gutta ha, de har skjønt at de skal ta med seg sjokolade hjem!
MarianneE Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #13434 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er overbevist om at mannfolk mangler et par gen! Det er ikke alt de skjønner og forstår dessverre.. Jeg tror de mangler opptil flere gen, bare litt avhengig av hva det gjelder. Tror nok ikke at vi damer forstår alt heller. Vi er ikke så perfekte som vi vil ha det til What? Ikke perfekt? Stemmer det... We haven't met... Men EN ting skal gutta ha, de har skjønt at de skal ta med seg sjokolade hjem! Tross alt! **** Sovet dårlig i natt altså. La meg litt før 23 og våknet rundt 0.30 lys våken! Sovnet etter en halvtime ca. Så ca kl 5... God morgen! Sove er tydelig bortkasta denne natta.
MarianneE Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #13436 Skrevet 17. juni 2011 PULS der hvor jeg har gått og trent er konk! Synd for de som mister jobbene sine, men Hva skal jeg gjøre nå? Elixia som koster mye mer? Jeg trenger et slikt senter og gå til, og snøre på meg skoene og gå ute aleine funker ikke i lengden for meg. Da dette jeg fort av karusellen. Craaaaap!!!
Gjest D.O.A. Skrevet 17. juni 2011 #13437 Skrevet 17. juni 2011 Ånei så kjedelig! Elixia er kjempe dyrt ja, vet ikke om der prisforskjell fra by til by, men her koster det 800 i mnd.. Det er ekstremt dyrt, spesielt med tanke på at i min studieby var det et lokalt treningssenter som kostet 350 i måneden, de hadde nøyaktig samme apparater som den Elixiaen jeg trener på nå, men på det billigste var apparatene nyere!! Skikkelig skuffende å måtte bytte til et senter som er over dobbelt så dyrt og har dårligere apparater... Er det bare Elixia som blir muligheten?
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 #13438 Skrevet 17. juni 2011 Ja, det er visst enten eller med de pillene; enten så blør man 2 måneder i strekk ellers så mister man mensen :fniser: Jeg gjorde det, prøvde dem et halvt år. Blødde to mnd, så fullstendig stopp, men fortsatt like jævla vondt hver gang jeg "hadde mensen". så det virka litt mot sin hensikt, kan man si >< TM kommer til og bli enebarn. Jeg er enebarn, og bare se hvor kul jeg er! Dette blir dritbra! Er det bare Elixia som blir muligheten? Såvidt jeg kjenner til er det det. :C Evt må man til Skien, da.
Gjest D.O.A. Skrevet 17. juni 2011 #13439 Skrevet 17. juni 2011 Såvidt jeg kjenner til er det det. :C Evt må man til Skien, da. Så ufattelig dumt, men man skulle jo nesten tro at det var rom for mer enn et treningssenter :klø:
Auri Skrevet 17. juni 2011 #13440 Skrevet 17. juni 2011 Vel, du har Actic på Kjølnes, for 350kr eller noe har du fri tilgang til svømmehallen, styrkerommet og tredemøller o.l, men de har ingen sal-timer. Ellers er det jo den på Down Town, de ha både månedspriser, klippekort og div. andre løsninger på å betale for seg.
Fremhevede innlegg