loffen Skrevet 13. juni 2011 #13401 Skrevet 13. juni 2011 Argh! Så irriterende som det er å vente! Heier på at dere blir ferdige.
Gjest hogwash Skrevet 13. juni 2011 #13402 Skrevet 13. juni 2011 Et lite plaster på såret som trøst for manglende venninnekaffe:
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juni 2011 #13403 Skrevet 14. juni 2011 Bidrar med morgen Håper du får en fin mandag
MarianneE Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #13404 Skrevet 14. juni 2011 Oppussingsprosjektet ble avslutta 18.00 igår. Maling er kjedelig!! Vi ble forsinka soden Andrè ikke var hjemme fra hytta før 18.30. Da fikk vi tømt det siste fra rommet og satt inn på barnerommet. Vi hadde totalt over alt vi har hatt på soverommet, og vi var ganske enige om en ting; Det er ikke alt som skal inn igjen. 20.30 måtte Andrè reise for og kjøre svigerinneK på legevakta for hun hadde hatt en mislykka rotfylling som var blitt veldig vond. Så da måtte han kjøre henne dit siden svogerS og K hadde deltatt på pinsvolleyball (arrangeres av et utested hver pinse og er en stor partygreie...) og hadde drukket. Han var tilbake 22.30 og da spiste vi middag(!!) og da kl var 23 kunne vi begynne og male. 2.15 var vi ferdige med 1.strøk på listene og grunning på veggene. 2.30 var vi i "seng" altså meg på madrass på stuagulvet, han på sofaen. 5.30 våknet jeg. 9.00 var igang med strøk nr 2 på listene, 4 timers tørketid på den malinga. 13.00 gikk første strøk på veggen. 16.30 gikk andre strøket på. 18.00 ble de siste penslene vasket, og TM kom hjem 18.30. Puh... Litt er satt på plass på soverommet, men meste parten går idag. Så i natt har vi sovet i stua alle tre, TM syntes det var stor stas! Jeg kjenner det skal bli godt og "flytte inn" idag. Leiligheten vår er ikke akkurat egnet til og bo tre mennesker i stua... Idag skal jeg på jobb, litt happy over og komme meg ut herfra. Andrè har ferie denne uka, og det er planleggingsdag i bhg. 3 arbeidsdager igjen til sommerferie...
juliane Skrevet 14. juni 2011 #13407 Skrevet 14. juni 2011 Skal si dere fikk kjørt dere! Hva slags farge har soverommet nå da? Og hva slags farge hadde det tidligere?
MarianneE Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #13408 Skrevet 14. juni 2011 God formiddag! Og god ettermiddag til deg! Herlighet for en maraton-maling! Ja, det kan du trygt si! Det var veldig godt da vi var ferdige igår! Skal si dere fikk kjørt dere! Hva slags farge har soverommet nå da? Og hva slags farge hadde det tidligere? Det var veldig grønt, nå har vi en farge som heter macchiato, som er grå. Jeg trodde det skulle være mer brunt, men det veldig bra. Nå holder vi på og rydde på plass, men det tar tid. Andrè har fått opp dataen, skriver, lamper over senga, hyller.... Senga har kommet på plass og madrassene er lagt i, altså de har kommet seg ut av stua! Vi kunne fått gjort mye, men så ringte svigerinneK for hun måtte til tannlegen og pga tabletter kunne hun ikke kjøre selv. Kunne Andrè kjøre henne til Skien og vente der til hun var ferdig? Dumsnill mann som jeg har sukket han tungt og sa OK. Spør du meg kunne hun kommet seg på bussen som går 200 meter fra huset. SvogerS flytta jo til Stavanger for 14 dager siden, trodde virkelig K skulle etter snart! Innimellom innflytting på soverommet skal det og lages middag, vaske opp, ta oss av TM... Jeg har satt henne forran TV nå rett og slett. Vi er egentlig imot TV sånn utenom barneTVtid evt om morran i helga, men nå ble vi enige om et unntak. ...og jeg får reise meg og fortsette.... Gleder meg til i kveld for og si det slik. Da er vi ferdige.
MarianneE Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #13409 Skrevet 14. juni 2011 (endret) *dobbel* Endret 14. juni 2011 av MarianneE
MarianneE Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #13410 Skrevet 14. juni 2011 Ferdige.... det kan virke som om vi har somla. Men, sannheten er egentlig motsatt. Vi -og da spesielt Andrè-har gått igjennom alt vi har hatt av blader, bøker, papirer... Jeg har ikke hatt så mye, men Andrè har fylt 7 esker med blader, datating, CDrom, PCspill osv som skal i kjelleren. Han har sortert og hivd en mengde med papirer og pakket bort andre ting. Litt småtterier ligger det igjen her og der, men vi anser oss som ferdig. Gleder meg til jeg skal finne senga.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2011 #13411 Skrevet 15. juni 2011 Så herlig med nytt soverom, og så deilig å være ferdig . Har dere innviet det enda?
MarianneE Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #13412 Skrevet 15. juni 2011 Så herlig med nytt soverom, og så deilig å være ferdig . Har dere innviet det enda? Nei, og der kom du igrunnen inn på noe jeg tenkte og skrive om. Jeg bruker p-pillen cerazette og har litt... litt mensen i snart 14 dager. Det er bare blødningsforstyrrelse som man kan få, og det er ikke mye noen ganger holder det med vanlig truseinnlegg. Men jeg vil det skal gå over snart. Andrè er på vei til Oslo sammen med noen kollegaer for og se Bon Jovi i ettermiddag. Svigermor skal hente TM i ettermiddag for jeg skal på sommeravslutning på strikkecafèen. hvilket betyr at jeg blir hjemme alene i natt. Trenger ikke stå opp før 9.30 i morra (selvom jeg vet jeg er oppe rundt 7 uansett...) Det blir ikke dumt...
loffen Skrevet 15. juni 2011 #13413 Skrevet 15. juni 2011 Grattis med nytt soverom! Synes dere var imponerende effektive!
MarianneE Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #13414 Skrevet 15. juni 2011 Grattis med nytt soverom! Synes dere var imponerende effektive! Egentlig jobber jeg på onsdager, men jeg har byttet så jeg jobbet igår og har fri idag. Skal på møte med assistenten og pedagogen til TM kl 13.
captiva Skrevet 15. juni 2011 #13416 Skrevet 15. juni 2011 Så flinke dere har vært,godt med nytt soverom
MarianneE Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #13417 Skrevet 15. juni 2011 Så herlig med nytt soverom Så flinke dere har vært,godt med nytt soverom Goinger! **** Jaja... nÅ er Andrè på Ullevål og ser Bon Jovi. Jeg er ingen fan, men det hadde vært litt gøy allikevel. Men, jeg skal på sommeravslutning med mammaene fra Åpen Barnehage. Vi skal bastille take-away wok og kose oss. Tm har reist til svigermor og jeg vurderer og flate ut på sofaen fram til 18.30 eller så. Jeg er hjemme alene og trenger ikke forholde meg til et annet menneske før kl 11.30 i morra.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2011 #13418 Skrevet 15. juni 2011 Deilig med litt alenetid. Nyt det! Og god fornøyelse i kveld
MarianneE Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #13419 Skrevet 15. juni 2011 Deilig med litt alenetid. Nyt det! Og god fornøyelse i kveld Joa... jeg nyter litt alenetid jeg. Problemet er at jeg har prestert og sove på sofaen to ganger idag. Først i formiddag, så for en time siden. Noen som er litt sliten, tro... Straks ut av døra. Gleder meg til og skravle med damene og spise mat fra woken Hvis jeg orker og opp av sofaen da.
Nilla Skrevet 15. juni 2011 #13420 Skrevet 15. juni 2011 Ah, nå fikk jeg lyst på takeaway-mat! Det er da det er bittelitt ergerlig å bo på bondelandet. Men vi får håpe bonderomantikken veier opp for det. Ha en fin kveld!
Fremhevede innlegg