MarianneE Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #13361 Skrevet 8. juni 2011 *joiner deg* tilbake! **** Idag blir det en travel dag! Skal på jobb først. (bare 6 arbeidsdager igjen før ferien...) Etterpå er det rett på KafeK med venninneA, søsterG og venninneJ. VenninneJ har siste eksamen på lærerhøyskolen idag så vi skal feire at skoleåret hennes er over. Gleder meg! Turen går fra kafeK til barnehagen, hente der og reise til Andrè på jobb. Er på jobben hans omtrent når han er ferdig så skal vi på kjøpesenteret i Skien for og kjøpe maling for vi skal pusse opp soverommet. Så kjøpesenteret her i byen; Handle sko til TM (kjøp ALDRI barnesko på ØkonomiSko, de går i stykker etter et par mnd...), handle på 10kr salg og når vi omsider kommer hjem er vi glad for det! Puh....
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. juni 2011 #13362 Skrevet 8. juni 2011 Skal si du er travel ja.. Håper jeg får opp farten i dag også, seks dager til eksamen her, kremt
MarianneE Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #13363 Skrevet 8. juni 2011 Skal si du er travel ja.. Håper jeg får opp farten i dag også, seks dager til eksamen her, kremt
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. juni 2011 #13364 Skrevet 8. juni 2011 Jeg skal bare hente meg en glass vann før jeg begynner, ok? Eller hadde jeg ikke tid til det...? Hihi, takk for litt pisking, det trengs for en drittlei student som øyner sommerferie i det fjerne
Neytiri Skrevet 8. juni 2011 #13365 Skrevet 8. juni 2011 Zumba er jo såå morro! Jeg prøver å gjøre det et par ganger i uka! Vow du har det travelt ja hehe
loffen Skrevet 8. juni 2011 #13366 Skrevet 8. juni 2011 Jegtror jeg må finne en youtube med zumba for å se hva det er for noe alle snakker om. Jeg føler at jeg er den eneste i hele verden som ikke vet hva det er. Ha en fin travel dag!
Nótt Skrevet 8. juni 2011 #13367 Skrevet 8. juni 2011 Zumba er gøy ja. Skal se om noen av zumbatimene her passer med enten barnepassen eller at Mannen er hjemme på kvelden. Trenger å komme meg på treningssenteret igjen. Lykke til med maratondagen!!
Gjest Skrevet 8. juni 2011 #13369 Skrevet 8. juni 2011 Zumba er gøy, og det blir bare gøyere jo flinkere du blir!
MarianneE Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #13370 Skrevet 8. juni 2011 Sliten. Varm. Sulten. Men, vi har fått maling og alt vi trenger til oppussing av soverommet. TM har fått nytt bilsete, og vi har kjøpt matvarer for 700kr....
loffen Skrevet 8. juni 2011 #13371 Skrevet 8. juni 2011 (endret) 700 i matvarer er da ingenting... :gjeiper: Endret 8. juni 2011 av loffen
MarianneE Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #13372 Skrevet 9. juni 2011 700 i matvarer er da ingenting... :gjeiper: Nei... kanskje ikke. Men vi fikk mye for de pengene da! Å så lite det frister og gå på jobb (5 arbeidsdager igjen til ferie...) når det pøser ned ute. Hadde egentlig tenkt meg på spinning idag, men pga frokostmøte på jobb ble jeg spurt om jeg kunne komme litt tidligere idag, så da rekker jeg ikke spinning. Andrè skal jobbe overtid idag og. Er litt lei de overtidperiodene hans, men... Lite og skrible om. Har ikke skjedd all verdens siden igår kveld... Ha en flott dag, damer!
MarianneE Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #13375 Skrevet 9. juni 2011 4 arbeidsdager igjen til ferie...
MarianneE Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #13377 Skrevet 9. juni 2011 4 dager!!! heldig du er Jepp. Fire arbeidsdager så er det to mnd ferie. Høres deilig ut, og det blir det sikkert (og kanskje litt kjedelig...) men det innebærer og to mnd uten lønn. Noen som har lyst på en grinete, trøtt, varm unge som ikke vet hva hun vil?
MarianneE Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #13378 Skrevet 10. juni 2011 Besøk av broder'n i ettermiddag! Gleder meg!! Har ikke sett ham på hmm... herregud, hvordan har det gått 6 uker siden sist? Så litt klaging.... Jeg er SLITEN i hue! TM gjør meg sprø! Igår var hun veldig i sin egen verden, vanskelig og få kontakt med. Det er jo slik det er noen ganger, men det kan være slitsomt og ikke alltid like enkelt og kombinere det med dagliglivet. Hun "datt ut" hele tiden, bare det og få henne til og spise var vanskelig. Idag er hun bedre. Men hun har en autistgreie som går på språk. Et strålende eksempel er da vi skulle gå til barnehagen; -TM, du tar skoen på feil bein. -er det ikke riktig, mamma? -nei, du må bytte, ta den skoen på den andre foten. -ikke sånn som nå? -nei vennen min, du må bytte... slik... (jeg viser) -er det ikke riktig? -nei TM, det er ikke riktig sko, du må ta den andre skoen! -sånn, mamma? -hva sa jeg? Du må ta den ANDRE skoen på den foten. -åja... Å HERREGUUUUUUUD!!!!!!! :kjefte: Slik er det for bare småting, og i enkelte dager for det minste ting, ta på jakke, spise, kle på, skoene osv... DAGENS MIDDAG! Pitabrød evt ciabatta med salat, smøreost og spekeskinke, Egg og bacon. Nå er det nistelaging før jeg reiser på jobb.
MarianneE Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #13379 Skrevet 10. juni 2011 (endret) det var så godt med besøk av bror! kjente hvor jeg har savnet ham! Andre kom hjem med en overraskelse til meg idag: Nytt kamera! Det jeg hadde gikk i stykker i fjor høst, og jeg har ikke hatt penger til et nytt, så snille, gode mannen min kom med et nytt til meg. SøsterG, nevøA, mamma og kjæresten kjørte i formiddag fra Nesbyen og med retning Trondheim. En tur de har planlagt lenge. For en time siden fikk jeg sms fra søsterG om at været og føret var så ille at de måtte snu. Da hadde de kjørt i 6 timer. Jeg er litt letta for jeg har vært litt urolig, men det er kjedelig for dem uansett. Nei.... få barnet i seng, tro? Endret 11. juni 2011 av MarianneE
janne84 Skrevet 10. juni 2011 #13380 Skrevet 10. juni 2011 Jeg skjønner virkelig at det er frustrerende når TheaM er slik, men det er slik de oppfatter ting til tider, de forstår det rett og slett ikke, de har fullt av tanker i hodet og klarer ikke helt å koble alltid.. men det er til å bli gal av ja! blir ganske så frustrert og oppgitt og tilslutt bare gjør man det selv.. Herlig med besøk av bror da, virker som dere har et nært og godt søskenforhold Ser på nyhetene nå, er litt av en flom stakkars de som har mistet husene sine og alt av eiendeler..
Fremhevede innlegg