Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

:duskedame:

Nå kan du virkelig nyte fredagskvelden med god samvittighet!

Skrevet

Åh, du er flink! :happy:

Skrevet

Innom med en fredags :klem: og håper du koste deg på treninga :)

Skrevet

Flinka! Det er på sånne dager man virkelig nyter den gode samvittigheten etterpå! :tommelsmil:

Nå kan du virkelig nyte fredagskvelden med god samvittighet!

Åh, du er flink! :happy:

Innom med en fredags :klem: og håper du koste deg på treninga :)

Flinka!!

:biggrin:

You guys....

Å, jg skulle ønske dere viste hvor mye det betyr med ros, og oppmuntring osv...

Det utgjør for meg en stor forskjell, så takk!!

:blomst:

Joda, trening igår, jeg kom meg dit!

Først step så styrke.

Steptimen... Man skulle tro man eide koordinasjonsevne, men neida.

Fikk stokka beina på et vis og kom meg igjennom timen men om det var med verdigheten i behold tror jeg ikke... :fnise:

Var hjemme litt før kl 18 siden jeg gikk hjem igjen.

Da var det og prate litt med Andrè før han satte seg i drosja, spise proteinrik mat slik jeg har lært man skal etter trening, TheaM fikk være litt lengere oppe så hun var i seng 20.15. Halvtimen etter sov jeg på sofaen og det gjorde jeg fram til klokka var nesten 23.

Da var det senga neste...

Litt av en kveld! :lol:

Idag skal vi møte svogerS, svigerinneK og barna kl 14 i byen.

Det er det vi har av planer... :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er imponert over treningsinnsatsen din. Kjempeflink er du :danse:

Gjest hogwash
Skrevet

:vinke:

Rekker dessverre ikke oppdatere meg på alt som har skjedd her siden sist jeg datt innom, men setter igjen en :kaffekopp: i det minste :)

Skrevet

Åhh du er superflink. Ingenting er som å etterpå en treningsøkt de dagene man virkelig ikke vil. Jeg digger filosofien din om at hvis man skulker er veien kort til støttemedlem.

Skrevet

Jeg er imponert over treningsinnsatsen din. Kjempeflink er du :danse:

Takk.

Jeg er igrunn imponert over det selv... :fnise:

:vinke:

Rekker dessverre ikke oppdatere meg på alt som har skjedd her siden sist jeg datt innom, men setter igjen en :kaffekopp: i det minste :)

Aaaah... Takker!

Åhh du er superflink. Ingenting er som å etterpå en treningsøkt de dagene man virkelig ikke vil. Jeg digger filosofien din om at hvis man skulker er veien kort til støttemedlem.

Det er ingen filosofi men jeg kjenner meg selv så veldig godt og vet at bryter jeg treningsvanen jeg prøver og bygge meg opp den ene gangen er det enklere neste gang, og før jeg vet ordet av det: Støttemedlem!

Dagen idag har bestått av

*trilletur med TheaM og dukkevogna ned til elva og matet svaner.

*Kaffe og is på JonasB med S, K og barne. Veldig koselig.

*Take-away til middag (godt man trener... :sjenert: )

*Funnet igjen regntøyet til TheaM som har ligget i en pose i gangen... :flau:

*rydda i klærne til TheaM og inni kottet på rommet hennes kom jeg over en 40 liters kasse med klær i str 98 jeg hadde glemt hun hadde.

Også jeg som har begynt og pakke vekk klær i den str... :roll:

Og nå ser TheaM på Timmy og knasker popcorn mens jeg følger sånn halvveis med på TV.

:popcorn:

Skrevet

Herreguuud så flink du er å trene!

Må finne litt motivasjon her inne :ler:

Ha en herlig lørdag(og søndag!) :nigo:

Skrevet

:tristbla:

Fikk greie på at en bekjent av oss døde i en bilulykke i går kveld.

Ingen nær venn av oss, men naboen kjente ham veldig godt.

Har mest pratet med ham litt nå og da når han har vært hos nabo'n og nå er han bare... borte.

Det er trist, men værst for de som stod ham nær.

Skrevet

Å herregud, barnet mitt skulle hatt mellomnavnet "TålmodighetsPrøven"

Kl er snart 7.30 og hun har kommet opp i senga med meg og ligget og sunget. Det er koselig, men ikke alltid like godt timet siden Andrè var i seng 6.20 etter og kjørt drosje i natt.

Så enten hysjer man seg ihjel eller så står man opp.

Det ble det siste.

Hun har tatt dorullpinnen av holderen for det er fløyte.

Veltet et glass med saltstenger i, ryddet det nesten opp og veltet det igjen. Første gangen det veltet dro hun den ned fra bordet med morgenkåpa si på en eller annen måte.

Hun har slamret med dører og prøvd og vise meg at hun klarer faktisk og bære Rosendahl telysestaker selvsagt med brennende lys i....

Vi stod opp 6.40.

Skrevet

:nigo:

Takker Hog!

Dagens to-do...

*bake glutenfrie boller

*bake vanlige boller... det er tross alt den store bolledagen idag...

*henge opp lystette gardiner på barnerommet ... det er ganske lyst der inne om morran nå, så kanskje lystett gardiner gjør at hun sover lengere enn til kl 6?

*brette sammen 4 maskiner med klær

*sette over en vaskemaskin og henge opp vasken

*støvsuge ...fy som den sola avslører alle hybel..jeg kan ikke engang kalle dem kaniner lengere.

Skrevet
:kaffekopp: Ser ut til at du trenger en ekstra kaffekopp å styrke deg på. :klem:
Skrevet

:kaffekopp: Ser ut til at du trenger en ekstra kaffekopp å styrke deg på. :klem:

Drikker ikke kaffe (med mindre det er bailys i) så jeg tryller om til kakao, og takker pent!

Klarer jeg og skrible ned en all-right jobbsøknad og reise til en butikk med den i morra formiddag, tro?

Joda, det får jeg til!

Skrevet

Pratet med søsterG i tlf nå da mobilen hennes ringte.

Det var broder'n og det eneste jeg oppfattet var "hva? er du på sykehuset" også sa hun til meg at hun ringer tilbake.

Broder'n kommet på sykehuset?

Hva skjer?

Å... FRUSTRERT!!!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...