Gjest D.O.A. Skrevet 2. mars 2011 #12442 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er og alene i kveld, venter på kjæresten som kommer sent med toget. Hvis dere velger is og påskeegg, så vurderer jeg litt te og kvikklunsj..
MarianneE Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #12443 Skrevet 2. mars 2011 felles skjebne- felles søt trøst!
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2011 #12444 Skrevet 2. mars 2011 Hmm... jeg har ikke vært alene ikveld, men unnet meg likevel 3ruter med firkløver
loffen Skrevet 2. mars 2011 #12445 Skrevet 2. mars 2011 Og jeg har kost meg med sjokolade, Tab og brente boller!
MarianneE Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #12446 Skrevet 3. mars 2011 Hmm... jeg har ikke vært alene ikveld, men unnet meg likevel 3ruter med firkløver Tre ruter bare? Wow... du er standhaftig! Og jeg har kost meg med sjokolade, Tab og brente boller! Brente, faktisk! Tenkte og bake boller til søndag, da er det jo fastelavens, også kjent som Bolledagen! **** AU!! Jeg kjente igår at jeg var litt støl i nakken etter situps hvor jeg løfter med nakken- noe som ikke er bra. Men nå har det satt seg i skuldrene, nakken, bakhodet, panna og mellom øynene. Faen asså. Hadde det ikke vært for at jeg skal på jobb idag hadde jeg gått og lagt meg senga. Føler meg bare som et... vrak idag! Urk....
loffen Skrevet 3. mars 2011 #12447 Skrevet 3. mars 2011 Hvor er matboksen din? Jeg får besøk av ei lita jente med cøliaki i dag, og aner ikke hva jeg skal servere henne.
loffen Skrevet 3. mars 2011 #12449 Skrevet 3. mars 2011 Uff, jeg har ikke bilen og får ikke tak i glutenfritt mel. Og rekker ikke bake mer enn de bollene jeg driver på med. Noen må ta med noe hjem fra butikken. Masse fine mattips i matboksen di altså.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2011 #12450 Skrevet 3. mars 2011 Fastelaven på søndag ja.. der sier du noe. Tror neppe det blir bollebaking på meg. Orken er der ikke til å stå på kjøkkenet... så for en gangsskyld kanskje vi skal kjøpe ferdige boller og piske krem osv selv. Om ikke den kommende bestemor har planer om å lage boller da
MarianneE Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #12451 Skrevet 3. mars 2011 Jeg skrev at jeg hadde vondt i nakken, panna, øynene... Fy og faen jeg er DUM! Nakken er bra så og si, men vondt i panna, øynene... Hallo... hørt om migrene MarianneE? Og ha med seg en tablett når jeg går ut? Har fått meg en tablett nå, må hvile. Typisk nok skal Andrè på kurs etter jobb. For en fantastisk dag...
Mazilla Skrevet 3. mars 2011 #12452 Skrevet 3. mars 2011 Usj da... Tror du det har noen sammenheng med påskeegginntaket i går kveld? Sjokolade og migrene har jo dessverre en sammenheng for mange.. God bedring!
MarianneE Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #12453 Skrevet 3. mars 2011 Hvor er matboksen din? Jeg får besøk av ei lita jente med cøliaki i dag, og aner ikke hva jeg skal servere henne. Ah, fant den! Uff, jeg har ikke bilen og får ikke tak i glutenfritt mel. Og rekker ikke bake mer enn de bollene jeg driver på med. Noen må ta med noe hjem fra butikken. Masse fine mattips i matboksen di altså. Takk! Ja, det er mange fine oppskrifter der. Er bare det at jeg glemmer den litt bort noen ganger... Fastelaven på søndag ja.. der sier du noe. Tror neppe det blir bollebaking på meg. Orken er der ikke til å stå på kjøkkenet... så for en gangsskyld kanskje vi skal kjøpe ferdige boller og piske krem osv selv. Om ikke den kommende bestemor har planer om å lage boller da Da tror jeg jaggu jeg hadde satsa på at noen bakte. Kjøpeboller er liksom ikke det samme.. Usj da... Tror du det har noen sammenheng med påskeegginntaket i går kveld? Sjokolade og migrene har jo dessverre en sammenheng for mange.. God bedring! Næh... Det har ikke noe med sjokoladen og gjøre. God bedring ja... Det trenger jeg. Kjenner je ikke er 100% bra. Trøtt, tung i hodet, føler meg helt ødelagt. Sove snart tror jeg..
Murmelmy Skrevet 3. mars 2011 #12454 Skrevet 3. mars 2011 Og her melder ennå en gressenke seg . I tillegg til "eneansvar" for barna, har jeg hatt en marathonuke; fulltidsjobb, skoleoppgave (går master i ledelse 50%) mandag, HMS-kurs med innlegg for en haug av ledere og fylkesdirektøren i Oslo (NAV), to treninger hittil + en i morgen. JuhuuuuU! Ha en super torsdagskveld, jeg nyyyyyter at det verste kjøret er over for denne gang
loffen Skrevet 3. mars 2011 #12455 Skrevet 3. mars 2011 Håper du sover godt og at hodepinen gir seg!!!
MarianneE Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #12456 Skrevet 4. mars 2011 Håper du sover godt og at hodepinen gir seg!!! Jeg sov fra 20.30-5.15 og føler meg mye bedre. Pga medisinene igår følte jeg meg rett og slett dopa, jeg klarte ikke tenke, var bare så trøtt og fungerte ikke i det hele tatt. Heldigvis måtte ikke Andrè på kurs etter jobb allikevel så han var hjemme til vanlig tid. Idag er det ukas siste arbeidsdag, hjemom etter jobb så trening igjen. Hvilket betyr at Andrè må hente i barnehagen OG lage middag til dem to...
MarianneE Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #12457 Skrevet 4. mars 2011 Barn er i barnehagen, nå er det påtide og gjøre seg selv klar for dagens innsats på jobb. Snart helg, jenter!
MarianneE Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #12458 Skrevet 4. mars 2011 jeg kunne ikke vært mindre motivert for og reise på trening idag. Men jeg skal reise. Jeg kan ikke skulke, før jeg da vet ordet av det har jeg falt av og blitt til støttemedlem. Trøsta er sofaen etterpå....
MarianneE Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #12459 Skrevet 4. mars 2011 Å helvete den stafetten var spennende gitt! Pakke treningsbagen, tro? Ja....
Mazilla Skrevet 4. mars 2011 #12460 Skrevet 4. mars 2011 Flinka! Det er på sånne dager man virkelig nyter den gode samvittigheten etterpå!
Fremhevede innlegg