MarianneE Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #12381 Skrevet 23. februar 2011 Travel og travel.... Jobb, så trening (ojojoj, så flink!!!! ) og da er klokka blitt så jeg kan få med meg TheaM fra barnehagen på vei hjem. Travel? Nææh.... Bare veldig uvant og ikke skulle rett hjem etter jobb.
lilljan Skrevet 23. februar 2011 #12382 Skrevet 23. februar 2011 Flink!!! Gratulerer med det nye serfiktatet i familien :gjeiper:
Neytiri Skrevet 23. februar 2011 #12383 Skrevet 23. februar 2011 Så flink du er blitt å trene, må snart ta meg i nakken altså, er ikke så lett å motivere seg selv!
loffen Skrevet 23. februar 2011 #12384 Skrevet 23. februar 2011 Kos deg på trening! Tror det blir en skitur her på meg i dag.
MarianneE Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #12385 Skrevet 23. februar 2011 Så flink du er blitt å trene, må snart ta meg i nakken altså, er ikke så lett å motivere seg selv! Flink og flink... Jeg har vært der bare to ganger da. Men, jeg er jo mer trent denne uka enn i forrige!! Kos deg på trening! Tror det blir en skitur her på meg i dag. Har dere asså.... Her har det kommet 20cm med snø idag.... **** Var på treningssenteret kl 13.55, skiftet og gikk 45 minutter på tredemølla så svetten rant. Etterpå var det en dusj som gjorde veldig godt. Jeg ble stående og prate med en av de ansatte der litt og kom meg ikke avgårde før 14.15, en tur i butikken, bussen fra byen, hentet TheaM og tråkket oss igjennom snøen. Var hjemme 16.15. Synes ikke dagen har fungert noe særlig så om jeg skal komme meg på trening som idag må det planlegges litt mer. F.eks at jeg handler dagen før. Nå er jeg snart klar for og
MarianneE Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #12386 Skrevet 23. februar 2011 På tide og bade TheaM. Ute snør det som bare faen for og være ærlig. Og mere skal det komme....
Gjest Catwoman Skrevet 23. februar 2011 #12387 Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke sånn at vi pleier å få et skikelig snøfall helt på tampen av vinteren.. også kommer våren for fullt *optimist* Jeg har nemlig sett at hele neste uke melder de sol og 3-4 varmegrader.
MarianneE Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #12388 Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke sånn at vi pleier å få et skikelig snøfall helt på tampen av vinteren.. også kommer våren for fullt *optimist* Jeg har nemlig sett at hele neste uke melder de sol og 3-4 varmegrader. håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe-håpe....
MarianneE Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #12390 Skrevet 24. februar 2011 Så flink du er til å trene!! Det synes jeg og.... **** Fy og faen jeg er lei!! Jeg er lei snø jeg er lei kulde jeg er lei av og ha lite penger jeg er lei av rot jeg er lei av oppvask jeg er lei klesvask jeg er lei av og prøve og finne på middag jeg er lei av og handle jeg er lei av gubben (og jeg kaller ham aldri gubbe egentlig) Jeg er lei av alt er en kamp med TheaM, og da mener jeg ALT jeg er lei av og krangle med TheaM om det meste om dagen Jeg er lei jobben jeg er lei av og ikke ha en bedre jobb (enda...) jeg er lei av dårlige TVreklamer jeg er lei av og ikke kunne ha en dag for meg selv hvor jeg bruker dagen til og lese jeg er lei av og svare "skal bare" når TheaM spør om noe jeg er lei av og re senger jeg er lei av og rydde jeg er lei. Heldigvis skal jeg på Tullis med venninneA i kveld.
Gjest Catwoman Skrevet 24. februar 2011 #12391 Skrevet 24. februar 2011 Kanskje du hadde trengt en husmorferie?
lilljan Skrevet 24. februar 2011 #12392 Skrevet 24. februar 2011 Kanskje Gubben kan gi deg en "fridag" i helgen, der du bare gjør ting DU vil. Vi har innført det her når det topper seg litt for en av oss. Så får vi en dag fri og guu så deilig det er, og så får man så masse energi når man kommer tilbake til familien.
MarianneE Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #12393 Skrevet 24. februar 2011 Kanskje du hadde trengt en husmorferie? Det hadde vært deilig, men det løser jo ingenting. Det er jo samme greia igjen etter to dager uansett. Men, en tur på jobb og en overraskende fridag i morra har hjulpet veldig på humøret. Kanskje Gubben kan gi deg en "fridag" i helgen, der du bare gjør ting DU vil. Vi har innført det her når det topper seg litt for en av oss. Så får vi en dag fri og guu så deilig det er, og så får man så masse energi når man kommer tilbake til familien. Jeg aner ikke hva jeg skal svare til det. For det første har han bare fri annenhver helg. Og de helgene han har fri synes jeg det er så godt og være oss tre. Men får jeg meg en tur ut som på Tullis i kveld, så synes jeg det holder i massevis jeg. Men tanken din er ikke dum, asså...
MarianneE Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #12394 Skrevet 24. februar 2011 Skal hente TheaM i barnehagen og så i butikken, for det har jeg ikke fått til enda. Siden jeg har fått fri i morra, kommer jeg til og ta TheaM og fri.
janne84 Skrevet 24. februar 2011 #12395 Skrevet 24. februar 2011 Her er da det da 7 grader, i morgen er del meldt 10 grader og sol, tror jeg skal ta med meg krykkene og sette meg ut i sola Jeg leste forresten en bok i går ang autisme, jeg lærte litt av den.. fikk meg litt bakoversveis over hvor visuellt alt må være for dem..
kospia Skrevet 24. februar 2011 #12397 Skrevet 24. februar 2011 Tro meg, det er ikke bare du som har dager da du er møkka lei av alt :gjeiper: Da gjelder det å fokusere på noe som gjør deg glad og prøve å styre ennå de negative tankene. Håper turen på Tullis gjorde deg godt Håper du og Thea M for en flott dag sammen i morgen
Nótt Skrevet 25. februar 2011 #12398 Skrevet 25. februar 2011 God morgen! Håper fredagen blir en bra dag.
MarianneE Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #12399 Skrevet 25. februar 2011 Her er da det da 7 grader, i morgen er del meldt 10 grader og sol, tror jeg skal ta med meg krykkene og sette meg ut i sola Jeg leste forresten en bok i går ang autisme, jeg lærte litt av den.. fikk meg litt bakoversveis over hvor visuellt alt må være for dem.. Jada... Bare skryt av sola og varmegradene du! Den boka hadde det vært greit og vite hva het, forresten.... Visuelt, ja. Det er helt sant, autister er "filterløse" så de ser på en måte ALT selv det vi ikke-autister ser uten og se det om noen skjønner hva jeg mener. Alt av inntrykk tar de inn og det må være utrolig slitsomt- og byr på utfordringer for oss som foreldre. Det er utfordrende og minske inntrykkene hennes i forskjellige situasjoner f.eks under et måltid så hun kan klare og spise. Tro meg, det er ikke bare du som har dager da du er møkka lei av alt :gjeiper: Da gjelder det å fokusere på noe som gjør deg glad og prøve å styre ennå de negative tankene. Håper turen på Tullis gjorde deg godt Håper du og Thea M for en flott dag sammen i morgen Ja, jeg vet at min lei-dag ikke er enestående- heldigvis. Man har det slik noen ganger, og da er det også så godt og komme seg litt ut av huset og gjøre noe hyggelig for sin egen del- som igår. Tullis var veldig bra. Noen ganger er alt man trenger en kopp latte med butterscotch og saltbakte poteter med aioli sammen med en god venn. Og etterpå kom jeg hjem til en skål med is og en deilig mann. Og det var ikke så dumt det heller. Idag står husvak på planen. Og i kveld skal vi på fest....
MarianneE Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #12400 Skrevet 25. februar 2011 Tusler vist fremdeles rundt i pysj og morgenkåpe vi.
Fremhevede innlegg