Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2011 #12341 Skrevet 19. februar 2011 God morgen! Håper du og TheaM finner på noe koselig i dag.
*appifany* Skrevet 19. februar 2011 #12342 Skrevet 19. februar 2011 Gi egenpleie en ny sjanse i kveld du Ble jo litt nostalgisk, så måtte lete frem bilde av min første mob GA628 God lørdag, MarianneE m/fam!
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. februar 2011 #12343 Skrevet 19. februar 2011 Ja du sier noe der, samboern har jo hår på bena og fryser ikke like lett som meg Men man må jo ta seg godt ut når man skal ligge på føden
Gjest Catwoman Skrevet 19. februar 2011 #12344 Skrevet 19. februar 2011 Min første mobil var en motorola som jeg kalte for slagvåpenet. hehe. Jeg kjøpte den brukt faktisk.. i en eller annen butikk hvor de solgte brukte mobiltelefoner. Ganske utenkeig å kjøpe brukt mobil i dag. Har ikke noe bilde av den da - husker ikke hva modellen het
MarianneE Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #12345 Skrevet 19. februar 2011 God morgen! Håper du og TheaM finner på noe koselig i dag. Vi har vært først på biblioteket med søsterG og barna. Det var like hyggelig som alltid. Ungene virkelig stortrives der! Etter biblioteket møtte vi venninneJ på JonasB, etter det matet vi ender før TheaM og jeg gikk over brua, innom Meny og så hjem. Da hadde vi vært borte i 5 timer... :dåne: Her hjemme ventet svigermor og tantebarna mine på svogers-sida. Hun fortalte at selvom svogerS kom heldig ut av det fra bilulykken igår var han temmelig mørbanket og veldig fysisk påvirket av det som hadde skjedd. Ikke så rart, når kræsjen skjedde i 70km/t. Han som svogerS kræsjet med stod stille for og svinge ut på veien, men siden svogerS lå bak en lastebil hadde han ikke sett den bilen som stod og ventet -og stod alt for langt ut i veien. Har forstått at det var kun flaks som gjorde at det gikk bra igår. *grøss* Gi egenpleie en ny sjanse i kveld du Ble jo litt nostalgisk, så måtte lete frem bilde av min første mob GA628 God lørdag, MarianneE m/fam! Å, den var fiiiiin!!!! Husker de som hadde sånn var de som var litt "kule" Ja du sier noe der, samboern har jo hår på bena og fryser ikke like lett som meg Men man må jo ta seg godt ut når man skal ligge på føden Selvsagt må man det! Min første mobil var en motorola som jeg kalte for slagvåpenet. hehe. Jeg kjøpte den brukt faktisk.. i en eller annen butikk hvor de solgte brukte mobiltelefoner. Ganske utenkeig å kjøpe brukt mobil i dag. Har ikke noe bilde av den da - husker ikke hva modellen het Jeg har og hatt en motorola en gang i tida! Det var og et slagvåpen.... **** Lørdagsgodt og sofakos med TheaM
Nótt Skrevet 19. februar 2011 #12346 Skrevet 19. februar 2011 GA628 En sånn en hadde jeg også, det var min andre mobil riktignok, men husker ikke den første siden jeg hadde den så kort før Ericsson telefonen.
loffen Skrevet 19. februar 2011 #12347 Skrevet 19. februar 2011 Gi egenpleie en ny sjanse i kveld du :ler:Ble jo litt nostalgisk, så måtte lete frem bilde av min første mobGA628God lørdag, MarianneE m/fam! Å, Noen hadde sånn! Håper du har hatt en superfin lørdagskveld MarianneE!
MarianneE Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #12348 Skrevet 20. februar 2011 Jeg hadde en kjempe fin kveld igår, loffen! Da TheaM var i seng måtte jeg bare slappe av litt, og endte med og sove en time sittende i sofaen... Da jeg våknet kl 21 kikka jeg litt på TV mens jeg gomlet en og etter melkerullen var tom sovnet jeg igjen og sov til midnatt. Da gikk jeg rett i seng og sov til kl 1. Da ble jeg vekket av TheaM som fordi hun mener hun er forkjølt (noe som ikke stemmer). Så var det og roe henne, og neste gang jeg våknet var kl 5.30. Jeg har vel sovet i nesten 9 timer. Godt var det og! Idag er det bursdag for svogerØ som blir gaaaammel: 35! Det er da månedens nest siste bursdag, altså nr 4. Tror det kan bli koselig! I morra kl 9 skal jeg ha min første treningstime.... :gjeiper:
Gjest hogwash Skrevet 20. februar 2011 #12349 Skrevet 20. februar 2011 Håper du har en fin start på treningen!
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. februar 2011 #12350 Skrevet 20. februar 2011 Hvilken treningstime har du valgt?
janne84 Skrevet 20. februar 2011 #12351 Skrevet 20. februar 2011 Hvordan går det med søvnen egentlig? har det blitt noe bedre?
Kara W Skrevet 20. februar 2011 #12352 Skrevet 20. februar 2011 Hurra for trening! Hva skal du trene? 9 timer søvn er jo ikke så ille, selv om den ikke var sammenhengende. Er søvnrytmen noe bedre enda? I min familie har alle bursdag i mars, så vi tar rett og slett og samler alle sammen og feirer en gang. Litt mindre styr, men det betyr at jeg må ha alle gavene klare til første helgen i mars :dåne:
MarianneE Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #12353 Skrevet 20. februar 2011 Litt fraværende idag... Søvnrytmen synes jeg er noe bedre, men kanskje ikke så mye som jeg håpet. Men, all framgang er jo bra. Andrè er over på Dolly's og henter pizza nå. Sulten! Trenger litt næring i om jeg skal orke Dancemix og yoga styrke i morra! ....også var jeg borte igjen...
Gjest D.O.A. Skrevet 21. februar 2011 #12355 Skrevet 21. februar 2011 Kos deg på trening!! Flinka!! :klem.
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2011 #12359 Skrevet 21. februar 2011 Kos deg på trening - du er flink En vakker dag skal jeg og begynne å trene Men jeg går tur inkludert en kilometer oppoverbakke med barnevogn (på snøføre) ca 4 ganger i uka - det er vel litt trening ihvertfall.
MarianneE Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #12360 Skrevet 21. februar 2011 Opp med handa de som har trent i halvannen time idag: Altså... Jeg kom 8.40 slik at jeg kunne se meg litt rundt og slik. Treningssenteret åpnet på torsdag, og alt er ikke helt på plass enda men det var fint der. Og når alt kommer på plass blir det veldig bra! Timen min begynte kl 9: Dancemix. Og da instruktøren kom så jeg vel slik ut: Det var nemlig datteren til hun pappa gikk fra mamma for. Pappa var sammen med I i 5 år, og etter de gikk fra hverandre da jeg var 16 har jeg ikke sett C som er instruktør. Det ble bare C og meg i timen som var VELDIG moro! Kjente jeg var sliten i beina etter 5 minutter, men programmet var variert og... Ja, jeg hadde det gøy! 9.30 var det yoga styrke, og ... herregud... jeg trodde yoga var bare pene damer som strakk litt på seg!! Det fikk jeg absolutt bevist at ikke stemmer. Og yoga avspenning etterpå... Så da klokka var 10.40 gikk jeg i dusjen og følte at det var velfortjent! Det var en bra greie, men jeg blir så veldig bevist på ubarberte legger, hadde ikke fått med meg ankelsokker så de sokkene jeg hadde på loet og at jeg synes jeg så veldig klønete ut. Men hvem gjør ikke det de første gangene....? Å, jeg har vært så flink!!! Halvannen time med trening!!
Fremhevede innlegg