Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Jeg har trent på treningssenter i flere år, og ingen av de timene du lister opp er på timeplanen her. Har ikke peiling på hva det er for noe :ler: Alså jeg vet hva styrke er, men ikke funksjonell styrke.

Du får bare prøve deg frem, du ser fort om det er en time som passer for deg. Jeg går både på gruppetrening og trener litt selv.

Hovedsaken er at du gjør noe du liker, samt at du ser fremgang :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha. De liker å komme opp med rare ord som forvirrer oss nybegynnere. Det er bare å dukke opp i timene og se hva som skjer. En ting jeg har gjort er å se meg om etter en person som ser sånn ca lik ut som meg, og stille meg bak dem. Og så velger jeg vekter o.l. som er litt under det hun bruker. Og hvis jeg liker timen og synes det var litt for lett, så kan jeg bare øke neste gang. Og er timen helt feil for deg, så er det mulig å snike seg ut døren...

:lol:

Å, fantastisk forslag!

Ikke lett å vite hva alt i denne treningsjungelen er for noe :ler:

Dancemix er nok en time med all slags mulig dans...moro :jepp:

High Intense er nok en time for de som er litt godt trent. Innebærer nok en time med høy puls, kanskje med spark og høye knær.

Rockybox: boxing til rockemusikk?? Aner ikke :ler:

Men det er veldig mange morsomme saltimer. Jeg har gått lei av å trene for meg selv, så jeg trener zumba to ganger i uka + at jeg prøver å få inn styrke. Det er viktig for å få noe ut av treninga, selv om det er drit kjedelig.

Synd det med broren din. Men da får du se det positive i det: turer til Stavanger :nigo:

Jeg MÅ ha saltimer, jeg kan ikke trene på apparater for megselv, for da jukser jeg bare.

Jeg får vel spørre venninneA som trener på et annet senter og har styrketreningstimer der.

Ang broder'n og flytting... jeg klarer ikke være veldig glad for det.

men jeg prøver.

:ler: Jeg har trent på treningssenter i flere år, og ingen av de timene du lister opp er på timeplanen her. Har ikke peiling på hva det er for noe :ler: Alså jeg vet hva styrke er, men ikke funksjonell styrke.

Du får bare prøve deg frem, du ser fort om det er en time som passer for deg. Jeg går både på gruppetrening og trener litt selv.

Hovedsaken er at du gjør noe du liker, samt at du ser fremgang :jepp:

ja, og framgang blir det nok.

jeg mener... det kan jo ikke bli værre! :ler:

:natti::klem:

:klem:

:kaffekopp:

Å, det er dumt og sitte her i morgenkåpa.

Blir så lite effektivitet av det!

Jobbsøknaden ble sendt igår, forresten.

:nigo:

Skrevet

Står det ingen forklaring på hva timene innebærer noe sted? Der jeg trener har de lagt ut en forklaring til timeplanen hvor alle timene står beskrevet, og det er veldig greit.. ;)

Du kan jo spørre de som jobber der da? Det er jo det de er der for! :Nikke:

Må forresten si at jeg synes du er kjempetøff som setter i gang med dette! :tommelsmil: Jeg har bare vært på et par saltimer i mitt liv, for jeg føler meg så dum der. Spinning er min greie, for det er effektivt, teknikken er enkel (ingen vanskelig koreografi osv) og ingen ser hvor mye belastning jeg har på.. :nigo:

Skrevet

Står det ingen forklaring på hva timene innebærer noe sted? Der jeg trener har de lagt ut en forklaring til timeplanen hvor alle timene står beskrevet, og det er veldig greit.. ;)

Du kan jo spørre de som jobber der da? Det er jo det de er der for! :Nikke:

Må forresten si at jeg synes du er kjempetøff som setter i gang med dette! :tommelsmil: Jeg har bare vært på et par saltimer i mitt liv, for jeg føler meg så dum der. Spinning er min greie, for det er effektivt, teknikken er enkel (ingen vanskelig koreografi osv) og ingen ser hvor mye belastning jeg har på.. :nigo:

Jeg skal over og spørre i morra.

Det var Andrè som var og hentet timeplan nemlig.

Da jeg var der igår var det fremdeles to timer til de åpnet... :roll:

SøsterG ringte meg da TheaM og jeg var på vei til barnehagen.

Jeg har aldri mobilen med så jeg så det da jeg kom tilbake istad.

SvogerS har vært i en bilulykke!

Han er kjørt på sykehuset for en sjekk, men ifølge Andrè som har fått snakket med ham står det vist bra til.

Fæle greier.

Min farmor og farfar døde i en bilulykke i 1989, så da jeg fikk denne nyheten nå kjente jeg beina svikta med en gang.

Men, det står bra til,svogerS har t.om sendt Andrè en sms så...da er det vel greit da.

Apropos mobil og sms...

Fant bilder av min første mobil her om dagen:

Halloooo...

Skrevet

Fått kontakt med svogerS nå og alt står bra til.

Han var alene i bilen, så tantebarna mine var ikke i ulykken heldigvis.

Herregud... Jeg blir helt nummen og kvalm av dette.

Skrevet

God dag, frøken!

Så bra at alt har gått bra med ulykken. En grusom beskjed å få, men det virker jo som at dette har gått veldig bra? Men jeg skjønner at du og andre får panikk!

Jeg var på besøk hos en venninne en dag og hun var skråsikker på at sønnen var autistisk. Hun hadde så mange tanker og syntes det var så ubehaglig å ikke vite noen ting. Det var utsatt skolestart og oppfølging i barnehagen - men ingen prosesser i forhold til utredning. Hun skulle presse på fordi hun hadde lyst å vite. Så selv om ikke alle beskjeder er gode å få har du kanskje funnet litt mer ro i deg selv når du vet hva det er?

God helg! :klemmer:

Skrevet

Slike beskjeder er så ekle å få! iallefall når man ikke får noe særlig informasjon, er supert at alt gikk bra..

Ang. saltimer så er det lurt å prøve en time 3 ganger før du gir opp. Første zumbatimen jeg var på sto jeg mer å klødde meg i hodet enn å følge med, jeg ville virkelig gi jobb, men instruktøren anbefalte meg å prøve noen ganger til...

Ha en super fredag :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

God helg MarianneE, og godt SvogerS slapp fra det med skrekken! :hakeslepp:

Skrevet

Uff, så godt at det gikk bra med ham. :kose:

Nå ble jeg sittende og lete ette min første mobil.. :ler:

Her er den:Den oransje!! :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Bilulykke? Uff så skummelt. Godt han kom fra det som han gjorde. Jeg er blitt så redd for å miste mine i bilulykke. Vet ikke helt hvorfor, men er noe jeg har fått for meg de siste mnd. :sjenert:

Skrevet

Godt at det gikk bra med svogeren din! :klemmer:

er enig med janne; man må prøve saltimene noen ganger, for man lærer seg ikke steg o.l første gangen. Jeg var som Janne første gang på zumba: klødde meg i hodet, sto bare i veia for de andre og ga nesten opp. Men nå er det jo så fantastisk morsomt at jeg kan hele saltimen utenatt ;)

God helg :klemmer:

Skrevet

Innom og titter på deg snuppa, sorry er ikke flink om dagen i bøkene her....

uff så skummelt med bilulykke, bra alt gikk bra da!

:ler: den telefonen er veldig lik min første også!!! stili :gjeiper:

Skrevet

God dag, frøken!

Så bra at alt har gått bra med ulykken. En grusom beskjed å få, men det virker jo som at dette har gått veldig bra? Men jeg skjønner at du og andre får panikk!

Jeg var på besøk hos en venninne en dag og hun var skråsikker på at sønnen var autistisk. Hun hadde så mange tanker og syntes det var så ubehaglig å ikke vite noen ting. Det var utsatt skolestart og oppfølging i barnehagen - men ingen prosesser i forhold til utredning. Hun skulle presse på fordi hun hadde lyst å vite. Så selv om ikke alle beskjeder er gode å få har du kanskje funnet litt mer ro i deg selv når du vet hva det er?

God helg! :klemmer:

Det er jo klart at beskjeden er tung og få, men vissheten om HVA det er god og ha nå.

Med visshet kommer kunnskap, med kunnskap kommer muligheten til og gjøre de mer riktige tingene!

Hun venninna di burde kontakte PPT om ikke barnehagen har gjort det.

Det var slik prosessen startet for vår del.

Slike beskjeder er så ekle å få! iallefall når man ikke får noe særlig informasjon, er supert at alt gikk bra..

Ang. saltimer så er det lurt å prøve en time 3 ganger før du gir opp. Første zumbatimen jeg var på sto jeg mer å klødde meg i hodet enn å følge med, jeg ville virkelig gi jobb, men instruktøren anbefalte meg å prøve noen ganger til...

Ha en super fredag :klemmer:

Men... Jeg har ikke tenkt og gi opp!

Asså... jeg må jo få prøve før dere kommer med slikt! :sjenert:

God helg MarianneE, og godt SvogerS slapp fra det med skrekken! :hakeslepp:

Ja, det er veldig godt.

Skremmende når slikt skjer.

Uff, så godt at det gikk bra med ham. :kose:

Nå ble jeg sittende og lete ette min første mobil.. :ler:

Her er den:Den oransje!! :ler:

:hoho:

Nydelig!!

Bilulykke? Uff så skummelt. Godt han kom fra det som han gjorde. Jeg er blitt så redd for å miste mine i bilulykke. Vet ikke helt hvorfor, men er noe jeg har fått for meg de siste mnd. :sjenert:

Har jeg lest tro at det er slikt som kommer med graviditet?

At man kan få hang-ups på at enkelte ting kan skje?

Innom og titter på deg snuppa, sorry er ikke flink om dagen i bøkene her....

uff så skummelt med bilulykke, bra alt gikk bra da!

:ler: den telefonen er veldig lik min første også!!! stili :gjeiper:

Jeg har og vært litt dårlig på andres dagbøker om dagen.

Det er liksom som om ikke tida har strukket til når jeg er innom KG.

Vært og tatt en kaffe med venninneS som er sykmeldt men var innom jobb for et møte. Det var SÅ koselig og sitte og prate om ting og tang.

:)

Ellers har jeg støvsugd, laget og spist pizza, fyrt opp i peisen, tent lys og... Det er helg dere!

Når Andrè har reist på jobb (drosje helg) og TheaM er i seng vurderer jeg en dusj etterfulgt av hårfjerning litt her og der, fuktighetskremer og slike ting.

Egenpleie....

Skrevet

Deilig kveld du har planlagt, untatt hårfjerning hvis du mener voksing :fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ahh egenpleie... det hørtes himmelsk ut.

Jeg har frisørtime neste lørdag, det skal bli deilig. Ellers blir det ikke den store egenpleien, å barbere leggene er blitt en skikkelig utfordring ;)

Skrevet

Vi hadde samme mobil, jo :jepp: Det var jo absolutt den kuleste (eller ihvertfall den billigste) da jeg gikk på ungdomskolen :fnise:

Jeg har frisørtime neste lørdag, det skal bli deilig. Ellers blir det ikke den store egenpleien, å barbere leggene er blitt en skikkelig utfordring ;)

Husker jeg satt et par dager før termin og plutselig fikk det for meg at jeg måtte barbere leggene. Prøvde alle mulige rare vinkler og endte opp med å rope på mannen for å få dem ferdig :ler:

Håper du fikk kost deg ordentlig igår!

Skrevet

Høres deilig ut! :jepp:

Deilig kveld du har planlagt, untatt hårfjerning hvis du mener voksing :fnise:

:sjenert:

Joda... Det kunne vært bra det, hadde det ikke vært for at TheaM kom seg i seng 20.40 (normalt er hun i seng seinest 19.30) så ville jeg se Nyttpånytt mens jeg ventet på at hun skulle sovne for hun lå og sang litt etter hun ble lagt.

Og... vel... jeg fikk ikke sett ferdig Nyttpånytt en gang før jeg :veslejenta:

Så jeg var litt våken og sov litt fram til kl 23, da tok jeg til vettet og kom meg i seng.

Skal vi si at det er ny sjans i kveld? :klo:

:lol:

DET tror jeg på!

Igrunnen shaver jeg ikke leggene om vinteren, innbiller meg at det hjelper med og holde på varmen....

Vi hadde samme mobil, jo :jepp: Det var jo absolutt den kuleste (eller ihvertfall den billigste) da jeg gikk på ungdomskolen :fnise:

Husker jeg satt et par dager før termin og plutselig fikk det for meg at jeg måtte barbere leggene. Prøvde alle mulige rare vinkler og endte opp med å rope på mannen for å få dem ferdig :ler:

Håper du fikk kost deg ordentlig igår!

Å, hadde du mobil på ungdomsskolen?

Det hadde ingen da jeg gikk der (gikk ut i 1994) og da jeg skaffet meg mobil i 1998) var det heller ikke så vanlig enda.

Herregud, hørtes ut som om jeg skaffet meg noe eksklusivt. :roll:

Andrè var hjemme 5 i natt etter og kjørt drosje i natt.

Nå sitter jeg her med TheaM og lurer på hva vi skal finne på idag.

Vet ikke om jeg gidder biblioteket slik vi ofte gjør på lørdager de helgene Andrè kjører.

Tror vi tar en tur ned til elva og mater fugler, eller bare går oss en tur?

Kjenner jeg ikke gidder og legge planer idag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...