MarianneE Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #12301 Skrevet 16. februar 2011 dagens Nemi: http://www.dagbladet.no/tegneserie/nemi/
Auri Skrevet 16. februar 2011 #12302 Skrevet 16. februar 2011 Takk MarianneE, jeg trengte virkelig noe som fikk meg til å smile nå
mia83 Skrevet 16. februar 2011 #12303 Skrevet 16. februar 2011 Jeg krysser også fingrene for deg MarianneE!
Gjest Purple Haze Skrevet 16. februar 2011 #12304 Skrevet 16. februar 2011 Krysser fingre for at du får jobben! Og syns det er kjempesprekt at du kommer i gang med trening. Nå tror jeg at jeg er den eneste av "dagbokvenninnene" her inne som ikke trener...
Frigg Skrevet 16. februar 2011 #12305 Skrevet 16. februar 2011 Go, go Marianne! Denne jobben skal bli din Og mobbing av wallstickers vil vi ikke ha noe av!
MarianneE Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #12306 Skrevet 16. februar 2011 Har hatt besøk av broder'n i to timer. Han ville se på søknaden min og endte med og skrive den om siden han er flink på slikt og har maler på hvordan en søknad bør være. Så NÅ er den klar til og sendes! Men nå er det først og fremst natta....
kospia Skrevet 16. februar 2011 #12307 Skrevet 16. februar 2011 Så flott å få hjelp av broder`n. Håper virkelig at denne jobben blir din, den høres helt perfekt ut for deg Hvordan går det med treningen da? Har du begynt? Håper du får en god natt`s søvn
Kara W Skrevet 17. februar 2011 #12308 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Så bra med søknadshjelp Jeg og mannen skriver alle søknader sammen. Jeg vet hva som bør sies, og han vet hvordan å si det. Nå gjenstår bare å sende søknaden, og så krysser vi det vi har for at jobben blir din! Endret 17. februar 2011 av Kara W
MarianneE Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #12309 Skrevet 17. februar 2011 Så flott å få hjelp av broder`n. Håper virkelig at denne jobben blir din, den høres helt perfekt ut for deg Hvordan går det med treningen da? Har du begynt? Håper du får en god natt`s søvn Treningssenteret åpner idag, så nei, jeg har ikke vært der enda. Men, jeg skal hente timeplan idag så må jeg legge meg en plan ut ifra den. Har lyst på dans, styrke, yoga, pilates, mage/rygg trening, spinning (tror jeg) men alt samtidig går liksom ikke. Så bra med søknadshjelp Jeg og mannen skriver alle søknader sammen. Jeg vet hva som bør sies, og han vet hvordan å si det. Nå gjenstår bare å sende søknaden, og så krysser vi det vi har for at jobben blir din! Kryss i vei, skal bare føye til litt på CVen og så er det bare og sende avgårde! **** Å herregud! På Dr.Phil er det om et realityprogram i USA hvor vordende bruder konkurerer om plastikk kirurgi før bryllupet. Slanke damer som MÅ fettsuge kinna, løfte pupper, botox... Skremmende!! En av de tingene vi ser TheaM sin autisme på er at ting må skje i -for henne- riktig rekkefølge. Idag under påkledning av yttertøy gjorde jeg en STOR feil! Hun har en fleecedress hvor hun tar beina i beina og armene i ermene, etter det kan glidelåsen lukkes. Glidelåsen går fra halvveis på leggen og opp til haka. Min store feil var at jeg dro glidelåsen LITT opp før hun hadde fått armene i. Herregud, det resulterte i et kjempe raserianfall og det tok en stund før jeg skjønte hva hun reagerte på. Puh... Ikke enkelt med disse barna hvor ting må gjøres i bestemt rekkefølge når en ikke tenker slik selv!
MarianneE Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #12310 Skrevet 17. februar 2011 Fantastisk!! http://telenorpopcorn.wordpress.com/2011/02/15/top-model-del-2-strike-a-pose/
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2011 #12312 Skrevet 17. februar 2011 Godt å høre at jeg ikke er eneste som har vært vaggende rundt på Ikea, og kun hatt en ting i hodet... hvor er neste do Rart å tenke på, jeg har selv tatt meg i å se på gravide som vagger rundt, de siste dagene før termin.. og nå er jeg kommet dit selv der hvor jeg merker folk titter på magen og meg
juliane Skrevet 17. februar 2011 #12313 Skrevet 17. februar 2011 Tenk så bra at dere har fått rett diagnose på TheaM! Da vet du jo hvorfor hun får sånne raserianfall og kan tilpasse deg etter det. Neste gang lar du være å dra opp den glidelåsen, og både du og ikke minst TheaM får en mye bedre morgen. For det er jo det som er resultatet av den prosessen dere har vært gjennom nå - TheaM får hjelp til å få en bedre livskvalitet!
MarianneE Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #12314 Skrevet 17. februar 2011 Godt å høre at jeg ikke er eneste som har vært vaggende rundt på Ikea, og kun hatt en ting i hodet... hvor er neste do Rart å tenke på, jeg har selv tatt meg i å se på gravide som vagger rundt, de siste dagene før termin.. og nå er jeg kommet dit selv der hvor jeg merker folk titter på magen og meg Ja, det blir så man føler seg som en gås når man går... Tenk så bra at dere har fått rett diagnose på TheaM! Da vet du jo hvorfor hun får sånne raserianfall og kan tilpasse deg etter det. Neste gang lar du være å dra opp den glidelåsen, og både du og ikke minst TheaM får en mye bedre morgen. For det er jo det som er resultatet av den prosessen dere har vært gjennom nå - TheaM får hjelp til å få en bedre livskvalitet! Nemlig, og det er jo det som er poenget med diagnosen og hjepa vi får; Forstå hvorfor hun reagerer og hva hun reagerer på. Spennende med nye innblikk!! **** Jeg er kjempe trist og glad samtidig. Broder'n... de fleste har vel fått med seg at jeg har et veldig godt forhold til mine søsken... har fått ny jobb. I Stavanger!! Han begynner 1. april og flytter om 5 uker. 45 mil unna!! Jeg er veldig glad på hans vegne at han har fått jobb innen ingeniørutdannelsen sin, men så langt vekk da! Det er bare 2 år siden søsterG flyttet hjem fra Stavanger, og nå flytter broder'n dit. SvigerinneK og svogerS flytter dit og (K er derfra) til sommeren. DET VAR DA SOM FAEN Å FOLK SKULLE FLYTTE DA!!!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2011 #12315 Skrevet 17. februar 2011 Næmmen skal han også flytte... Hmm.. dere får flytte etter Har to venninner som også flytter til Stavanger iløpet av sommeren
janne84 Skrevet 17. februar 2011 #12316 Skrevet 17. februar 2011 Kan bli noen turer på dere til Stavanger fremover med andre ord? Er jo bra han har fått jobb innenfor sitt fagfelt, og dessverre så innebærer det flytting... Du får prate med han over Skype
MarianneE Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #12318 Skrevet 17. februar 2011 Har fått tak i timeplan over trening. Hva skal man velge? Hva ER alt? Jeg aner ikke hva rockybox er. Eller funksjonell styrke dvs, jeg vet hva funksjonell og styrke er, men sammen? Og hva vil Dancemix si? Eller High intense? Har jeg nevnt at dette er helt nytt for meg...? En ting er iallefall sikkert, Liten løpetur i byen er ingenting for meg. Hva er løping, for og si det sånn.... Hjelpes....
Kara W Skrevet 17. februar 2011 #12319 Skrevet 17. februar 2011 Har fått tak i timeplan over trening. Hva skal man velge? Hva ER alt? Jeg aner ikke hva rockybox er. Eller funksjonell styrke dvs, jeg vet hva funksjonell og styrke er, men sammen? Og hva vil Dancemix si? Eller High intense? Har jeg nevnt at dette er helt nytt for meg...? En ting er iallefall sikkert, Liten løpetur i byen er ingenting for meg. Hva er løping, for og si det sånn.... Hjelpes.... Ha ha. De liker å komme opp med rare ord som forvirrer oss nybegynnere. Det er bare å dukke opp i timene og se hva som skjer. En ting jeg har gjort er å se meg om etter en person som ser sånn ca lik ut som meg, og stille meg bak dem. Og så velger jeg vekter o.l. som er litt under det hun bruker. Og hvis jeg liker timen og synes det var litt for lett, så kan jeg bare øke neste gang. Og er timen helt feil for deg, så er det mulig å snike seg ut døren...
Frigg Skrevet 17. februar 2011 #12320 Skrevet 17. februar 2011 Har fått tak i timeplan over trening. Hva skal man velge? Hva ER alt? Jeg aner ikke hva rockybox er. Eller funksjonell styrke dvs, jeg vet hva funksjonell og styrke er, men sammen? Og hva vil Dancemix si? Eller High intense? Har jeg nevnt at dette er helt nytt for meg...? En ting er iallefall sikkert, Liten løpetur i byen er ingenting for meg. Hva er løping, for og si det sånn.... Hjelpes.... Ikke lett å vite hva alt i denne treningsjungelen er for noe Dancemix er nok en time med all slags mulig dans...moro High Intense er nok en time for de som er litt godt trent. Innebærer nok en time med høy puls, kanskje med spark og høye knær. Rockybox: boxing til rockemusikk?? Aner ikke Men det er veldig mange morsomme saltimer. Jeg har gått lei av å trene for meg selv, så jeg trener zumba to ganger i uka + at jeg prøver å få inn styrke. Det er viktig for å få noe ut av treninga, selv om det er drit kjedelig. Synd det med broren din. Men da får du se det positive i det: turer til Stavanger
Fremhevede innlegg