Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer: Moren min begynte en gang å strikke en genser til storebroren min. Da den var ferdig var den akkurat litt for liten til meg. Men jeg måtte nå bruke den, for når hun først hadde brukt så lange tid på å strikke den skulle den søren meg brukes også! Hun strikket aldri noe mer etter det :ler:

:lol:

Kjoler som strikkes nedenfra og opp i kun glattstrikk er virkelig noe av det kjedeligste jeg vet å strikke. Ville heller ha sett om jeg fant en oppskriftsom kan strikkes ovenfra og ned, da slipper du også å felle til armhuler faktisk. Sjekk ut Ravelry, der kan du finne tusenvis av gratis oppskrifter. Du må riktignok registrere deg, men fy søren så mye fint du kan finne der. Jeg finner nesten alle oppskriftene mine der nå. Spør om du trengre hjelp.

Takk for tipset!

Men jeg synes ikke kjolen er kjedelig og strikke, for jeg bytter farger hver 10.omg og må ta inn i hver 8 omg pr farge så det er ikke monotont arbeid synes jeg.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt TheaM fri idag, og jeg tenker vi tar turen til hjerterommet

Noen ganger er det godt og sende henne i barnehagen når jeg har fri, men idag kjenner jeg virkelig behovet for og ha henne hos meg. :hjerte:

Skrevet

:lol:

Takk for tipset!

Men jeg synes ikke kjolen er kjedelig og strikke, for jeg bytter farger hver 10.omg og må ta inn i hver 8 omg pr farge så det er ikke monotont arbeid synes jeg.

:)

Godt du ikke synes det blir monotont. :) Om du finner ut at du skal registrere deg der uansett, vil jeg anbefale at du tar en titt på oppskriften Maxi Top.

Har tatt TheaM fri idag, og jeg tenker vi tar turen til hjerterommet

Noen ganger er det godt og sende henne i barnehagen når jeg har fri, men idag kjenner jeg virkelig behovet for og ha henne hos meg. :hjerte:

Kose dere i dag. Skjønner hva du mener med å ha fri innimellom, samtidig som det er godt å ha lillejenta med deg. :klem:

Skrevet

Mamma begynte å brodere en duk mens hun gikk på folkehøgskole, og det første målet var å ha den ferdig før hun gifta seg.. Det gjorde hun i 1982. Duken er enda ikke ferdig, og nå er den jo helt håpløst gammeldags, så det spørs om den noen gang blir det (eller om den noen gang blir brukt hvis den først blir ferdig!).. :fnise:

Ha en fin MarianneE&TheaM-dag! :hjerte:

Skrevet

Strikking er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å likt, men det blir dessverre tolmodighetsprøve for meg, og tolmodighet er noe jeg har lite av...

Kos dere med mor-datter dag :hjerte:

Skrevet
:vinke: Håper dere har hatt en fin dag i dag! :klem:
Skrevet

Psyker meg opp til og begynne på en jobbsøknad...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Psyker meg opp til og begynne på en jobbsøknad...

Heia MarianneE, stå nå på, jobbsøknaden skal sendes NÅ. GOOOOOO MARIANNEE :duskedame:

Ehh.. hjalp det? :fnise:

Skrevet

Ikke egentlig.

Er så trøtt at det gjør vondt i øynene...

Skrevet

Trenger du hjelp??

:riste:

Ellers takk, men jeg er ferdig med den. :)

Bare og skrible ned et par ting på CVen så er den klar til og sendes!

Har så lyst på den jobben at jeg har skikkelig sug i magen!

Ellers er det jobb idag.

Mer enn det har jeg liksom ikke og fortelle...

Skrevet

Hei hei!

Litt travle dager men jeg legger igjen noen ord og sier at jeg er oppdatert. Flott med treningen, det blir gøy! :) :) :)

Skrevet

Krysser alt jeg har for deg og jobben, du fine og gode Marianne! :klemmer:

Skrevet

Krysser fingrene for at jobben blir din :)

Skal krysse alt jeg har for at du får jobben :duskedame:

Tro meg... jeg krysser og fingra!

Skrevet

Hei hei!

Litt travle dager men jeg legger igjen noen ord og sier at jeg er oppdatert. Flott med treningen, det blir gøy! :) :) :)

Ja... Vet ikke helt med "gøy" foreløpig.

Jeg er fremdeles litt der at jeg nesten angrer litt på hele greia.

Jeg har jo ikke trent på et par år. 32 for og være ærlig, og det vil merkes på både motivasjon og form.

Men bare vent.... :nigo:

Krysser fingrene for at du får jobben :)

Jeg også! :duskedame:

Krysser alt jeg har for deg og jobben, du fine og gode Marianne! :klemmer:

:tommel:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...