Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt fraværende idag- enn så lenge!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Tror noen har vært hjemme og rotet det til mens jeg har vært ute idag.

Kan liksom ikke huske det så slik ut... :sjenert:

Skrevet

Synes ofte det er noen og roter her også jeg, trenger liksom bare å gå på do en tur også synes jeg det ser mer rotete ut når jeg kommer derfra. :klø: Skjønner ikke dette altså.

Skrevet

Det er sikkert RoteNils som bor i zhjørnet (det er usynlig for menneskeøyne) og når vi ikke er der så hopper de fram og gjør det de skal; Roter!

:fy_fy:

Så... Møte på PPT var bra.

Leste igjennom rapport og pratet litt med PPT-J om ting&tang.

Var innom biblioteket etterpå for og se om jeg fant noe om TheaM sin diagnose; A-typisk autisme.

Fant egentlig ingenting om det, men boka Havets Katedral derimot... :fnise:

Etter det kjøpte jeg linsevæske, strikkepinner på Husfliden som var råååådyre men vistnok VELDIG bra (vistnok...) så startet marerittet:

Jakten på joggesko.

Jeg HATER og kjøpe sko! :sur:

Har store føtter i både lengde og bredde og vanlige damesko blir rett og slett for smale for mine bein. Der andre tripper rundt i lekre støvletter trasker jeg rundt i armyboots på 10.året. :sjenert:

Endte faktisk opp med og finne et par; Herresko!

Joggesko for menn i str 41 passet bra! :tommel:

Må jo ha sko til jeg skal trene!!

Jeg skal jo bli sprek....

Skrevet

Jeg hadde et skoproblem for noen kilo siden.. Det som reddet meg var duoboots..

De lager etter dine mål.. Det koster litt, men det er god kvalitet jeg har mine støveletter på det tredje året nå, like fine :jepp:

Jeg er inspirert av treningen din, så jeg har begynt å gått tur og skal spise sunt.

Skrevet

Urk, skokjøp har alltid vært et mareritt for meg og.. Bra du fant noen som passa! Akkurat når det kommer til treningssko er det heldigvis ikke noe særlig forskjell på dame- og herresko. :)

Havets katedral er kjempebra! :hjerte:

Skrevet

Lurer forresten på... Hvorfor er det alltid jeg som skal prøve sko og står der og oppdager hull på sokken?

Ikke bare ett, men tre?

Hvorfor er det alltid meg som er 100% sikker på at jeg har tatt på meg reint tøy når jeg har gått hjemmefra- bare for og oppdage at genseren/buksa/cardigan jakka har en godt synlig flekk?

Hvorfor er det alltid jeg som går hjemmefra med et oK hår, og kommer dit jeg skal og av en eller annen grunn ser helt jævlig ut på håret?

:sukk:

Skrevet

Du er ikke alene.. Det er flere av oss :opplyser:

Skrevet

Jeg hadde et skoproblem for noen kilo siden.. Det som reddet meg var duoboots..

De lager etter dine mål.. Det koster litt, men det er god kvalitet jeg har mine støveletter på det tredje året nå, like fine :jepp:

Jeg er inspirert av treningen din, så jeg har begynt å gått tur og skal spise sunt.

Jeg inspirerer!

:nigo:

ja, noe sier meg at en vektnedgang kan hjelpe på skoproblemet mitt.

Håper jeg...

Urk, skokjøp har alltid vært et mareritt for meg og.. Bra du fant noen som passa! Akkurat når det kommer til treningssko er det heldigvis ikke noe særlig forskjell på dame- og herresko. :)

Havets katedral er kjempebra! :hjerte:

Skoene var fine og satt fint på foten.

At det er herresko... I don't give a fuck!

Havets Katedral skal jeg begynne og lese når jeg er ferdig med Eat, Pray Love.

Den er drøy og igrunnen litt kjedelig.

Første delen var fin, men etter Italiadelen... BORRING!!

Lurer forresten på... Hvorfor er det alltid jeg som skal prøve sko og står der og oppdager hull på sokken?

Ikke bare ett, men tre?

Hvorfor er det alltid meg som er 100% sikker på at jeg har tatt på meg reint tøy når jeg har gått hjemmefra- bare for og oppdage at genseren/buksa/cardigan jakka har en godt synlig flekk?

Hvorfor er det alltid jeg som går hjemmefra med et oK hår, og kommer dit jeg skal og av en eller annen grunn ser helt jævlig ut på håret?

:sukk:

*puh...*

Syntes det var så kaldt her inne.

Så så jeg at TheaM (mest sannsynlig er det henne) har klart og slå av oljeovnen på gulvet.

:fryser:

Nå er ovnen på igjen!!

Skrevet

Jeg er en av dem, jeg også! Så ren og pen og fin når jeg får hjemmefra, og når jeg kommer frem er klærne flekkete, sokkene ser plutselig skitne ut, jeg er dekket av kattehår og håret står til alle kanter.

På tide med bedre lys på badet, tro?

Skrevet

da jeg henta i banehagen idag lå det et hjerte i sekken til TheaM: til mamma og pappa...

:rodmer:

Skrevet

Jeg ser at våre to jenter har det samme M-navnet :hjerte:

Skrevet

Jeg ser at våre to jenter har det samme M-navnet :hjerte:

:tommel:

Det navnet likte jeg ikke tidligere, men nå synes jeg det er kjempe fint. :)

Skrevet

:5: Særlig håret, har jeg inntrykk av! :glare:

Skrevet

Ang. morsdag, så var det flere som glemte den.. :roll:

Skrevet

Ang. morsdag, så var det flere som glemte den.. :roll:

Håpløse menner...

:sur:

Kjolen til TheaM som jeg har begynt og nærme meg slutten på, har jeg snart rekt opp.

Hvorfor tar for lang tid og forklare, men la oss si at og oppdage at man skulle felt av 6 masker for armhul for 7 omganger siden....

Og rekker opp det nødvendige og mister to masker når de skal inn på pinnen igjen....

Nei, i sinne rekkte jeg opp hele greia.

Jeg får heller begynne på nytt og så da lage den vrangborden nederst som det hele tiden har irritert meg at jeg ikke gjorde med en gang.

Har bare holdt på med kjolen i 6 mnd... :roll:

Skrevet
:klemmer: Moren min begynte en gang å strikke en genser til storebroren min. Da den var ferdig var den akkurat litt for liten til meg. Men jeg måtte nå bruke den, for når hun først hadde brukt så lange tid på å strikke den skulle den søren meg brukes også! Hun strikket aldri noe mer etter det :ler:
Skrevet

Kjoler som strikkes nedenfra og opp i kun glattstrikk er virkelig noe av det kjedeligste jeg vet å strikke. Ville heller ha sett om jeg fant en oppskriftsom kan strikkes ovenfra og ned, da slipper du også å felle til armhuler faktisk. Sjekk ut Ravelry, der kan du finne tusenvis av gratis oppskrifter. Du må riktignok registrere deg, men fy søren så mye fint du kan finne der. Jeg finner nesten alle oppskriftene mine der nå. Spør om du trengre hjelp.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...