*appifany* Skrevet 12. februar 2011 #12241 Skrevet 12. februar 2011 Koser meg, jeg Enjoy kjøttdeigsteiking! (jeg skal kaste meg i og så er det litt på PiffPiff)
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12243 Skrevet 12. februar 2011 Å herregud... det er INGENTING på TV! Lurer på og finne senga snart, er så utrolig trøtt!
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12245 Skrevet 12. februar 2011 Så den vant ja. Catchy greie!
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12246 Skrevet 12. februar 2011 Nå legger jeg meg. Andrè er på julebord(!) med drosjeeieren og noen flere sjåfører på byens beste restaurant, jeg er grønn av misunnelse!! Har bedt ham om ikke og bli så sein, men har lite forhåpninger om at det ønske blir innfridd... Men nå:
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #12248 Skrevet 13. februar 2011 Å himmel så tidlig en søndag starter noen ganger! Våknet kl 3.15 av at Andrè ikke var hjemme enda (så mye for han som skulle være tidlig hjemme), men etter 25 minutter hørte jeg låsen i døra og han kom hjem. Han hadde gått hjem i -20 grader og var iskald så jeg måtte virkelig tenke varme følelser da han la seg helt inntil meg for litt varme. Kalde menn er... kalde!! Jeg sovnet igjen rundt 4.30 (etter -mannen måtte jo få varme i seg, og da hjelper det med bevegelse... ) men etter 45 minutter våknet jeg av at TheaM lå og sang i senga si. Så... søvn ble det lite av i natt gitt! Tipper jeg legger meg litt når Andrè står opp. Planen var ut til søsterG idag med TheaM og akebrett. Men, jeg sendte henne en sms igår os skrev at jeg tror jeg ser ann dagen idag litt, og det var greit. Men så ringte hun litt etter og sa at hun hadde fått spørsmål fra venninneSA om og ut til dem, så jeg sa at da var det bare og reise. Det er -21 ute, og det og ut om to timer for og gå over til byen og ta bussen... TheaM og jeg blir bare hjemme idag tenker jeg. Bake kaka vi skulle bake på fredag og ellers bare ta livet med ro. Kjenner det frister ikke engang og SE på ytterdøra...
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #12249 Skrevet 13. februar 2011 Tid for søndagsfrokost: Brød, egg og varm kryddermelk- et deilig alternativ til kakao!
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2011 #12250 Skrevet 13. februar 2011 God morgen - bidrar med noe varmt i koppen på en kald søndag Skjønner godt at det ikke frister å gå ut! Grattis med mammadagen!
Kara W Skrevet 13. februar 2011 #12251 Skrevet 13. februar 2011 Brød, egg og varm kryddermelk- et deilig alternativ til kakao! Varm kryddermelk hørtes godt ut. Hvilke krydder har du oppi? God morsdag til en fantastisk mamma!
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #12252 Skrevet 13. februar 2011 God morgen - bidrar med noe varmt i koppen på en kald søndag Skjønner godt at det ikke frister å gå ut! Grattis med mammadagen! Takk for den ! Nei, idag skinner ute og det er det man kaller et gnistrende vintervær, men fy så kaldt! Nei, vi blir inne og fyrer istedet. TheaM sitter på gulvet og bygger lego og har gjort det i en halvtimes tid, og fra soverommet hører jeg noen som er i ferd med og våkne. En deilig lat søndag! Varm kryddermelk hørtes godt ut. Hvilke krydder har du oppi? God morsdag til en fantastisk mamma! Jeg skal legge oppskriften i Matboksen! ****GOD MORSDAG ALLE FLOTTE MØDRE!!
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2011 #12253 Skrevet 13. februar 2011 Her skal man sannelig ikke være borte lenge før det blir maaaaaaange sider å oppdatere seg på. Skravlebøtte... En rolig søndag med kakebaking og kos hjemme høres jo deilig ut. Nyt dagen.
janne84 Skrevet 13. februar 2011 #12255 Skrevet 13. februar 2011 Virkelig omtenkson du som varmer ( ) mannen når han kommer hjem :gjeiper:
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #12256 Skrevet 13. februar 2011 Virkelig omtenkson du som varmer ( ) mannen når han kommer hjem :gjeiper: Du kjenner jo meg; Always a pleasure to please....
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #12257 Skrevet 13. februar 2011 Her skal man sannelig ikke være borte lenge før det blir maaaaaaange sider å oppdatere seg på. Skravlebøtte... En rolig søndag med kakebaking og kos hjemme høres jo deilig ut. Nyt dagen. Skravlebøtte? Jeg? Neeeeiiiidaaaa..... Gratulerer med morsdagen! **** O hellige søndag! TheaM holdte på med lego alene i TO timer!! Da Andrè stod opp fikk jeg ligge på sofaen og lese Costume under et tynt fleeceteppe (ble en liten lur på 15 min og... ) og ellers har vi ikke gjort noen spesielle ting, men det har vært stille og rolig her. Deilig! Sjokoladekaka ble forresten veldig god... Legger oppskriften i Matboksen nå.
Nótt Skrevet 13. februar 2011 #12258 Skrevet 13. februar 2011 Flink hun var som holdt på med lego i 2 timer. Imponert over TheaM!!! Her har Vesla sovet i over to timer, og det har vært veldig deilig. Kos deg videre på en stille og rolig søndag.
Gjest D.O.A. Skrevet 13. februar 2011 #12259 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer med morsdagen kjære Marianne!
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #12260 Skrevet 13. februar 2011 Flink hun var som holdt på med lego i 2 timer. Imponert over TheaM!!! Her har Vesla sovet i over to timer, og det har vært veldig deilig. Kos deg videre på en stille og rolig søndag. Ja, vi er jo ikke akkurat bortskjemt med at hun leker på egen hånd. Ihvertfall ikke siden hun faktisk mangler et par elementer i lekeferdigheter, men idag har hun vært kjempe flink. I tillegg til de to timene satt hun og Andrè en time på gulvet og bygget og lekte også. De to har og herja i sofaen og gledeshyl og latter har sittet løst i hele dag. Gratulerer med morsdagen kjære Marianne! Noen her i huset (gjett hvem...) overser alt som heter morsdag. I hans familie har morsdag og farsdag aldri hatt noen betydning, mens i min familie har det alltid vært en markering. Dette året hadde han lovet at jeg skulle få en liten "belønning" men han har glemt det. Skal innrømme at jeg er skuffa. Men, det spiller vel egentlig ingen rolle, har hørt at det er den daglige oppmerksomheten man gir hverandre som betyr noe. Har jeg hørt som sagt... Vi har bare vært inne idag. Det nærmeste jeg har nærmet meg ute er og slippe kattene ut/inn... *Men jeg har fått skiftet sengetøy. *Og bakt en kake, *og laget taco til middag *og ryddet i en skap jeg skulle ryddet i for lengst: Hvilket resulterte i tre bæreposer til Fretex. *og vasket kjøkkengulvet ....og sett på det jeg utsetter til i morra. Møte på PPT i morra kl 9. Skal gjennomgå og godkjenne en rapport som skal sendes videre i systemet siden ressursene rundt TheaM nå skal forsterkes.
Fremhevede innlegg