janne84 Skrevet 9. februar 2011 #12221 Skrevet 9. februar 2011 Håper inderlig du får den jobben!!! because you worth it
loffen Skrevet 9. februar 2011 #12222 Skrevet 9. februar 2011 MarianneE, det er jo den perfekte jobben for deg!! Stillingsprosenten og alt! ÅÅå, som jeg håper du får den!! Eller jeg er sikker på at du får den!!
MarianneE Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #12224 Skrevet 10. februar 2011 Håper inderlig du får den jobben!!! because you worth it MarianneE, det er jo den perfekte jobben for deg!! Stillingsprosenten og alt! ÅÅå, som jeg håper du får den!! Eller jeg er sikker på at du får den!! Jeg heier på deg! **** Å, for en fryktelig dag!! Det begynte med at jeg våknet kl 4 i natt. Da alle var stått opp raknet det liksom bare helt. Andrè er håpløs om morran, gidder ikke skrive så mye om det, men la oss si at han hadde utført like mye om han ikke var her... TheaM mistet brødskiva med pålegget ned, Da vi skulle gre håret satte hun seg på gulvet og sutra Da vi skulle ta på fleecedressville hun ta den på seg, men fikk det ikke til og skulle IKKE ha hjelp, og var veldig ufokusert ellers. Så ville hun ikke ha på 2delt dress, men den andre han i barnehagen så det måtte hun bare. Så ville hun ikke ha på skoene og da hun omsider var påkledd var det etter trusler, oppmuntring, og hjelp fra meg. Ute måtte vi måke for det har snødd!! Da vi omsider kom oss avgårde begynte ungen og gråte for vi hadde ikke med vogna. Dråpen var da en nabo kom med slengbemerkningen; nei, skal den stakkars ungen i barnehagen igjen. Jaja.. Rett ut av huset, og aldri fri Jeg prøvde og bare le det bort, men den stakk. ....men ellers er alt bra asså...
MarianneE Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #12225 Skrevet 10. februar 2011 Fiiine omtalen av "mitt" sted: http://larsspiserdrikkerogsynser.blogspot.com/2011/02/tullis-et-lunsj-alternativ.html
juliane Skrevet 10. februar 2011 #12226 Skrevet 10. februar 2011 Hva slags nabo er det du har? Sånne morgener hender det jeg har også - og jeg har ikke barn engang! Vi får satse på at dere får en bra ettermiddag istedenfor!
MarianneE Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #12227 Skrevet 10. februar 2011 Kvelden tenker jeg blir veldig bra. Skal på Ost&kjeks hos venninneA med søsterG, svigerinneK, venninneSA og venninneS. Gleder meg!!
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #12228 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde eksplodert til naboen og sagt noe som "Å stakkars deg som ikke har noe annet å gjøre enn å følge med på vi driver med" Jeg hater slike folk Kos dem masse i kveld
MarianneE Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #12229 Skrevet 10. februar 2011 Katter kan mase like ille som ungene, gitt. Lurer på hva jeg skal ha på meg i kveld. Er så lei av det jeg har, føler meg så kjedelig. Får vel endevende skapet tenker jeg! Skulle gjerne hatt på et skjørt, men det er så kaldt og.... Lite interessant og lese om.... Andrè henter i barnehagen idag. Jeg får vel begynne og lage middag; Varme opp rester fra igår...
MarianneE Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #12230 Skrevet 11. februar 2011 Der morgenen igår inneholdt kjeft, tårer, irritasjon, trass og TheaM som hadde en dårlig autistisk-dag. Morran idag har vært stikk motsatt- heldigvis. Vi fikk t.om satt oss ned og lest i en bok før vi gikk til barnehagen! Jentekvelden igår var kjempe koselig! Ost, kjeks og brus, druer, paprika og agurk sammen med jenteprat. Veldig koselig! Også er det jo ikke lov og legge ut nakenbilder her (takk for det...) men se hva vi fant igår etter et lite nettsøk.... hmmm... Og mer enn det hadde jeg liksom ikke på enda...
Gjest Catwoman Skrevet 11. februar 2011 #12231 Skrevet 11. februar 2011 De bildene likte jeg veldig godt Ha en fin dag, og lykke til med jobbsøking. 66 % hørtes ut som en ypperlig stilling - akkurat passe mye til at det blir litt penger, men såpass lite at man har mye fri ved siden av også.
janne84 Skrevet 11. februar 2011 #12232 Skrevet 11. februar 2011 For det første For en dårlig nabo du har!!! og på bilde... Herregud så vanvittig sexy går det an å bli Ha en super fredag marianne
lilljan Skrevet 11. februar 2011 #12233 Skrevet 11. februar 2011 Tror ikke jeg fikk det rette bildet opp? Eller jeg fikk mange forskjellige bilder. for en fin venninnekveld og en god morgen med TheaM. Min Handy er superpappa av rang, mellom 07.00 og 18.00 så er det stopp!
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12234 Skrevet 12. februar 2011 De bildene likte jeg veldig godt Ha en fin dag, og lykke til med jobbsøking. 66 % hørtes ut som en ypperlig stilling - akkurat passe mye til at det blir litt penger, men såpass lite at man har mye fri ved siden av også. ja, det er fine bilder det! Stillingen er 66,6% ( rock on!!) altså fra 10-15.30 hver dag, det er fin tid synes jeg! For det første For en dårlig nabo du har!!! og på bilde... Herregud så vanvittig sexy går det an å bli Ha en super fredag marianne Ja, han er rett og slett grise sexy!! Det er veldig fint at han spiller i Criminal Minds- favoritt serien min. Tror ikke jeg fikk det rette bildet opp? Eller jeg fikk mange forskjellige bilder. Vel, det er flere bilder av Shemar Moore in the nude så om det var det du fikk opp: Hvis ikke: **** Fullt kjør på jobb igår.... Noen fredager i halvåret kommer det en del folk og skal levere anbud til arkitektene. Igår var en slik dag, så i tillegg til kjøkkenjobbinga mi var jeg og guidet folk hit og dit. Den uka som har vært nå har det vært stille på jobb, igår kom alle sammen samtidig og spiste og det kom 4 som var der i møte i tillegg, så... for og si det slik; For og sette det hele i perspektiv; Det gikk tre ganger så mye kaffe og dermed alt annet, mer enn vanlig. Jeg fløy beina av meg. Igår var vi og "velsignet" med kuling fra nord og det var så jeg kjente det blåste igjennom alle klærne. Derfor tenkte jeg at jeg orker ikke hjemmom i halvannen time og så gå og hente i barnehagen, så jeg tok med meg TheaM på veien fra bussen og hjem. Så 13.30 hentet jeg i barnehagen! Planen var da hjem og vaske&rydde før taco til middag og kakebaking til kvelden. Men da vi kom hjem med verdens rødeste roser i kinna oppdaget jeg til min store overraskelse at Andrè lå hjemme og sov og var tydelig ikke i form. Så derfor ble det ikke noe av planene våre, for med en leilighet på 56m2 er det ikke lett og få gjort slikt uten lyd. Så da ble det rydding og spilling av memo og pølser til middag istedet. Andrè var oppe igjen rundt kl 18 og følte seg mye bedre. Etter kveldsbadet igår sovnet TheaM i armene mine i sofaen så hun måtte bæres i seng sovende. Veldig søtt... Selv sov jeg på sofaen fra kl 20-22.45 og det gjorde veldig godt, til tross for at jeg ikke skal dette; Men jeg var helt utkjørt igår, totalt tom for krefter. Og jeg sov veldig godt i natt og, so I don't care. Idag lurer vi på og ta med snupps på kino og se To på Rømmen. Det har vi ikke gjort før, hun har bare vært med barnehagen og sett Knerten. Å... det ble mye gitt. Mye om ingenting...
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12235 Skrevet 12. februar 2011 hvorfor kommer sola inn vinduet og avslører hybelkaniner? Den burde passe sine egne saker spør du meg...
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12236 Skrevet 12. februar 2011 Åherregud... Jeg har meldt meg inn på Puls treningskjeden. Har hatt planer om det, t.om lyst til det, men nå... Uff... hva har jeg gjort. Kjenner jeg er helt nervøs nesten. Men tenker det ikke er så dumt heller...
*appifany* Skrevet 12. februar 2011 #12237 Skrevet 12. februar 2011 Er nok ikke det helt dumme, nei God lørdag! Greit at jeg flytter inn i tråden din? Så nemlig en bra link på forrige side
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12238 Skrevet 12. februar 2011 Bare og flytte inn piffy! Men... Tror du ikke din egen bok vil savne deg?
*appifany* Skrevet 12. februar 2011 #12239 Skrevet 12. februar 2011 Den får klare seg! Piffy skal ha mannebein
MarianneE Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #12240 Skrevet 12. februar 2011 Kos deg Piffy, jeg går og steker kjøttdeig!
Fremhevede innlegg