Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan Andre kanskje få litt større ansvar for å vekke deg umiddelbart når du sovner? Eller sende deg på en løpetur opp og ned trappa hvert kvarter? Eller kanskje det kunne hjelpe å finne på noe annet enn tv og sofa de timene det er som verst - kanskje du skal begynne å sette av tiden fra 21 og ut dagen til husarbeid, dusjing og egenpleie, forberede matlaging til dagen etter, baking etc?

Noe annet enn TV?

Men... Alle de seriene jeg ser på, da?

:sjenert:

Og jeg må ikke finne på og dusje før kvelden, ærru gærn!

Det er som og bare gå rett i seng!

Men de andre forslagene var ikke så dumme.

:)

Nå er det resten av CSI og så er det natta, for tro meg, idag er senga lokkende!!

God morgen!

Jeg melder meg frivillig som treningsmotivator! Jeg haaater å trene men etter å ha trent i ett halvt års tid nå, er jeg litt avhengig :sjenert: Jo flinkere jeg blir jo gøyere er det og jeg presser meg selv mer. Og ikke minst jeg får en time og to fri fra barna for å gjøre egne ting :sjenert:

Åja, det siste der har jeg tenkt på.Og med TheaM og utfordringene vi får snart trenger jeg noe som gir meg mer overskudd og energi.

Og den helsemessige bonusen er vel heller ikke dum.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:duskedame: for trening! Det synes jeg absolutt er en fin idé. Det kan kanskje gi deg litt mer energi også, og kanskje hjelpe deg med å komme inn i en god rytme i forhold til at du ikke sovner på sofaen? Jeg stiller gjerne med både :duskedame: og :pisk: om du skulle trenge det. ;)

Ha en fin dag! :kaffekopp:

Mye av det jeg sliter med ang søvn retter seg i mars når vi stiller klokka en time fram.

Av en eller annen grunn takler ikke kroppen min at klokka blir stilt en time tilbake. :roll:

Og tilbudet om :duskedame: og :pisk: skal jeg huske.

Kan komme til nytte!

Flink som begynner å trene :jepp: Jeg meldte meg inn i oktober, men det føles fortsatt som plikt og ork. Venter på den gode følelsen som liljan prater om :sjenert: Men jeg tror jeg faktisk har fått litt ekstra energi av det.

Jeg har funnet ut at med min økonomi MÅ jeg like det, noe annet har jeg ikke råd til!

:fnise:

:kose:

:hug: og lykke til med treningen Marianne.

Hvor åpner det nytt senter hen?

Domusbygget!

Skrevet

For en dag!!

Ut av huset kl 8.15 for og måke snø, levere i barnehagen, så en tur innom Åpen Bhg for en prat med damene.

En tur på jobb, handlet på veien hjem, kom hjem og gjorde litt småtterier hjemme i en halvtime, så kom H, svigerinneK sin datter, vi hentet TheaM i bhg, kom hjem og jentene lekte mens jeg vasket opp, laget middag, gav jentene mat, svigermor kom for og hente H og svigermor fikk mat.

Kl 17.05 gikk TheaM og jeg til koret -som begynner 17.30- hvor en redd TheaM klamret seg til meg i halvannen time.

Hjemme igjen 19.45 med en sliten og utrolig ufokusert jente.

20.45 fikk jeg satt meg ned.

Gjest hogwash
Skrevet

Blir nesten stresset av å lese om dagene dine iblandt MariannE!

Håper roen har senket seg i heimen.

Skrevet

Blir nesten stresset av å lese om dagene dine iblandt MariannE!

Håper roen har senket seg i heimen.

Du... Jeg blir nesten litt stressa sjøl.

:ler:

O hellige nattesøvn!

Sov 7 timer i strekk i natt fra 22.50 til 5.45! :sovne:

Det var deilig!

Noe som ikke var så stas var at da vekkerklokkene hadde ringt og Andrè var oppe av senga hørte jeg fra naborommet; Mammaaa!! Jeg har tissa i senga!!

:sur:

Så da later man som ingenting, vasker og skifter på barn, skifter på seng og banner innvendig.

Det som var bra med at hun hadde tissa i senga var at vi alle måtte opp, så vi var i barnehagen kl 8.15...

Det er sånn 15-20 minutter tidligere enn vanlig.

Litt jobb idag, så kaffe med Ashelia!

Skrevet

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

For 7 timer med søvn, det gjor deg nok godt!!!

Merker selv hvordan det er å ha dårlige søvn-perioder, men heldigvis for meg så er det bare perioder.. Begynte vel etter det ble slutt mellom meg og F, kanskje det er lakenskrekk fordi jeg må sove alene? :unsure: Men det ordner seg nok til slutt, i tilegg så bare maser jeg på T om jeg ikke får sove, så tekster vi litt frem og tilbake og jeg får tankene over på noe helt annet, det bruker å funke :)

Skrevet

Hurra for 7 timers søven :bolledeig: At det er noen andre som tar nattevåket er helt klart den beste biten av å begynne å jobbe igjen :jepp:

Skrevet

Hurra for 7 timers søven :bolledeig: At det er noen andre som tar nattevåket er helt klart den beste biten av å begynne å jobbe igjen :jepp:

Skrevet

Satser på samme suksessen til natta og.

:bond:

Å!!!

Stod jobb til meg i avisa idag.

Jeg har så lyst på den jobben at jeg er helt dårlig!!

Det er i en barnehage:

Vi søker etter en dyktig kjøkkenassistent i en 66% fast stilling. Arbeidet er fast fra 10.15.30

Vi søker etter en person som liker og lage mat og trives på kjøkkenet. Daglige arbeidsoppgaver vil være tilbereding av mat og frukt, bestilling av varer/innkjøp til barnehagen, renhold på kjøkken og kjølerom.

Stillingen innebærer og å lage mat sammen med barna. Ved behov må også kjøkkenassistenten trå inn som vikar på avdelingene.

Fy f å lysten jeg er på den jobben!!!

Skrevet

Søk!!!!

:jepp:

Jeg skal sende gode vibber så jobben blir din!

:duskedame::duskedame: :duskedame:

Skrevet

Det er jo virkelig den helt perfekte jobben for deg, MarianneE! SØK, SØK, SØK! :duskedame:

Skrevet

Søk!!!!

:jepp:

Jeg skal sende gode vibber så jobben blir din!

:duskedame::duskedame: :duskedame:

:5:

Skrevet

Satser på samme suksessen til natta og.

:bond:

Å!!!

Stod jobb til meg i avisa idag.

Jeg har så lyst på den jobben at jeg er helt dårlig!!

Det er i en barnehage:

Vi søker etter en dyktig kjøkkenassistent i en 66% fast stilling. Arbeidet er fast fra 10.15.30

Vi søker etter en person som liker og lage mat og trives på kjøkkenet. Daglige arbeidsoppgaver vil være tilbereding av mat og frukt, bestilling av varer/innkjøp til barnehagen, renhold på kjøkken og kjølerom.

Stillingen innebærer og å lage mat sammen med barna. Ved behov må også kjøkkenassistenten trå inn som vikar på avdelingene.

Fy f å lysten jeg er på den jobben!!!

Det er jo virkelig den helt perfekte jobben for deg, MarianneE! SØK, SØK, SØK! :duskedame:

:tommel: :tommel:

Skrevet

Er bare å søke, du har ingenting å tape på det!!!!

Du er intr i å være vikar i bhg? vi hadde kjøkkenhjelp når jeg jobbet i bergen, og til tider ble hun brukt mer på avdeling enn på kjøkkenet... Ikke meninga å ødlegge gleden, men bare vær obs :klemmer:

Skrevet

Jeg sier som de andre: SØK! Den jobben virket jo helt perfekt :jepp: 66% tror jeg er en veldig behagelig stillingsprosent også. Nok til at man får en litt ordentlig lønnslipp, men samtidig så lite at man har tid og overskudd til hjem og familie i tillegg. Lykke til!

Skrevet

SØK!!!!

Ma'am, yes ma'am!!

Er bare å søke, du har ingenting å tape på det!!!!

Du er intr i å være vikar i bhg? vi hadde kjøkkenhjelp når jeg jobbet i bergen, og til tider ble hun brukt mer på avdeling enn på kjøkkenet... Ikke meninga å ødlegge gleden, men bare vær obs :klemmer:

Du ødelegger da ikke!

Jeg vet ikke hva jeg er interessert i.

Jeg trives med den type jobb jeg har nå. Samtidig har jeg fagbrev som Bare- og ungdoms arbeider så kombinasjonen kjøkken + barn passer meg jo ypperlig!

Søker jeg, også ser vi hva som skjer! :)

Jeg sier som de andre: SØK! Den jobben virket jo helt perfekt :jepp: 66% tror jeg er en veldig behagelig stillingsprosent også. Nok til at man får en litt ordentlig lønnslipp, men samtidig så lite at man har tid og overskudd til hjem og familie i tillegg. Lykke til!

Ja, stillingen, stillingsprosenten... Alt passer meg perfekt!!

Er ikke trøtt enda.

Rart, uvant og litt greit...

Skrevet

Nå er du høy på jobbsøking, sovner godt når du legger deg nå :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...