Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å herre... Når jeg har spilt CD har det gått i denne deilige musikken.

Og jeg tror jeg skal fortsette med det, men heller sette på Faceless istedet for Awake.

Sully Erna...

Deilige mannen....

:sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Lurer på om jeg skal gå nedom butikken med panteflasker. Kjøpe sånna skilleark (hva heter det? Slike ark du kan sette i perm slik at du kan skille arkene så det blir system på dem istedet for en bunke med ark bare?) som jeg skal ha i permen med TheaM sine papirer.

Skrevet

Skilleark er kjekt!

Da blir det så oversiktelig og fint. :nigo:

Heier på deg og treningen! :duskedame:

Det er digg å trene!:jepp:

Skrevet

Jepp, skilleark er fine greier.

:)

Det har vært så stille og rolig her idag, nå er TheaM kommet hjem og den stille tiden er definitivt over....

"mamma... jeg kan spille tromme"

:bond:

Skrevet

Ah... fint system på alle papirene våre...

:tommel:

Skrevet

Det er noe utrolig befriende med å rydde i papirer! Kaste det man ikke lenger trenger og organisere resten :Nikke: Jeg blir ihvertfall veldig demotivert og nedfor av papirrot (med det hindrer meg ikke i å ha det :sjenert: )

Godt å høre at du nøt fridagen din :klemmer:

Skrevet

ah...

Caramellkaffe....

:tommel:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg har nettopp hatt en gjennomgang av alle papirene her i huset. Alt er nå sortert ned i detalj. Skilleark, plastlommer etc.. veldig deilig å ha gjort. Også så enkelt å finne frem når man skal ha tak i noe :jepp:

Skrevet

:sur:

Jeg som skulle prøve og endre søvnrytmen min...

Jeg får det ikke til!!

Jeg prøver, men jeg ender alltid opp med en liten hvil på sofaen uten at jeg merker det!

Kan sitte og se på TV, og så plutselig er programmet over.

Og det mest irriterende av alt er jeg kjenner når jeg begynner og bli trøtt, jeg vet når jeg bør lee litt på meg for ikke og sovne, men jeg får det liksom ikke til.

:sur:

Skrevet

Kan Andre kanskje få litt større ansvar for å vekke deg umiddelbart når du sovner? Eller sende deg på en løpetur opp og ned trappa hvert kvarter? Eller kanskje det kunne hjelpe å finne på noe annet enn tv og sofa de timene det er som verst - kanskje du skal begynne å sette av tiden fra 21 og ut dagen til husarbeid, dusjing og egenpleie, forberede matlaging til dagen etter, baking etc?

Skrevet

God morgen!

Jeg melder meg frivillig som treningsmotivator! Jeg haaater å trene men etter å ha trent i ett halvt års tid nå, er jeg litt avhengig :sjenert: Jo flinkere jeg blir jo gøyere er det og jeg presser meg selv mer. Og ikke minst jeg får en time og to fri fra barna for å gjøre egne ting :sjenert:

Skrevet

:duskedame: for trening! Det synes jeg absolutt er en fin idé. Det kan kanskje gi deg litt mer energi også, og kanskje hjelpe deg med å komme inn i en god rytme i forhold til at du ikke sovner på sofaen? Jeg stiller gjerne med både :duskedame: og :pisk: om du skulle trenge det. ;)

Ha en fin dag! :kaffekopp:

Skrevet

litt borte idag....

Skrevet

Flink som begynner å trene :jepp: Jeg meldte meg inn i oktober, men det føles fortsatt som plikt og ork. Venter på den gode følelsen som liljan prater om :sjenert: Men jeg tror jeg faktisk har fått litt ekstra energi av det.

Jeg vet akkurat hva du mener med at du merker når du kommer til å sovne. Du er nok nødt til å bare bli strengere med deg selv. La være å se på TV om kvelden rett og slett. Evt. sette en kjøkkenstol foran TVen så det ikke er mulig for deg å sovne. Opp og løpe litt hver reklamepause kan også fungere. Lykke til :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...