Frigg Skrevet 1. februar 2011 #12121 Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor damer ikke har flere menn: De kommer ikke til å klare å gå noe mer..
MarianneE Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #12122 Skrevet 1. februar 2011 Når du setter deg i sofaen i kveld kan du sette på en alarm på mobilen din etter en halvtime/time (eller hvor lang tid du tror det tar før du begynner å bli trøtt) og så snoozer du hele veien derfra. Har satt meg i sofaen, men dropper den snoozinga tenker jeg. På en annen side... Tror jeg skal prøve og utnytte reklamepauser til og gjøre småting slik at jeg får leet på meg. Det er så godt å ligge og dorme på sofaen.. Litt for godt.. Jeg vet det. Under et tynt fleeceteppe.... Åå, grøss for en blodprøvetaking! Jeg hadde drukket en flaske sprit før nesten gang om jeg var deg tror jeg. neste gang reiser jeg rett opp på sykehuset tenker jeg. Hvorfor damer ikke har flere menn: De kommer ikke til å klare å gå noe mer..
MarianneE Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #12124 Skrevet 2. februar 2011 Jeg klarte ikke og holde meg våken igår. Så Masterchef på TV3 og da det var ti min igjen; men da ble det bare 12 minutter før Andrè vekket meg. Så en liten glipp, men bare en liten en. Ny sjans i kveld! Dessuten har jeg sovet til kl 5 og det er en time lengere enn igår, kanksje det hjelper? I dag er det jobb igjen, en liten arbeidsuke (for de tre dagene jeg jobber pr uke er jo så mye... ) for jeg skal ha fri i morra for da skal vi på diagnoseforståelseskurs (puh... litt av et ord) ang TheaM. Men, jobb idag. Jeg synes det er godt og ha fri, men de dagene jeg jobber er ganske all-righte de og. Det er godt og føle at man bidrar til samfunnet og gjør noe!
MarianneE Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #12125 Skrevet 2. februar 2011 http://jegleser.blogspot.com/2011/01/mammabloggerne-far-pepper.html
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #12126 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes ikke det er rart du sovner på sofaen når du er oppe så tidlig! God morgen!
lilljan Skrevet 2. februar 2011 #12127 Skrevet 2. februar 2011 Du? Jeg tror jeg heller ønsker meg en ekstra kone enn en ekstra mann. Tenk så digg da en som er med å hjelper i huset og tar sin del med ungene osv. En mann til hadde vært enda flere skitne sokker og tallerkner som ikke fant veien dit de skulle. Lilljan+Handy+ekstrakone=sant
MarianneE Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #12129 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes ikke det er rart du sovner på sofaen når du er oppe så tidlig! God morgen! Ikke jeg heller, men poenget er jo at jeg ikke skal sovne på kvelden, rett og slett for og kunne sove hele natta. Du? Jeg tror jeg heller ønsker meg en ekstra kone enn en ekstra mann. Tenk så digg da en som er med å hjelper i huset og tar sin del med ungene osv. En mann til hadde vært enda flere skitne sokker og tallerkner som ikke fant veien dit de skulle. Lilljan+Handy+ekstrakone=sant Neinei.... Det du ønsker deg er en hushjelp! Noe jeg og kunne tenkt meg. "noen" har ikke brettet sammen to maskiner med klær, eller lagt to pledd i sofaen istedet for at de ligger på gulvet der TheaM la dem. Også ligger det noen bamser i sofaen, to kokebøker på stuabordet.... Jo... En hushjelp hadde gjort nytta!!! Jeg glemte Masterchef! Og jeg fikk aldri med meg hvem som vant! **** Fine dagen.... Mesteparten ihvertfall. Jeg gadd ikke reise hjem etter og levert i barnehagen så jeg tok bussen til Skien og satte meg på Stockmann med den fantastiske kaffemoccaen de har der. Jeg ser når den lages at det ikke stemmer, men en skulle tro den var laget kun på fløte og sjokolade. Satt der og koste meg med moccaen og strikketøyet. Strikker fremdeles på denne og skal begynne og felle av for armhuller om... tre omganger. På vei til jobb stoppet jeg ved salgsstativ hos cubus og kjøpte en kjempe søt lilla cardigan med hvite hjerter på til TheaM. 49,- var det for den. Og jaggu rakk jeg og innom matbutikken før jeg var på jobb 10.40. Følt meg driiiit effektiv idag. Så var jeg på jobb da og gjorde mitt. Til sist skulle jeg bruke den eletriske brødskjæreren på benken. Og dette har jeg gjort mange ganger i snart et år, men i dag kutta jeg meg så blodet rant. Så jeg har da et dypt kutt i høyre langfinger. Det er VONDT!!!
juliane Skrevet 2. februar 2011 #12130 Skrevet 2. februar 2011 AU au au! Jeg klarte å kutte av meg halve tommelfingertuppen på en sånn skjæremaskin da jeg var 15 og jobbet på kafe, du må jammenmeg være forsiktig!
MarianneE Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #12132 Skrevet 2. februar 2011 det kjenner jeg at jeg må, ja, Juliane Lurer litt på en jobb jeg.. Det er på en klesbutikk i Skien; Uno. De søker etter en deltidsansatt. Fordelen: -Tiltredelse for som f... -Flere timer enn der jeg har nå, og bedre betalt og fremdeles deltid. Ulempen: -jobb annenhver lørdag, greit nok, men Andrè jobber og annenhver helg. Jeg ønsker ikke og takke ja til en jobb som medfører at vi må ha barnepass til TheaM annenhver lørdag -Forstod det som at det ikke var fast men vikariat med lang varighet -Jeg må si opp jobben jeg har nå og som jeg liker så godt. Men, det er jo noe jeg må før eller siden uansett. Men, mer penger er jo noe vi trenger. For et dilemma... Og jeg må levere søknaden i morra.
janne84 Skrevet 2. februar 2011 #12133 Skrevet 2. februar 2011 Hurra for salg!!!! Du er no jammen uheldig!!! håper ikke kuttet er så dypt at du må sy da..
Mazilla Skrevet 2. februar 2011 #12134 Skrevet 2. februar 2011 Du kan jo søke ihvertfall, og så ta det videre derfra om det skulle bli aktuelt. Det er sikkert koselig å jobbe på Uno også, selv om du trives der du er nå
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2011 #12135 Skrevet 2. februar 2011 Cubus har masse fint på salg nå. Har vært innom med kommende bestemor og handlet endel til lillefrøkna Synes du skal søke på jobben jeg. Ikke verre enn at man kan si nei om man blir tilbudt stillingen, og "angrer"
*Enigma* Skrevet 2. februar 2011 #12136 Skrevet 2. februar 2011 Søk, så får du tenke nøyere over ulempene og veie for og i mot dersom du får tilbud om jobben.
Nótt Skrevet 2. februar 2011 #12139 Skrevet 2. februar 2011 Slenger meg på de andre her, søk jobben og ta stilling til fordeler og ulemper om du får tilbud om jobben.
Fremhevede innlegg