MarianneE Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #12061 Skrevet 26. januar 2011 Fantastisk god anmeldelse. Kjiper'n for IKEA, men underholdenede var det iallefall... http://www.vg.no/mat-og-drikke/restaurantguiden/?rid=691
Mazilla Skrevet 26. januar 2011 #12062 Skrevet 26. januar 2011 Så idag blir far hjemme mens mor holder hjulene igang ved og gå på jobb. Håper hun ikke blir ordentlig syk, og at de kan gi henne et eller annet for den forferdelige hosten.. Høres ikke noe greit ut nemlig!
MarianneE Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #12063 Skrevet 26. januar 2011 Hvorfor er ungen i fordømt bra form når vi har ordnet fri fra jobb og fra barnehagen? Joda, hun hoster, men utenom det kunne hun fint vært i barnehagen.... :dåne:
*Enigma* Skrevet 26. januar 2011 #12064 Skrevet 26. januar 2011 Fantastisk god anmeldelse. Kjiper'n for IKEA, men underholdenede var det iallefall... http://www.vg.no/mat-og-drikke/restaurantguiden/?rid=691
MarianneE Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #12065 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Lille TheaM hoster seg bortimot blå i ansiktet. Andrè har hatt henne til legen idag så hun har fått cosylan ( ) og ligger nå rett ut på sofaen og spiser pære mens hun ser film. Hun har ikke feber, men virker slapp og sliten. Da jeg kom hjem fra jobb hadde Andrè satt over klesvask, rydda og vasket opp. Endret 26. januar 2011 av MarianneE
MarianneE Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #12066 Skrevet 26. januar 2011 Nå har jeg meldt oss inn i autismeforeningen. Det var... litt rart og litt sårt. Plutselig ble det "ordentlig"
MarianneE Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #12068 Skrevet 26. januar 2011 Ja, det tror jeg og loffen. Har spionert på dem i en ukestid og det ser all-right ut. TheaM var i seng 18.30, en time før normalen. Etter hun sovna har det ikke kommet en eneste host- heldigvis. Den vesle kroppen er sliten tenker jeg. Jeg fryser og har fått et teppe rundt meg. Ha sååå lyst til og bare lege meg tett inntil ene katten vår og lukke øynene. Bare i 10 min...
mia83 Skrevet 26. januar 2011 #12069 Skrevet 26. januar 2011 Huff sånn hosting er slitsomt. Stakkars TheaM! Du holder vel ikke på å bli syk vel, ettersom du fryser?
MarianneE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #12070 Skrevet 27. januar 2011 Huff sånn hosting er slitsomt. Stakkars TheaM! Du holder vel ikke på å bli syk vel, ettersom du fryser? Nei, det er vinter. Derfor fryser jeg. Jeg er kjempe varm om morran og kald på kvelden. Derfor la jeg meg litt ned på sofaen igår og tok teppet rundt meg; i en time, gitt. **** TheaM blir hjemme fra barnehagen idag. Hun er i fin form, men de skal i gymsalen og løpe og herje idag og det betyr at hun kommer til og bortimot kollapse av hoste. Derfor blir hun heller med meg på jobb idag. Blir nok barnehagen igjen i morra tenker jeg. Om en uke skal vi på diagnoseforståelseskurs. Det er et kurs om TheaM og autismen for oss som foreldre, barnehagen skal være der og vår øvrige familie. T.om pappa kunne tenkt seg og blitt med på kurset! :dåne: Han som mente det tidligere at utredninga av TheaM var bare noe tull fra vår side- ja bortimot barnemishandling. Andrè har kommet seg, jeg sa igår at jeg har meldt oss inn i autismeforeninga og da sa han OK! For halvannen uke siden mente han tross alt at det var og overdrive situasjonen veldig. Dessuten har han fortalt det til noen venner av ham nå. Det er da framskritt!
*Enigma* Skrevet 27. januar 2011 #12071 Skrevet 27. januar 2011 Godt å høre at ting går framover og at folk begynner å akseptere situasjonen.
MarianneE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #12072 Skrevet 27. januar 2011 Ja, for uten aksept for situasjonen kan vi heller ikke få til noe for TheaM!
*Enigma* Skrevet 27. januar 2011 #12073 Skrevet 27. januar 2011 Ja, for uten aksept for situasjonen kan vi heller ikke få til noe for TheaM! Nei, og det er jo det aller viktigste nå, at hun og dere får all den hjelp og støtte dere kan få, ikke minst fra familiene deres. Men det er absolutt forståelig at det tar tid å akseptere situasjonen.
Nótt Skrevet 27. januar 2011 #12074 Skrevet 27. januar 2011 Så godt at dere nå begynner å få aksept og forståelse fra familien.
Kara W Skrevet 27. januar 2011 #12075 Skrevet 27. januar 2011 Det høres ut som om ting bedrer seg for dere. Aksept av situasjonen er det første, og vanskeligste, steget å ta. Nå kan dere fokusere på å gi den vesle jenten deres den beste oppveksten hun kan tenke seg! God bedring til den lille. Slik hosting er fælt å måtte høre på.
loffen Skrevet 27. januar 2011 #12076 Skrevet 27. januar 2011 Ja, for uten aksept for situasjonen kan vi heller ikke få til noe for TheaM! Akkurat! Så fantastisk bra at alle vil være med på det kurset! Håper dere har en fin dag på jobben, TheaM og du.
MarianneE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #12077 Skrevet 27. januar 2011 Tullis i kveld med venninneA, venninneJ og kanskje og venninneS. Gleder meg!!
MarianneE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #12078 Skrevet 27. januar 2011 Jentungen ligger rett ut med feber. Andrè jobber overtid. Faen. Heldigvis rekker jeg Tullis uansett. Noe sier meg at det kan bli en stund til neste gang jeg få kommet meg ut, siden jeg har ei syk lita ei.
MarianneE Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #12080 Skrevet 28. januar 2011 KOste meg veldig på Tullis igår. Noen ganger er det så godt og sitte med en stor kopp kaffe latte (med butterscotch smak!) i hendene sammen med tre gode venner. Trenger ikke bidra så mye til samtalen, det er bare godt og sitte der og bare "være"
Fremhevede innlegg