Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Ha en fin dag :goodbye:

Jeg har allerede vasket gulvene i hele stua/spisestua og kjøkkenet *føler seg flink* :fnise: Føler at jeg må holde gulvene litt ekstra rene når jeg har en baby som åler seg rundt omkring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at solsolsol er ofte her og leser...

Si hei da!

:goodbye:

:fnise: Jeg har også noen tilbakevendende sniklesere jeg kjenner nicket til. :lur:

Jeg må bare si at jeg syns du er knalltøff MarianneE, og at jeg tipper det ikke tar lang tid før Andre er like tøff som deg. Kjempeforbedring bare det at han leste rapporten i går, og etter hvert skal du se det går seg til for dere alle tre! :klem:

Jeg ville faktisk heller ha ryddet og vasket enn å vært på jobb i dag...

Skrevet

Babyskritt er bedre enn å blir stående!

:kose:

Skrevet

Håper du får en fin dag tross alt MarianneE! :klem:

Skrevet

:sukk:

Idag har alt bare vært feil.

Jeg vet ikke helt hvordan.

Er så trøtt at det gjør vondt i øynene, broder'n har vært her for han har tatt seg litt fri for han har muligens tatt et leddbånd i kneet evt menisken og jeg ville på Tullis men vi endte på JonasB sammen med venninneI.

Greit nok, men jeg ble sittende og ønske at jeg var hjemme eller bare ikke der.

Kjente jeg klarte liksom ikke helt henge med og....

Egentlig hadde jeg mest lyst til og være hjemme og slappe av.

Kjennes ut som om jeg aldri får slappet av lengere- og noe sier meg at værre blir det siden vi skal intensivere hverdagen rundt TheaM etterhvert.

Idag kjenner jeg at jeg ikke vil være her.

Kunne tenkt meg og bare kunnet være litt alene et sted hvor ingenting kreves av meg.

Skrevet

Jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for deg, men jeg kan iallefall sende deg en :klemmer:

Skrevet

Andrè skal ikke jobbe overtid idag.

Mirakler skjer vist...

Skrevet

Nå skal jeg prøve å være litt objektiv, så får du bare evt mislike det jeg skriver til deg?

Høres ut for meg at Andre går igjennom en "sorgprosess". Og han har alle de klassiske forsvarsmekanismene oppe, fornektelse, forvrengelse av virkeligheten, projeksjon/overføring(som i; det er ikke Thea det er noe galt med, det er eksempelvis legene som gjør noe galt)osv.

Dere to er to forskjellige personlighetstyper. Du er den følsomme, som tar det skikkelig innover deg. Du ønsker å gjøre det beste, men vet ikke helt hvor du skal begynne. Du er ikke avhengig av Andre, men du tror du er det? Og så føler du at du må være sterk for alle tre. Om du gir Andre tid, og det har dere faktisk nok av, så kommer han til å innse at situasjonen er som den er...til slutt. Det kan ta tid, han må jobbe seg igjennom prosessen han går igjennom nå, og du må smøre deg med tålmodighet.

Jeg kan ikke si at jeg har erfaring med en autist i huset, men erfaring fra å takle harde og vanskelige situasjoner, det er i disse tidene man må stoppe opp å huske å lære av seg selv.

Hva takler jeg, hva takler jeg ikke, hvorfor mestrer jeg dette når jeg ikke mestrer det andre, hvorfor reagerer jeg på denne måten. Og ikke minst; hva kan jeg gjøre for at jeg skal takle/ mestre/ reagere annerledes i neste tilfelle?

Kanskje du synes det var litt ubegripelig svada, men jeg hadde lyst å skrive det til deg, og da blir det bare sånn. Så er det bare å si det om du vil jeg skal slette det.

Skrevet

Jeg synes det var kloke ord, jeg.

Skrevet

Appiffany....

Hvorfor i alle dager skal jeg be deg om og slette det?

For det første, det var din mening og den skal få stå.

Jeg ser at det er ærlig ment og skrevet med omtanke, selvsagt skal ikke det slettes!

Og for det andre.... Syntes det stemte ganske bra.

:jepp:

Jeg fikk legge meg litt på sofaen igår da kl var 18.45.

Der sovna jeg så fort jeg la meg nedpå og våknet ikke før kl var 21.30.

Da så vi to episoder CSI og så var det rett i seng og jeg sov i 5 timer.

Idag føler jeg meg igrunn som et nytt menneske.

:)

Skrevet

Kloke Appiffany!

Velkommen til en ny dag, du nye menneske! :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Liker facebookstatusen din så godt jeg :klemmer:

TheaM er en nydelig jente :rødme:

Skrevet

Appiffany....

Hvorfor i alle dager skal jeg be deg om og slette det?

For det første, det var din mening og den skal få stå.

Jeg ser at det er ærlig ment og skrevet med omtanke, selvsagt skal ikke det slettes!

Og for det andre.... Syntes det stemte ganske bra.

:jepp:

Fordi at det er en litt "invaderende" for meg som ikke kjenner dere og tolke det jeg gjør. Og jeg ville ikke at det skulle stå om det ble "for mye". Det var bare det.

:)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kloke ord fra *appifany*. Tror helt klart hun har rett i mye av det hun skriver. Og om du skulle si til Andre at du også sørger og trenger støtte, tror du ikke han kom til å ta tak i det? Kanskje han tenker at du er alltid så sterk, at du trenger ikke at han skal være sterk for deg? Jeg vet ikke altså, bare tenker litt her. Kanskje kan det hjelpe han til å åpne seg litt også.

Jeg er hvert fall sånn, at hvis noen viser litt svakhet og spør om støtte, føler jeg meg sterkere selv og vil gjerne hjelpe.

:klem:

Skrevet

Det var kloke ord fra *appfany* det.

Håper du får en fin kveld MarianneE. :hug:

Skrevet

Kloke ord fra *appifany*. Tror helt klart hun har rett i mye av det hun skriver. Og om du skulle si til Andre at du også sørger og trenger støtte, tror du ikke han kom til å ta tak i det? Kanskje han tenker at du er alltid så sterk, at du trenger ikke at han skal være sterk for deg? Jeg vet ikke altså, bare tenker litt her. Kanskje kan det hjelpe han til å åpne seg litt også.

Jeg er hvert fall sånn, at hvis noen viser litt svakhet og spør om støtte, føler jeg meg sterkere selv og vil gjerne hjelpe.

:klem:

Oj... Her må jeg avklare en ting!

Jeg har ikke gått rundt og latt som alt er bra ovenfor ham- jeg har gråt og prata om situasjonen, men jeg har vært forsiktig med hva jeg har sagt og hvor mye for jeg vet og at han har også sitt om dagen.

Jeg føler vi har stått sammen om det hele selv om tankeprosessene våre er litt ulike.

Jeg tenker nå framover, han er litt der at han sliter litt med og godta diagnosen hennes. Enda.

Det går seg til.

Vi gikk til sengs kl 21.15 igår :lur:

Jeg skal ikke fortelle noen detaljer, men...

Vi hadde sex slik jeg trodde vi hadde glemt og ha det.

Rotete setning, men jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det.

:sjenert:

Nei....

På tide og komme seg ut i -11 og på jobb.

Skrevet

Skjønner hva du mente til tross for rotete setning... :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...