Bokalven Skrevet 10. september 2004 #1181 Del Skrevet 10. september 2004 Hvordan står det til her, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. september 2004 #1182 Del Skrevet 10. september 2004 Kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. september 2004 #1183 Del Skrevet 10. september 2004 Dakar Marianne`n er syyyk Skjønner svært godt at du ikke orker så mye i hælja, vi får dra dere med neste gang Og du må bli bedre! :::sende godbedringvibber::: Ikke morro å være dårlig : ( Spørs om vi drar sjøl egentlig. Er litt sliten nå, men det blir egentlig det samme, om vi blir her eller drar til Grenland. Vi tar det som det kommer, nå skal vi spise litt pizza. GodBedringKlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 13. september 2004 #1184 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan er formen din?? Om du ikke er bedre - GOD BEDRING!! Vi har vært nede for telling den ene etter den andre på studieturen. Hvilken gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. september 2004 #1185 Del Skrevet 13. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 19. september 2004 #1186 Del Skrevet 19. september 2004 Mariannemooooor!!Nå MÅ dere se å få dere en ny pc snart! Basta! Savner å maile/snakkes på msn Vi får ringes en dag :D Sender deg en mail snart jeg. Så får du lese den ved anledning. Stoor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. september 2004 #1187 Del Skrevet 21. september 2004 *håper at det detter masse penger ned på MarianneE og mannen slik at de kan gå å kjøpe pc idag* Du må komme tilbake snart vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #1188 Del Skrevet 21. september 2004 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 28. september 2004 #1189 Del Skrevet 28. september 2004 Det begynner å bli ekko i dagboka di! En uke siden siste inlegget! Har du det bra vennen? Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. september 2004 #1190 Del Skrevet 29. september 2004 Hallu? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2004 #1191 Del Skrevet 29. september 2004 Kanskje hun er opptatt med livet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. september 2004 #1192 Del Skrevet 29. september 2004 Opptatt med livet sitt? Hørt på maken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2004 Forfatter #1193 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm... det var det med penger til ny data, da! Godt dere er her! (sniker meg til og bruke dataen på aetat uten lov..) Har fått jobb som telefonselger, det vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om, men bedre enn ingenting. Vi har det bare bra, begge to. Han er i Oslo og jeg er hjemme. Savner og ha PC hjemme, men nå som jeg har fått meg jobb kanskje det blir enklere da og spare litt penger til en ny data. Jeg vet ikke om jeg gidder og inn hit framover, bare om jeg har tilgang på en data en gang. Blir nok temmelig fraværende fram til vi får data hjemme igjen. Håper dere alle har det bare bra, gudane skal vite at jeg savner dere her inne! Til dere alle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 29. september 2004 #1194 Del Skrevet 29. september 2004 Sitat Jeg vet ikke om jeg gidder og inn hit framover, bare om jeg har tilgang på en data en gang. :o :fy: Jommen sa jeg......... Men koselig å høre at du har fått deg noe å gjøre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #1195 Del Skrevet 4. oktober 2004 Åherregudamegsådiggdetermedpcigjen!!!! Harddisken er sletta og alt er reinstallert og herregud så digg det er og være her igjen! Det er bare en nødløsning, for ny PC, det må vi ha men akkurat nå funker dette også bra. Så da veit jeg hva dagen min blir brukt til i dag ja.... Dessuten er det så drittvær at jeg gidder ikke og ut. Da er det like greit og være her, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2004 #1196 Del Skrevet 4. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. oktober 2004 #1197 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jippi - og velkommen tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #1198 Del Skrevet 4. oktober 2004 En liten hilsen til deg, bare....vi Grenlendinger må jo "holde sammen" hm....heter det Grenlendinger forresten...ja, ok, så må jeg vel innrømme det, da...jeg ER inflytter :oops: Men en hilsen får du i allefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 4. oktober 2004 #1199 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei!! Det var på tide!! Koselig å ha deg tilbake, nødløsning eller ikke! Er det jeg sier - alt ordner seg for snille piker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. oktober 2004 #1200 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det varte dessverre ikke så lenge... Fikk mld fra en litt irritert MarianneE i stad.. Nødløsningen funka ikke lenger... Tror dere en kronerulling på KG hadde vært nok til å kjøpe ny pc til MarianneE-vennen? Ikke det nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg