juliane Skrevet 11. januar 2011 #11901 Skrevet 11. januar 2011 Krysser fingrene for at dere får et svar, men vet ikke hvilket svar jeg håper på....
MarianneE Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #11903 Skrevet 11. januar 2011 dere er gode og ha. Hun vet heldigvis ikke hva som har foregått. For henne har det vært morro og være på sykehuset og fått leke med lekene der og se i bøker. Hun er lykkelig uvitende og hører på en CD nå mens hun spiser på en nybakt skolebolle. **** Jeg hadde avtalt med hun som jobber de dagene jeg har fri at hun skulle jobbe for meg på torsdag i forrige og jeg for henne idag. Så da jeg kom på jobb idag og møtte S var overraskelsen STOR!! Hun hadde glemt at vi hadde avtalen så da måtte jeg gå igjen. Herregud, jeg var SUR! Reiste på besøk til venninneA istedet, men hadde jeg vist at S kom til og reise hadde jeg blitt hjemme og fått gjort det jeg har og gjøre her istedet. Andrè var hjemme fra jobb 21.30 igår og hadde da med to stk 70litere plastkasser som skal fylles med julegardiner, juleduker, julepynt osv før jeg sloss dem inn i kottet. Det kunne jeg gjort idag. Ikke for det.... Var veldig koselig hos venninneA, asså...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2011 #11904 Skrevet 11. januar 2011 Håper dere får svar i morgen, og at brikkene kan falle på plass for dere alle sammen. Skjønner godt at du har alle slags følelser nå. Og syns det ene svaret du fikk i tråden var så fint, at jeg siterer det: "Jenta deres er jammen heldig med foreldrene sine".
MarianneE Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #11905 Skrevet 11. januar 2011 Håper dere får svar i morgen, og at brikkene kan falle på plass for dere alle sammen. Skjønner godt at du har alle slags følelser nå. Og syns det ene svaret du fikk i tråden var så fint, at jeg siterer det: "Jenta deres er jammen heldig med foreldrene sine". Ja, det var en veldig fin kommentar. Men jeg er igrunn litt enig. Jeg er utrolig glad for at vi ikke er som enkelte og later som om alt er i orden og reagerer som om ingenting er galt. Vi har tatt imot all hjelp vi har fått tilbud om- og kommer til og fortsette med det.
Kara W Skrevet 12. januar 2011 #11908 Skrevet 12. januar 2011 Lykke til! Skal tenke masse på dere idag
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. januar 2011 #11909 Skrevet 12. januar 2011 Lykke til idag. Håper dere får svar på spørsmålene deres
Gjest hogwash Skrevet 12. januar 2011 #11910 Skrevet 12. januar 2011 Lykke til MariannE og snup(p?)s!
MarianneE Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #11911 Skrevet 12. januar 2011 Andrè letta litt på hjertet i morges da jeg fortalte at det i forrige uke kom en oversiktsplan over kurs innen autisme. Han sa at han angret nesten på at vi har satt igang dette. Ikke at han vil avbryte men han sa at han takler dette dårlig. Det viste jeg ikke. Jeg trodde det prellet litt av på ham, han har aldri villet snakke så mye om det. Vi har jo såklart pratet om TheaM og det rundt henne, men han har aldri fortalt noe om hvordan dette påvirker ham. På en måte får jeg vondt av ham fordi det går tydelig veldig inn på ham. På en måte føler jeg at jeg må holde oss alle oppe -megselv inkludert. På en måte tenker jeg "skjerp deg, du er mann" men det er ikke så stor del av meg som tenker det der... Men mest tenker jeg at jeg har vært egoistisk og hatt litt for stort fokus på meg og mine følelser... Uansett. Litt over 4 timer til møtet begynner. Jeg gleder meg. Jeg gruer meg. ...og jeg skal ihvertfall ikke ha på mascara idag, for noe sier meg at dette blir en skikkelig grinedag...
*appifany* Skrevet 12. januar 2011 #11912 Skrevet 12. januar 2011 Lykke til i dag! Dette klarer dere! Alle tre
Gjest Catwoman Skrevet 12. januar 2011 #11913 Skrevet 12. januar 2011 Jeg tror faktisk menn ofte takler sånnt litt dårligere enn kvinner...men de klarer ikke å prate om det og gjemmer det inni seg og later som om alt er ok. Jeg er utrolig glad for at vi ikke er som enkelte og later som om alt er i orden og reagerer som om ingenting er galt. Vi har tatt imot all hjelp vi har fått tilbud om- og kommer til og fortsette med det. Tror det er det beste man kan gjøre. Uansett er det jo ingenting galt med hennne - hun er bare litt annerledes enn andre barn, og trenger litt ekstra hjelp ykke til i dag.
MarianneE Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #11917 Skrevet 12. januar 2011 TheaM har fått diagnosen autist. Vet ikke hva mer jeg skal skrive nå. Vet hva jeg føler. Hmm...
juliane Skrevet 12. januar 2011 #11918 Skrevet 12. januar 2011 Har sittet på nåler i flere timer og tenkt på dere. Men vet neimen ikke hva jeg skal skrive jeg heller.
Fremhevede innlegg