MarianneE Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #11881 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Endret 7. januar 2011 av MarianneE
Androide Skrevet 8. januar 2011 #11883 Skrevet 8. januar 2011 Han hadde fake D&G briller. Greit nok, men da noen nevnte at de var fake protesterte han. Eller... De var fake, men siden han kjente en som kjenner designduoen så hadde han fått tillatelse av D&G til og bruke dem. :hoho: Special licence just for juuuu?
MarianneE Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #11884 Skrevet 8. januar 2011 Han hadde fake D&G briller. Greit nok, men da noen nevnte at de var fake protesterte han. Eller... De var fake, men siden han kjente en som kjenner designduoen så hadde han fått tillatelse av D&G til og bruke dem. :hoho: Special licence just for juuuu? Er det ikke herlig med folk som kommer med slike utsagn? Jeg har ofte vanskelig med og forstå at svogerS og Andrè er brødre. De er ulike av utseendet og med bortimot stikk motsatt personlighet. **** Sovet så godt i natt. Jeg var utrolig trøtt da jeg la meg og sovnet umiddelbart og våknet da Andrè kom hjem etter og kjørt drosje 4.30. Etter det leste jeg litt og slumret litt før TheaM kom inn i senga til meg kl 6.15 Hun la under dyna mi helt i ro og sang mens jeg lukket øynene litt. Sov ikke, men var liksom ikke helt våken heller. Det snør. Igjen. Jeg begynner og bli lei snø, men det kommer mer ser jeg på yr.no 1.mars er datoen jeg har funnet ut at jeg lever for. Da er våren igang. Ellers på planen for idag står det da gardinbytte ( ) og søsterG og jeg skal ta med ungene en tur på biblioteket. Tenkte jeg skulle finne bok om Pulverheksa til TheaM og se om den kunne slå ann. Selvsagt skal jeg lese for henne, hun skal få slippe det selv.
Kara W Skrevet 8. januar 2011 #11885 Skrevet 8. januar 2011 Han har ikke mastercard, han har et av disse kortene som er dyyyyre. Og uttalelsen om dette kortet stiller bare i kø med andre utsagn derfra. Et eksempel: Han hadde fake D&G briller. Greit nok, men da noen nevnte at de var fake protesterte han. Eller... De var fake, men siden han kjente en som kjenner designduoen så hadde han fått tillatelse av D&G til og bruke dem. :hoho: :skratte: Er det mulig? Forventer han virkelig at noen skal tro på disse utsagnene?
MarianneE Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #11886 Skrevet 8. januar 2011 Tja... Han tror vel på det sjøl, da. En fin dag går mot slutten. Har kost meg veldig med TheaM. Forteller om det i morra. Har nå en date med teppet mitt, brus og en pose maarud...
MarianneE Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #11887 Skrevet 9. januar 2011 Klokka var 6.35: Mammaaaa.... Hvorfor er senga mi våt? Så da var det opp av senga, dra av sengetøy, vaske barn, få på henne reint og tørt tøy, hive dyna ut på trappa over gelenderet... og dermed var dagen igang. Enda glad klokka ikke var 3 på natta. Dagen igår var så koselig! Møtte søsterG og barna på biblioteket. Ungene har alltid trivdes sammen, men igår tok de helt av. Jeg var veldig glad det ikke var andre barn der, for da hadde de vel blitt skremt tenker jeg. Våre barn styra og holdt på så jeg var redd vi ville bli bedt om og gå. Etter biblioteket hadde søsterG lovet at ungene skulle få gå på lekeplassen. Jeg syntes det var bare et teit forslag, for det var jo snø til oppunder armene på dem. Men så lette som de er så gikk de ikke igjennom snøen så de fikk lekt litt med sklia og huskene og koste seg allikevel. Da vi gikk hvert til vårt stoppet TheaM da vi var halvveis hjemme for og mate ender og måker. De var så sultne at jeg fikk helt vondt av dem. Stakkarne -endene asså, måkene er jo alltid døden nær av sult tror de- var jo utsulta bortimot. En and flaksa litt opp og bet TheaM i en finger fordi den ville ha brødet hun hadde i hånda. Hun skvatt litt, men ingen skade skjedd. Men, da endene begynte og flakse litt mer og en and kom borti TheaM, da stod hun bare og og sa at det var skummelt. Skjønner henne igrunn, for de var så ivrige på maten at de stod oppå beina våre. Etter en tur i butikken reiste Andrè på jobb og vi jentene kokte oss pasta til middag og så barneTV, spiste lørdagsgodt og hadde en helt vanlig lørdag. Selv halvsov jeg fra kl var ca 20.45 til jeg la meg 22.30. (herregud... så spennende info!! ) Idag har jeg lyst til og ta med TheaM på kino! Det går en film med redningsskøyta Elias kl 14.45, og det kunne vært moro og tatt henne med. Har hørt om noen flere vil være med, men so far... it's just the two of us. Andrè skal opp til foreldrene sine som er bortreist til i morra og måke så de slipper og begynne på det når de kommer hjem i natt. Også var det vel idag jeg skulle bytte gardiner på det ene stuavinduet. Gardinene ligger framme, men.. det var det og få gjort det da...
Kara W Skrevet 9. januar 2011 #11888 Skrevet 9. januar 2011 Må bare si jeg er litt imponert over gardininnsatsen din nå. Jeg tror aldri jeg har byttet gardiner på noe sted jeg har bodd, bare hengt dem opp når jeg flytter inn. Det hørtes ut som om TheaM fikk en virkelig bra dag igår
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. januar 2011 #11889 Skrevet 9. januar 2011 Helt utrolig så populær Elis er blitt. Kos dere på kino
MarianneE Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #11891 Skrevet 10. januar 2011 Må bare si jeg er litt imponert over gardininnsatsen din nå. Jeg tror aldri jeg har byttet gardiner på noe sted jeg har bodd, bare hengt dem opp når jeg flytter inn. Det hørtes ut som om TheaM fikk en virkelig bra dag igår Jeg har to par stuagardiner pluss julegardiner og pleier og bytte 1-2 ganger i året. Synes forresten det finnes utrolig mange stygge gardiner der ute i verden. Helt utrolig så populær Elis er blitt. Kos dere på kino Ja, han er blitt veldig popis. Men, det ble ingen kino på oss. Elias kom på TV på morran og jentungen spratt opp av sofaen løp bort og slo av TVen. Det er altfor skummelt for meg! Da ville det kanskje ikke være noen suksess med kino... Istedet var vi ute i nesten hele går. Måket snø i nesten tre timer for mildværet hadde gjort sitt sammen med brøytebilen. Jeg ler meg skakk av D&G brillene! Ja, herregud... det forstår jeg godt. Tro meg, vi er flere som ler av det der! **** Andrè skal jobbe overtid idag, og det ser det ut til han skal resten av uka også. Kjedelig med slike jobbeperioder, men vi får vel bare gjøre det beste ut av det alle sammen. Bestilte pakke fra Ellos for en to uker siden, og den hentet jeg idag. Kan liksom ikke huske at det ble 700kr, mener det ble rimeligere, men jeg har nå fått det jeg skulle ha. Ene genseren kostet 350kr, kanskje jeg blandet sammen stykkpris med sluttpris?
MarianneE Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #11892 Skrevet 10. januar 2011 ser barneTV med TheaM. Det er dølle greier. Hva skjedde med Lekestue som jeg er vokst opp med? http://www.nrk.no/skole/klippdetalj?topic=nrk:klipp/481651
Nótt Skrevet 10. januar 2011 #11893 Skrevet 10. januar 2011 Nei det kan man undre på. Lekestue var nå bedre enn det som finne nå.
MarianneE Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #11894 Skrevet 10. januar 2011 vaske opp bade TheaM gi TheaM kveldsmat og få henne i seng rydde støvsuge gjøre klar morgendagens klesvask Siden jeg har vært så flink smakte det med en skive med peanøttsmør og Dobbel Chocka Mocca.
Spatula Skrevet 10. januar 2011 #11895 Skrevet 10. januar 2011 Syns jeg ser for meg ei lita jenta slår av tv'n og sier litt veslevoksent at det er alt for skummelt for henne
MarianneE Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #11896 Skrevet 10. januar 2011 Syns jeg ser for meg ei lita jenta slår av tv'n og sier litt veslevoksent at det er alt for skummelt for henne Hun gjør det flere ting. Enkelte bøker hun alltid har likt er nå for skumle. Nattasangen vi har sunget bestandig er nå for skummel. Hun er nå søt da... **** Å... To timer med måking av våt, tung snø igår kjennes på overarmene nå. Skikkelig støl...
MarianneE Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #11897 Skrevet 11. januar 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=533222
Kara W Skrevet 11. januar 2011 #11898 Skrevet 11. januar 2011 Fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt. Timene snegler nok frem til dere får svar imorgen. Men uansett hva svaret blir, så har dere fått et svar. Og det er langt bedre enn uvitenhet. Da vet dere hva veien videre er, og det blir lettere å se fremover. Lykke til!
Gjest hogwash Skrevet 11. januar 2011 #11899 Skrevet 11. januar 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=533222 Ord blir fattige.
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #11900 Skrevet 11. januar 2011 Håper dere endelig kan få et svar denne gangen...
Fremhevede innlegg