Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hverdagen kommer plutselig i år. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også til hverdagen kommer! :jepp: Vært en stressende jul i år.

Skrevet

Litt forsinket godt nyttår!! :nigo::blomst::hoppe:

Bedre seint enn aldri heter det jo....

:)

Ja, hverdagen kommer plutselig i år. :forvirret:

Det synes ikke jeg.

Jeg er slik som savner jula når 4. juledag kommer og synes de tre "hoveddagene" i jula burde vart lengere.

Men nå kjenner jeg at hverdag er helt greit.

Og vanligvis kommer den helt plutselig, men ikke i år.

Sikkert fordi dagen idag -2.nyttårsdag- er på en søndag.

Hadde 2. nyttårsdag vært en mandag ville jeg nok vært enig. :)

Get my point?

Jeg gleder meg også til hverdagen kommer! :jepp: Vært en stressende jul i år.

Kjedelig da!

Her har det vært ganske greit tempo; ikke kjedet oss og selvom det har skjedd noe hver dag har det ikke føltes stressende.

Har tatt et par små kyllingspyd opp av frysa og har dem nå i ovnen.

Er egentlig ikke sulten, men kjenner jeg trenger noe annet i magen enn brus og godteri før jeg legger meg.

Trenger noe ordentlig mat.

Føler jeg har dytta i meg bare feil mat hele jula (noe som stemmer...)

Og uten at jeg skal bli noe sånn fanatiker fra nyttår; Her er det ei som trenger og få tilbake de gode vanene.

:jepp:

Skrevet

Har jeg skrevet noe om nyttårsforsettet mitt?

Tror ikke det.

Mitt nyttårsforsett er og bli et bedre menneske.

En bedre kone, en bedre mamma, en bedre husmor, en bedre kokk, en bedre datter, en bedre søster osv....

Bare småtterier med andre ord...

Skrevet

Høres nesten ut som mitt nyttårsforsett, enda jeg ikke kaller det det da. :fnise:

Skrevet

Fint nyttårsforsett! Godt nyttår forresten! :)

Skrevet

Ja... Det er et bra nyttårsforsett.

Men jeg skal innrømme at det høres litt slitsomt ut...

Skal prøve og bli en bortimot perfekt utgave av megselv.

Prøve.

Natta nå tro?

Tenker det....

Skrevet

Synes nyttårsforsettene dine høres fryktelig ut. Jeg skal ikke ha noen! :gjeiper:

Skrevet

Synes nyttårsforsettene dine høres fryktelig ut. Jeg skal ikke ha noen! :gjeiper:

:lol:

Som trøst kan jeg nevne at jeg har gått på en smell opptil flere ganger siden 1.nyttårsdag.

:sjenert:

Mandag og hverdag!!

TheaM er i barnehagen, Andrè er på jobb.

Her hjemme er det bare kattene og meg.

:nigo:

Har vært i butikken, handlet b.la en del til luncher framover; Paprika, salat-og grytebønner, kikerter, tunfisk, tomater, grønne oliven.... :hjerte:

Jeg har ikke tenkt og bli helsefanatiker over natta, spise kun proteiner og trene 4 ganger i uka, men det er noe i det Oprah sier;

live your best life

Og jeg har tenkt på det der; Hva er "my best life"

Jeg har levd det, jeg må finne det tilbake igjen. :)

Og det jeg har handlet er en bra start.

Når det er sagt;

Å... Jeg har så lyst på godteri!

Og brus! Den som kunne åpnet en cola nå.

Eller julebrus.

Det får vente til lørdag.

Lørdag blir nok en bra dag! :nigo:

Skrevet

For noen forsetter, flinka!

Men det er nok viktig å tenke gjennom slike ting så du er absolutt på rett spor. Jeg holder meg mer til konkrete forsetter som å støvsuge huset i blant, å re sengen hver dag, lese mer, være gladere, spise mindre. Forresten hørtes det veldig stress ut det også.

God mandag!

Skrevet

For noen forsetter, flinka!

Men det er nok viktig å tenke gjennom slike ting så du er absolutt på rett spor. Jeg holder meg mer til konkrete forsetter som å støvsuge huset i blant, å re sengen hver dag, lese mer, være gladere, spise mindre. Forresten hørtes det veldig stress ut det også.

God mandag!

Asså det nyttårsforsettet mitt... helt alvorlig er det egentlig ikke.

Det er jo klart at man kan alltid forbedre seg som person, men det er grenser for hvor mye man skal ta i noen ganger og...

Jeg gidder ikke ha noe turbogir hjemme idag.

Daffer litt rundt og koser meg istedet.

Bare jeg får vasket opp ferdig, hengt opp klær og støvsuget før kl 14, for da skal jeg gå meg en tur, så er jeg fornøyd.

Men... Nå er det lunch og Dr.Phil som gjelder.

:tommel:

Skrevet

Føler meg utrolig lat idag.

Men på en annen side, jeg har handlet, vasket opp, rydda, satt over og hengt opp en klesvask, vært ute med papirsøpla....

Er kanskje ikke verdens lateste allikevel.... :fnise:

Skrevet

Føler meg utrolig lat idag.

Men på en annen side, jeg har handlet, vasket opp, rydda, satt over og hengt opp en klesvask, vært ute med papirsøpla....

Er kanskje ikke verdens lateste allikevel.... :fnise:

Om det er din definisjon av å være lat tror jeg vi har ganske forskjellige definisjoner av å være lat. ;)

Synes det høres ut som en produktiv dag og at det nå bør være tid for tur/kg/ :kaffekopp: eller noe annet hyggelig. ;) Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Du høres overhodet ikke lat ut! Håper du har hatt en fin hverdag hittil :)

Skrevet

Synes det høres ut som en produktiv dag og at det nå bør være tid for tur/kg/ :kaffekopp: eller noe annet hyggelig. ;) Ha en fortsatt fin dag!

:bond: JAA!! :bond:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Lat? Nei det er du langt ifra.... Jeg derimot... kremt.. Har ikke gjort noen ting som helst. Bortsett fra å ha tatt to tlf til Nav. :sjenert:

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har jo helt glemt å ønske deg godt nyttår MariannE :sjenert:

Kan en kopp varm drikke være et lite plaster på såret? :kaffekopp:

Skrevet

:grine:

Jeg er så utrolig lei av og ikke få sove om nettene!

Herreguuuuud....

I natt har jeg vært våken siden 3.45.

Jeg har blitt hoven rundt øynene, mørke ringer og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for og få sove ordentlig!

Skrevet
:klem: Skulle ønske jeg kunne ha gitt deg løsningen og bare gode netter med søvn fremover.
Skrevet
:troest: Det er så slitsomt å ikke få sove ordentlig! :klem: Håper det går seg til etterhvert.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...