Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei... Ingenting og sette fingeren på når det kommer til de damene der, nei.

Meg derimot... Neida, man kunne ønske man så ut som Alessandra eller noen av de andre, men... jeg er megselv jeg. Med alle mine feil og mangler er ikke jeg så værst jeg heller.

Ihvertfall grei til hverdagsbruk.

:lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TheaM og jeg har vært hos venninneT.

Var der i over 4 timer og med unntak av og be om hjelp på do enset ikke jentungen meg.

Det har vært veldig godt for hun har vært krevende de siste dagene.

Jeg kjenner det har vært mye bare TheaM og mamma om dagen.

I tillegg ligger Andrè rett ut med den kraftigste migrenen han noen gang har hatt. Vanligvis kan han ta seg en tablett og så sove en time-halvannen.

Han kom hjem fra jobb kl 11, tok en tablett og er fremdeles ikke bra så han ligger i senga og sover.

Skrevet

Takk for det game, MarianneE :biggrin:

Du er en flott dame/jente som alltid setter din vakre TheaM først. Jeg humrer ofte for meg selv og kjenner meg igjen i dine betraktninger av hverdagen!

Skrevet

Takk for det game, MarianneE :biggrin:

Du er en flott dame/jente som alltid setter din vakre TheaM først. Jeg humrer ofte for meg selv og kjenner meg igjen i dine betraktninger av hverdagen!

:hjerte:

Fine lilljan.... :hug:

Møkk!!

Gikk og la meg kl 22 i gårkveld.

00.45 sånn ca våknet jeg av at Andrè krøllet sammen noe som kunne minne om potetløvpose. Også kom han og la seg så jeg fikk liksom ikke sove.

Også måtte jeg på do.

Rundt 1.30 sovnet jeg igjen.

Sov i to timer da jeg ble vekket av barnegråt.

Det var TheaM som ville ha vann.

Så hun fikk vann, og så begynte minstepusen vår og mase som det hender hun gjør om natta.

Så jeg tenkte hun kanskje skulle ut, men det ville hun ikke.

Så etter det har jeg vært våken.

Passer veldig godt med en slik natt når det er nyttårsaften.... :roll:

Kl er 9 og vi er ikke i nærheten av og begynne og lage frokost.

Også vi som skal i butikken idag siden det ikke ble noe igår, og jeg skal (prøve og) lage Tiramisu til i kveld og jeg må lage minst et sukkerbrød for Andre`sin mormor idag, og jeg burde tatt med jentungen ut noen timer for nå er det ikke så kaldt.

Også skal vi ut til søsterG idag men jeg vet ikke når, sikkert i 16-tida.

Så her sitter jeg da og stresser opp meg selv.

:roll:

Gjest Catwoman
Skrevet

Det jeg liker med victorias secret show er at jentene der smiler og ser blide og glade ut - i motsetning til endel andre catwalkshow hvor modellene er dødssure. Jeg vet at det skal være sånn for at man skal se på klærne og ikke modellene - men det er likevel hyggeligere å se blide mennesker :)

Skrevet

Ønsker deg et riktig godt nytt år, måtte det bli fylt av glede og kjærlighet :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt nyttåt til deg og dine, MarianneE :klem:

Måtte det nye året bringe deg alt hva hjertet måtte begjære :)

Skrevet (endret)

Det jeg liker med victorias secret show er at jentene der smiler og ser blide og glade ut - i motsetning til endel andre catwalkshow hvor modellene er dødssure. Jeg vet at det skal være sånn for at man skal se på klærne og ikke modellene - men det er likevel hyggeligere å se blide mennesker :)

JA!!

Å, det er helt sant.

Dessuten er de slanke og ser sunne ut, ikke som flere andre catwalkmodellene slik som denne: http://theskinnywebsite.com/site/2010/05/super-skinny-models-on-the-australian-catwalk/

Modellene på VS ser ut som om de elsker det de gjør.

Det er en bra ting... :)

GODT

NYTT

ÅR

JENTER!!

Vi var hos min søsterG igår sammen med broder'n og ei venninne av ham; C.

Tenkte kanskje de hadde noe på gang, men så kobla jeg hvem hun er; X-roommaten til venninneJ og da har IKKE C og broder'n noe på gang siden C er lesbisk.

Jeg har igrunnen ikke møtt henne noe særlig før, bare hørt om henne fra venninneJ, men C var grei hun, noe spesiell kanskje.

Tenker liksom at når du er lesbisk og uten særlig forståelse for det hjemmefra (hun var fra tykkeste bibelbelte...) så er du kanskje litt tollerant? Så når hun fortalte at når foreldrene hennes hadde sagt at hun fikk ikke komme hjem til dem med en østlending, ei mørk jente eller en utlending generellt, og hun sier at hun var igrunn litt enig for:

man blander jo tross alt ikke raser. Hva slags unger blir det da? Noe sånn halvveis greier?

Det syntres jeg var så provoserende at jeg ikke orket og sitte med henne -og det sa jeg- så jeg gikk ut på kjøkkenet istedet for og rydde litt der.

Men stort sett var kvelden hyggelig.

SøsterG var ikke helt i form etter og hatt influensa siden 1.juledag.

Hennes svigermor kom andre juledag og ble i tre dager og det hadde G syntes var helt nydelig. Hun hadde knapt fått røre seg fra sofaen mens svigermor var der. :)

Men min søsters svigermor er en utrolig bra dame. Jeg kjenner henne godt jeg og, og hun er av den typen som kjefter på sønnen sin for at han ikke er flink til og oppvarte min søsterG :fnise:

Så min søsterG var litt ute av form så hun hadde satt kalkunen i ovnen og skrellet poteter, resten av maten tok jeg meg av.

Så da svogerØ ikke gadd og rydde av etter vi spiste for "kjærringa mi har bare godt av og røre på seg etter og ligget og vært syk noen dager" Da kjente jeg at jeg fikk litt nok, så jeg bad ham om og ta seg sammen og få ræva opp av sofaen.

Men, sier du noe til ham så preller det bare av.

Men, det var et blikk fra søsterG og han reiste seg fra sofaen med masse sukk og stønn.

:fnise:

TheaM og nevøA fikk frie tøyler fra leggetid angikk.

Så da kl var 23 og ungene holdt koken enda ( :dåne: ) ville søsterG begynne med og få nevøA i seng. Han er tross alt bare 4år.

Så da pakket vi sammen vårt og reiste hjem vi og.

Vi kunne lagt TheaM på en seng og latt henne sove litt, men det ville bare vært for halvannen times tid og da syntes vi det var like greit og kjøre de 7-8 minuttene hjemover og heller legge henne i sin egen seng.

Hun var bare og bære sovende fra bilen og i sin egen seng hvor hun blunket litt med øynene, grynta litt etter Timmybamsen og sov til 7.30.

Så da kl var 23.30 igår sendte Andrè opp de siste store rakettene som var igjen etter vi hadde en oppskyting med ungene tidligere på kvelden.

Også så vi resten av fyrverkeriet fra sofaen ved midnatt.

Og siden vi bor i 2. egt og huset ligger litt høyere enn sentrum så vi masse fyrverkeri.

00.15 var vi i seng- og fant ut at bare meg og han som en avslutning på kvelden var igrunnen den beste vi kunne tenkt oss.

Fordi....

*I dag er det 10 år siden han fridde til meg

*Det er idag 14 år siden vi ble sammen.

Jeg kan klage og kjefte.

Jeg kan bli så frustrert over ham og noen ganger tenke at hvorfor gadd jeg og bli sammen med deg?

Men... Jeg vet og det at det er ingen annen jeg vil ha.

Trodde ikke det var mulig og elske et annen menneske så høyt som jeg elsker ham.

Endret av MarianneE
Skrevet

Gratulerer med 14 år og godt nyttår til deg MarianneE :klemmer:

Skrevet

Vært i bursdag hos Andrè sin mormor i så og si hele dag.

Snitter er uten tvil pensjonistmaten nr 1!!

Det er jo helt greit, men det er og blir brødskiver med fancy pålegg.

Så etter snittene var det kake (som jeg hadde laget); Bløtkake fylt med kun jordbær og krem.... :sikle:

Og inni der var det brus, og sjokolader osv...

Jeg la meg 0.30 i natt, og TheaM våknet kl 4.

Etter det fikk jeg ikke sove... :klaske:

Needless to say; Det blir temmelig tidlig natta på meg i kveld!

Mandag i morra.

Mandag og veldig hverdag sånn plutselig.

Kanskje ikke så dumt?

Skrevet

Litt forsinket godt nyttår!! :nigo::blomst::hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...